Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η εισήγηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου Φυσικής Αγωγής από 19.02.2021 απεστάλη ξανά στο ΥΠΑΙΘΑ από την ΠΕΝΑΦΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η εισήγηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου Φυσικής Αγωγής από 19.02.2021 απεστάλη ξανά στο Υπουργείο Παιδείας από την Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ).

Η εισήγηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου Φυσικής Αγωγής

Ακολουθεί επιστολή της Πανελλήνιας Ενωσης Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ) προς το ΥΠΑΙΘΑ, η οποία αφορά στην Εισήγηση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής, από είκοσι (20) Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) της Επικράτειας, από 19.02.2021, την οποία απεστάλη στην τότε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Έτος ίδρυσης 2023, Αρ. Αναγνώρισης: 24/2023, Ειρηνοδικείο Καλλιθέας Αριθμός Μητρώου Εγγραφής ΓΕ.ΜΗ.ΣΟ.Ε. 1-00600 Λ. Συγγρού 196 Καλλιθέα Αττικής ΤΚ 17671

Ημερομηνία: 22/4/2024

Αρ. Πρωτοκόλλου: 32 – 22/04/2024

Προς: Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. – Δ/νση Φυσικής Αγωγής Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Κοινοποίηση: Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Κυριάκο Πιερρακάκη – Υφυπουργό Παιδείας κα Ζέττα Μακρή – Υφυπουργό Παιδείας κα Ιωάννα Λυτρίβη – Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση

Θέμα: Η Εισήγηση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής από 19/2/2021

Σύμφωνα με το Συνημμένο έγγραφο, στις 19 Φεβρουαρίου 2021 απεστάλη στην τότε Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων η εισήγηση των Συντονιστών/στριών Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής, από είκοσι (20) Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (Π.Ε.Κ.Ε.Σ.) της Επικράτειας.

Στο πλαίσιο των καθηκόντων τους, οι Συντονιστές/στριες συνεργάστηκαν και κατέθεσαν τεκμηριωμένες προτάσεις για μια σειρά θεμάτων που αφορούν και απασχολούν διαχρονικά, τη Σχολική Φυσική Αγωγή.

Η εισαγωγή της Έκθεσης, ολοκληρωνόταν με την τυπική παράκληση για τις απαιτούμενες «ενέργειες» εκ μέρους σας. Εκ των πραγμάτων, αποδείχθηκε μετά λύπης μας, ότι η παράκληση των έμπειρων συναδέλφων μας και Στελεχών της Εκπαίδευσης, δε λήφθηκε σοβαρά υπόψη…

Η Έκθεση περιελάμβανε οκτώ ζητήματα, αναφορικά με την αύξηση των διδακτικών ωρών της Φ.Α., τους Ομίλους Σχολικού Αθλητισμού, το αθλητικό υλικό, τους σχολικούς αγώνες, τις Επιτροπές Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας, το μάθημα της Κολύμβησης, την εισαγωγή της Φ.Α. στην Προσχολική Εκπαίδευση και θέματα που αφορούν τους Υπεύθυνους Φ.Α. και Σχολικού Αθλητισμού.

Εκτός από τα προαναφερθέντα, αναφέρονταν και σε άλλα επιμέρους ζητήματα, όπως της αναγκαιότητας ύπαρξης Καθηγητή Ειδικής Φυσικής Αγωγής ως παράλληλη στήριξη και στην πρόταση για συνεργασία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τα Νηπιαγωγεία για την ορθότερη εφαρμογή του προγράμματος «Το νηπιαγωγείο πάει θάλασσα» κ.α..

Αποδεδειγμένα, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. μετά την αλλαγή Ηγεσίας, διεκπεραίωσε μόλις 2 υποζητήματα, όσον αφορά στην άρση της ανισότητας στο αγώνισμα των διακοσίων (200) μέτρων με την ανάλογη προσαρμογή στις επιδόσεις των αγοριών στα αγωνίσματα των Πανελληνίων Εξετάσων, καθώς και την εισαγωγή των Σχολικών Αγώνων στα Γυμνάσια, που θα εφαρμοστεί όμως από την επόμενη σχολική χρονιά.

Από τις δεκαεπτά σελίδες των Συντονιστών με τα φλέγοντα θέματα που αφορούν στη λειτουργία της Φυσικής Αγωγής σε όλα τα σχολεία της Επικράτειας, αλλά και το μέλλον του αθλητισμού που διαπερνά τη σχολική ζωή, αλήθεια θεωρείτε ότι δεν θα πρέπει να υλοποιηθούν στο ακέραιο, οι προτάσεις – εισηγήσεις τους;

Το κίνητρό τους δεν είναι συνδικαλιστικό, αλλά εκφράζουν τον προβληματισμό τους για τα κακώς κείμενα στα σχολεία, καταθέτοντας αντικειμενικά τις προτάσεις τους σχετικά με τη Σχολική Φυσική Αγωγή.

Ως εκπρόσωποι των Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής στα σχολεία, που νιώθουμε καθημερινά τις αγωνίες των μαθητών και των κηδεμόνων τους, παρακαλούμε τη νέα Ηγεσία του Υπουργείου να υιοθετήσει, όχι αποσπασματικά και επιλεκτικά, αλλά στο σύνολό τους, τις προτάσεις των Συντονιστών/στριών, από τη στιγμή που είναι τα ορισμένα από την Πολιτεία και εξειδικευμένα αρμόδια όργανα να καταθέσουν προτάσεις βελτίωσης.

Συνημμένα : Η εισήγηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου Φυσικής Αγωγής

Εισήγηση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής

Με τιμή,

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ * ΣΧΙΝΑΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ * ΑΛΜΠΑΝΗ ΕΙΡΗΝΗ

Δείτε επίσης

Συνάντηση ΠΕΝΑΦΑ με ΠΑΣΟΚ: Τι συζητήθηκε με τον Τομ. Παιδείας Στ. Παραστατίδη και τον υποψ. Βουλευτή Αρ. Τσαμπίρα 

Ολυμπισμός και Ολυμπιακή Παιδεία: Η Θεωρία της Ελλάδας και η Πρακτική της Αυστραλίας – Επιστολή ΠΕΝΑΦΑ

Πρόγραμμα ΕΥΖΗΝ στα σχολεία: Τον επανασχεδιασμό, την επικαιροποίηση και την επανέναρξη του ζητάει η ΠΕΝΑΦΑ 

Ιδρυση νέων οργανικών και μόνιμους διορισμούς Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής ζητά η ΠΕΝΑΦΑ 

Μαθησιακές επιδόσεις Eλλήνων μαθητών: “Καμπανάκι” ΟΟΣΑ-Τι ειπώθηκε στο Φόρουμ των Δελφών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply