Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η Γ Φάση αγνοείται, το Υπουργείο ακούει; | Επιστολή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Γ Φάση αγνοείται, το Υπουργείο ακούει; Επιστολή της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων Γενικής Παιδείας – Τα κενά των φιλολόγων στα σχολεία είναι πολλά, ενώ διανύουμε τις τελευταίες ημέρες του Νοεμβρίου.

Η Γ Φάση αγνοείται

Για καθυστέρηση στις προσλήψεις αναπληρωτών και στην πραγματοποίηση των προγραμματισμένων Φάσεων πρόσληψης μιλάει η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Γενικής Παιδείας, η οποία σε σχετική επιστολή της επισημαίνει ότι ενώ διανύουμε τις τελευταίες ημέρες του Νοεμβρίου, ακόμη τα κενά των φιλολόγων στα σχολεία είναι πολλά.

Ακολουθεί η επιστολή 

Η Γ Φάση ακόμη αγνοείται, το υπουργείο ακούει;

Διανύουμε τις τελευταίες ημέρες του Νοεμβρίου και ακόμη τα κενά των φιλολόγων στα σχολεία είναι πολλά. Το υπουργείο Παιδείας αδιαφορεί ευθαρσώς τόσο για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών που παραμένουν χωρίς καθηγητές σε πολλά σχολεία της χώρας, όσο και για τους αναπληρωτές καθηγητές που εξαιτίας της αδικαιολόγητης κωλυσιεργία της πολιτικής ηγεσίας παραμένουν άνεργοι.

Η αγανάκτηση γονιών, μαθητών και καθηγητών είναι έκδηλη πια, και όλοι αναρωτιόμαστε που αποσκοπεί αυτή η καθυστέρηση; Το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα θα πρέπει να προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές και όχι να δημιουργεί ανισότητες.

Οι αλλεπάλληλες αναβολές στην πραγματοποίηση της επικείμενης φάσης των αναπληρωτών, οδηγεί σε υποβάθμιση της ίδιας της μαθησιακής διαδικασίας, δημιουργώντας ανισότητες μεταξύ των μαθητών και των σχολείων, ενώ οι εκπαιδευτικοί κρατούνται σε ομηρία καθώς η καθυστέρηση αυτή τους στερεί το δικαίωμα στην εργασία, την άσκηση του λειτουργήματός τους, για το όποιο έχουν μοχθήσει, ενώ ελλοχεύει ο κίνδυνος να μη λάβουν μετά τη λήξη της σύμβασής τους το επίδομα ανεργίας.

Επιπλέον η ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης, για την οποία τόσο πολύ ανησυχεί η ηγεσία του υπουργείου , δεν μπορεί να επιτευχθεί όσο οι καθηγητές δεν βρίσκονται στο σχολικό πλαίσιο αλλά περιμένουν την «φάση». Οι μαθητές και οι καθηγητές θα κληθούν να ολοκληρώσουν την αχανή ύλη που ορίζει το αναλυτικό πρόγραμμα, έχοντας ξεκινήσει η εκπαιδευτική διαδικασία τρεις μήνες μετά!

Δείτε επίσης

Να καλυφθούν τα κενά Γενικής Παιδείας και να “τρέξει” το Πρόγραμμα ΜΝΑΕ ζητά η Πρωτοβουλία Φιλολόγων 

Αλλαγές στα σχολεία: Ο σχεδιασμός του Υπ. Παιδείας Κ. Πιερρακάκη 

Για το περιστατικό λιποθυμίας Νηπιαγωγού και την ασφάλεια των παιδιών | Επιστολή στον Υπ. Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση