Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η Σοφία Ζαχαράκη στο ΕΝΕΕΓΥΛ Λαμίας στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Εικονική Επιχείρηση”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Σοφία Ζαχαράκη στο ΕΝΕΕΓΥΛ Λαμίας στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Εικονική Επιχείρηση” του του Junior Achievement Greece.

Η Σοφία Ζαχαράκη στο ΕΝΕΕΓΥΛ Λαμίας

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο (ΕΝΕΕΓΥΛ) Λαμίας επισκέφθηκε η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κα Σοφία Ζαχαράκη, ως Inspirational Mentor του προγράμματος εικονικής επιχείρησης που θα ετοιμάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Εικονική Επιχείρηση 2024” του Junior Achievement Greece.

Η κα Ζαχαράκη δήλωσε σχετικά:

“Καλησπέρα από τη Λαμία! Με τις μαθήτριες και τους μαθητές του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Λαμίας σήμερα! Συζητήσαμε αρκετή ώρα για την ιδέα τους για την εικονική επιχείρηση που θα ετοιμάσουν στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» @ja_greece. Τα παιδιά μου έκαναν κανονική συνέντευξη και περάσαμε τέλεια καθώς συγχρόνως αναλύαμε πώς θα ξεκινήσουν το ταξίδι τους στην επιχειρηματικότητα μέσα από την ματιά ενός παιδιού. Είμαι πολύ χαρούμενη και συγκινημένη συνοδεύσω τα παιδιά σ’ αυτό το ταξίδι μαζί με τις άξια εκπαιδευτικό που είναι υπεύθυνη του προγράμματος, τον Διευθυντή και όλο το προσωπικό του σχολείου. Η επόμενη συνάντησή μας είναι στα τέλη Ιανουαρίου! Να περιμένετε σπουδαία πράγματα από τα υπέροχα παιδιά του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Λαμίας! Εμείς θα είμαστε εκεί να υποστηρίξουμε τις ιδέες τους!”

____________________________________

Τι είναι η Εικονική Επιχείρηση

H Εικονική Επιχείρηση αποτελεί ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που βασίζεται στην αρχή της «εκμάθησης μέσα από την πράξη» και απευθύνεται σε μαθητές/τριες ηλικίας 15-21 ετών (Γ’ Γυμνασίου έως και Γ’ Λυκείου). Υλοποιείται δωρεάν από το Junior Achievement Greece σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία από όλη την Ελλάδα και όλους τους τύπους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γενικά Σχολεία, ΕΠΑ.Λ., Ειδικής Αγωγής, Πειραματικά). Βασίζεται στο διεθνές πρόγραμμα «Company Program» που υλοποιείται σε 117 χώρες, και θεσπίστηκε από το Junior Achievement Worldwide, τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό οργανισμό σε θέματα επιχειρηματικότητας παγκοσμίως. Το πρόγραμμα υλοποιείται με την Έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Γενική Περιγραφή

Η Εικονική Επιχείρηση αναπτύσσεται με άξονα μια ομαδική βιωματική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές/τριες δημιουργούν μια «εικονική» (δηλ. μη νομικά συσταθείσα) επιχείρηση, κατανοώντας όλα τα στάδια της δημιουργίας, λειτουργίας και ρευστοποίησής της. Διαμοιράζουν και αναλαμβάνουν ρόλους για να σχεδιάσουν και να παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε διαπιστωμένες κοινωνικές ανάγκες, είναι φιλικές προς το περιβάλλον και διακρίνονται από καινοτόμα χαρακτηριστικά. Στόχος είναι η καλλιέργεια και ενίσχυση ικανοτήτων, δεξιοτήτων και στάσεων των μαθητών/τριών, ώστε να συνειδητοποιήσουν την κοινωνική ευθύνη τους ως μελλοντικοί/ές επαγγελματίες με σεβασμό προς το κοινό καλό και το περιβάλλον. Κατά συνέπεια καλλιεργούνται η ανάληψη ευθύνης, η δεξιότητα σχεδιασμού και προγραμματισμού, η ανάλυση αναγκών, η οργανωτικότητα, η ομαδοσυνεργατικότητα, η επικοινωνία, η διαχείριση χρόνου, η λήψη απόφασης, η επίλυση προβλημάτων, η αξία δέσμευσης στην ποιότητα και η ευθύνη της κοινωνικής και περιβαλλοντικής επίδρασης. Επιπλέον τα σχολεία έχουν τη δυνατότητα να συστήσουν διασχολικούς μαθητικούς συνεταιρισμούς, ανταλλάσσοντας πρακτικές από διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα.

Δείτε επίσης

Υφυπουργός Παιδείας Μιχαηλίδου: Πιστεύουμε στον ρόλο και στο αποτύπωμα των Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών στα σχολεία 

Πιερρακάκης για “ανοιχτό σχολείο”: Θα πάμε μάθημα-μάθημα, να κάνουμε αλλαγές για να γίνουν πιο ενδιαφέροντα

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση