“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ πυροδοτεί το κλίμα στα σχολεία: Ανακοίνωση από τα Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με τις καθημερινές της δηλώσεις, αναίτια και αδικαιολόγητα, προκαλεί αναστάτωση και πυροδοτεί το κλίμα στα σχολεία – Ανακοίνωση από τα Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ πυροδοτεί το κλίμα στα σχολεία

Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών
Η Ανεξάρτητη Δημοκρατική Παράταξη

www.ekpaideutikareumata.gr

proodeutikareumata@gmail.com

www.facebook.com/reumata

Παλλήνη: 17-2-2020

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με τις καθημερινές της δηλώσεις, αναίτια και αδικαιολόγητα, προκαλεί αναστάτωση και πυροδοτεί το κλίμα στα σχολεία

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αναλώνεται καθημερινά σε δηλώσεις, ανακοινώσεις, διαρροές  και επικοινωνιακά πυροτεχνήματα.

Όμως δεν έχει πείσει κανέναν ότι έχει μια ολοκληρωμένη, σοβαρή και συνεκτική στρατηγική για τα εκπαιδευτικά ζητήματα αφού οι περισσότερες αποφάσεις της ή οι προθέσεις της  για την εκπαίδευση είναι αποσπασματικές και σκόρπιες ενώ αξιοποιούνται με το καλύτερο τρόπο για  κομματικούς επικοινωνιακούς λόγους.

Η υπουργός και η υφυπουργός Παιδείας δείχνουν να αδυνατούν να ιεραρχήσουν τα πραγματικά προβλήματα αφού στους οκτώ μήνες της θητείας τους  έδωσαν προτεραιότητα στην κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, στην εξίσωση των πανεπιστημιακών πτυχίων με τους τίτλους κολεγίων, στην επιβολή τριετούς αποκλεισμού των αναπληρωτών συναδέλφων μας που δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται, στον τρόπο επιλογής σημαιοφόρων και … στην κατάργηση της αργίας των Τριών Ιεραρχών!

Διαρρέουν ότι θα επαναφέρουν τον επιθεωρητή- μπαμπούλα κάτω από τον μανδύα του “Συμβούλου εκπαίδευσης» στα πλαίσια της αξιολόγησης, τις εξετάσεις για τις τρεις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, που θα έχουν αξιολογικό ρόλο εάν υπάρχει αναντιστοιχία με τους βαθμούς των τριμήνων.

Συζητούν για τον «εκπαιδευτικό εμπιστοσύνης» για την αντιμετώπιση του εκφοβισμού στα σχολεία, λες και τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς δεν τους εμπιστεύονται οι μαθητές και μάλλον θα αποτελούν τους εκπαιδευτικούς «περιορισμένης εμπιστοσύνης» κ.α.

Σε κάθε νομοθέτηση, δήλωση ή προαναγγελία τους αγνοούν επιδεικτικά  τους  εκπαιδευτικούς της τάξης, αν και αυτοί  παίζουν  τον πλέον καθοριστικό  ρόλο στην εκπαίδευση, και  κλείνουν  τα αφτιά τους  στις θέσεις των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών.

Συζητούν με την Ένωση πρώην Σχολικών Συμβούλων, την Ένωση Διευθυντών, τους Σχολάρχες και με σωματεία «σφραγίδες» των δέκα μελών και όχι με τους μάχιμους εκπαιδευτικούς και τους εκλεγμένους εκπροσώπους τους.

Το αποτέλεσμα  – όχι τυχαία – που αναμένεται να φέρει αυτή η τακτική και αυτά τα μέτρα είναι να καταρρακώσουν ακόμη περισσότερο το κύρος των εκπαιδευτικών και να επανέλθει στα σχολεία το κλίμα ανησυχίας, δυσπιστίας, τρομοκρατίας, φόβου και διχασμού που επικρατούσε επί υπουργίας Αρβανιτόπουλου και που κανείς εκπαιδευτικός δεν έχει ξεχάσει .

Τα Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών

καλούν την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να σταθεί δίπλα στους εκπαιδευτικούς και όχι απέναντι τους και να σκύψει πάνω στα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών που επιβάλλουν :

  • Την πραγματοποίηση άμεσα όλων των διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών με ταυτόχρονη δημιουργία όλων των οργανικών θέσεων που επιβάλλεται  για όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών
  • Την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα με ευθύνη της πολιτείας
  • Την αλλαγή του νόμου 4589/2019 για τους διορισμούς και τις προσλήψεις εκπαιδευτικών με μόνο κριτήριο το βασικό πτυχίο και το σύνολο της προϋπηρεσίας
  • Την εξίσωση δικαιωμάτων μεταξύ αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών
  • Την προσθήκη διατάξεων στον ασφαλιστικό νόμο, για τους εκπαιδευτικούς ανάλογες με αυτές του Ν. 3075/02 (30ετία κλπ.)
  • Την ουσιαστική ενίσχυση της χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων
  • Την μέριμνα για την κτηριακή υποδομή των σχολείων ( ιδιαίτερα των νηπιαγωγείων)
  • Τις αυξήσεις στους μισθούς μας και τις συντάξεις

Προοδευτικά  Ρεύματα Εκπαιδευτικών

Η Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη

 Δείτε επίσης

Σχεδιασμός Αξιολόγησης σχολείων: Βασικοί άξονες-Ποιοι θα αξιολογήσουν-Επιλογή Σχολικών Συμβούλων
Αξιολόγηση από Σεπτέμβριο: Τι ανέφερε η Υπουργός Παιδείας στο “Πρώτο Θέμα”
Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας

Δείτε ακόμη

Ζαχαράκη στην ΕΡΤ: Θα ενισχύσουμε την παρουσία των Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία
Πληρωμές αναπληρωτών: Ενημέρωση από Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ για Ενιαία Αρχή Πληρωμής
Δικαιολογητικά διορισμών | Κατάλογος

Πριν φύγετε

Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας: Επικαιροποιημένος – Οι αλλαγές στις άδειες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση