Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η εφαρμογή για την ψηφιακή σύμβαση αναπληρωτών θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 19.00 σήμερα Πέμπτη 05.09.2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η εφαρμογή για την ψηφιακή σύμβαση αναπληρωτών θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 19.00 σήμερα Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024 – Ανακοίνωση ΥΠΑΙΘΑ.

Η εφαρμογή για την ψηφιακή σύμβαση αναπληρωτών ανοιχτή έως τις 19.00

Εως τις 19.00 σήμερα Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024 θα παραμείνει ανοιχτή η εφαρμογή anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης για τη σύναψη και αποδοχή της ψηφιακής σύμβασης από τους προσλαμβανόμενους αναπληρωτές, σύμφωνα με Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Η προθεσμία έληγε κανονικά το μεσημέρι σήμερα, πλην όμως λόγω υπερφόρτωσης του συστήματος αποφασίστηκε από το ΥΠΑΙΘΑ να δοθεί η ολιγόωρη αυτή παράταση.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘΑ

Ενημέρωση για την σύναψη ψηφιακής σύμβασης μέσω της εφαρμογής anaplirotes.gov.gr.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ανακοινώνεται ότι η εφαρμογή anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης θα παραμείνει ανοιχτή για τη σύναψη και αποδοχή της ψηφιακής σύμβασης από τους προσλαμβανόμενους αναπληρωτές σήμερα 5/9/2024 έως τις 19.00.

_______________________

Η διαδικασία τοποθέτησης και ανάληψης υπηρεσίας

Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέχουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου θα αναρτηθούν οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.

Αναλυτικά οι Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας

A. Οδηγίες ανάληψης υπηρεσίας

Με την ανακοίνωση των προσλήψεων των αναπληρωτών, οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ -ΕΒΠ καλούνται να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα για την ανάληψη υπηρεσίας τους, ανάλογα με την περίπτωση στην οποία ανήκουν:

 1. Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε περιοχή πρόσληψης

Βήμα 1- Δήλωση κενών
Οι Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε περιοχή πρόσληψης καλούνται να δηλώσουν ψηφιακά μέσω του ΟΠΣΥΔ, σειρά προτίμησης για όλες τις διαθέσιμες σχολικές μονάδες.

– Οι αναπληρωτές που δεν θα εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις σχολικές μονάδες θα τοποθετηθούν στις εναπομείνασες αυτόματα, από το σύστημα.

Βήμα 2- Ενημέρωση για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας
Στη συνέχεια, θα ενημερωθούν μέσω νέου γραπτού μηνύματος SMS, για το σχολείο στο οποίο θα πρέπει να μεταβούν για να αναλάβουν υπηρεσία.

Βήμα 3- Ανάληψη υπηρεσίας
Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, στη σχολική μονάδα, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Βήμα 4- Σύναψη ψηφιακής σύμβασης
Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενος, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης. Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

Βήμα 5- Παραλαβή σύμβασης
Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Δείτε τη συνέχεια αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Πως μπορώ να βρω σχολικές μονάδες της χώρας: Χάρτης Μονάδων ΠΣΔ-Οδηγίες χρήσης 

Μισθός αναπληρωτών εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε καθαρά ποσά ανά μισθολογικό κλιμάκιο και οικογενειακή κατάσταση | Πίνακες 

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ έως σήμερα

Οδηγός εκπαιδευτικού: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Πως προσλαμβάνονται οι αναπληρωτές: Το νομοθετικό πλαίσιο πρόσληψης και τοποθέτησης από το Υπ. Παιδείας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply