Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η Ενωση Ελλήνων Φυσικών για τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών 2024: Καταδικάζεται σε αποτυχία ο δημόσιος εκπαιδευτικός

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Ενωση Ελλήνων Φυσικών για τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών 2024: Καταδικάζεται ο δημόσιος εκπαιδευτικός που ακολουθεί το σχολικό εγχειρίδιο, σε αποτυχία.

Η Ενωση Ελλήνων Φυσικών για τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών

Στο ρόλο που διαδραμάτισε η εξέταση στο μάθημα της Φυσικής στη διαμόρφωση των βάσεων των Τμημάτων του 2ου και του 3ου Επιστημονικού Πεδίου, αναφέρεται σε Ανακοίνωσή της η Ενωση Ελλήνων Φυσικών, επισημαίνοντας ότι τα ζητούμενα θέματα δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα της της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) και του σχολικού εγχειριδίου.

Ετσι, σύμφωνα πάντα με την Ενωση Ελλήνων Φυσικών, η βαθμολογική εικόνα των υποψηφίων δεν αντικατοπτρίζει το επίπεδο και τις δυνατότητές τους και καταδικάζεται ο δημόσιος εκπαιδευτικός, που ακολουθεί το σχολικό εγχειρίδιο, σε αποτυχία.

Τέλος η Ενωση παραθέτει στοιχεία για την κάλυψη θέσεων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση αναφέροντας ότι ενώ το ΥΠΑΙΘΑ εξήγγειλε 62.248 θέσεις εισακτέων σε Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από τα ημερήσια Γενικά Λύκεια (ΓΕΛ), κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, τελικά, καλύφθηκαν μόνο οι 52.128 θέσεις και απέμειναν κενές 10.120 θέσεις (16%). Σε 4 Τμήματα δεν υπάρχει ούτε μία/ένας επιτυχούσα/επιτυχών. Σε 20 Τμήματα επιτυχούσα/επιτυχών είναι 1. Σε 30 Τμήματα οι επιτυχούσες/επιτυχόντες είναι λιγότερες/λιγότεροι από 10. Οι βάσεις κυμαίνονται από 6860 έως 18775 μόρια.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2024 ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΔΟΚΙΜΙΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

Το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) εξήγγειλε 62.248 θέσεις εισακτέων σε Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από τα ημερήσια Γενικά Λύκεια (ηΓΕΛ), κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025. Τελικά, καλύφθηκαν μόνο οι 52.128 θέσεις και απέμειναν κενές 10.120 θέσεις (16%). Σε 4 Τμήματα δεν υπάρχει ούτε μία/ένας επιτυχούσα/επιτυχών. Σε 20 Τμήματα επιτυχούσα/επιτυχών είναι 1. Σε 30 Τμήματα οι επιτυχούσες/επιτυχόντες είναι λιγότερες/λιγότεροι από 10. Οι βάσεις κυμαίνονται από 6860 έως 18775 μόρια.

Στη διαμόρφωση των βάσεων των Τμημάτων του 2ου και του 3ου Επιστημονικού Πεδίου, σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η εξέταση στο μάθημα της Φυσικής. Είναι τουλάχιστον άδικο μαθήτρια/μαθητής που γνωρίζει άριστα το σχολικό βιβλίο και έχει ασκηθεί αποτελεσματικά στα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ), να μην αξιολογείται θετικά στις πανελλαδικές εξετάσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί τα ζητούμενα θέματα δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα της ΤΘΔΔ και του σχολικού εγχειριδίου.

Έτσι καταδικάζεται και ο δημόσιος εκπαιδευτικός, που ακολουθεί το σχολικό εγχειρίδιο, σε αποτυχία.

Το επίπεδο, το είδος και η διάρθρωση των ζητούμενων θεμάτων πρέπει να είναι ίδια με τα προβλεπόμενα στο σχολικό εγχειρίδιο.

Το να απογοητεύσεις είναι εύκολο, το να παρακινήσεις, να εμπνεύσεις είναι δύσκολο.

Η βαθμολογική εικόνα των υποψηφίων δεν αντικατοπτρίζει το επίπεδο και τις δυνατότητές τους.

Αντίθετα απαξιώνει το έργο του δημοσίου σχολείου.

Αθήνα, 27/7/2024

Η Επιτροπή Παιδείας

της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

Δείτε σχετικά

Στατιστικά Πανελλαδικών 2024: ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις-ΣΑΕΚ 

Δείτε επίσης

Καθορισμός εξεταστέας ύλης 2025 μαθημάτων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια αποφοίτων Γ’ τάξης ΓΕΛ 

Διδακτέα-εξεταστέα ύλη Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων Γ’ τάξης ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ για το σχ. έτος 2024-25 

Εξεταστέα ύλη Δ Λυκείου ΕΝΕΕΓΥΛ πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων για το σχ. έτος 2024-25 

Πιερρακάκης: Λογοτεχνικά βιβλία στο ωρολόγιο πρόγραμμα-αλγοριθμική σκέψη στο σχολείο-διορισμοί στην Α/θμια το 2025 

Ενημέρωση υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για το μηχανογραφικό

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply