Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η Ζέττα Μακρή για αυτοψία στα προσβάσιμα σχολεία σε Λάρισα, Καρδίτσα και Τρίκαλα 

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Ζέττα Μακρή για αυτοψία στα προσβάσιμα σχολεία σε Λάρισα, Καρδίτσα και Τρίκαλα, στους πληγέντες, από την πρόσφατη θεομηνία, νομούς της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Η Ζέττα Μακρή για αυτοψία στα προσβάσιμα σχολεία

Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Βουλευτής Ν. Μαγνησίας κα Ζέττα  Μακρή επισκέφτηκε τα προσβάσιμα σχολεία στους πληγέντες, από την πρόσφατη θεομηνία, νομούς της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Είχε προηγηθεί η αυτοψία της Υφυπουργού Παιδείας στα προσβάσιμα σχολεία του Ν. Μαγνησίας και, την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου, η κα Μακρή, συνοδευόμενη, καθ’ όλη τη διάρκεια των επισκέψεών της, από την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας κα Βασιλική Ζιάκα, βρέθηκε στις σχολικές μονάδες Λάρισας, Καρδίτσας και Τρικάλων για επί τόπου αυτοψία.

Σύμφωνα με Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘΑ

Σκοπός της παρουσίας της Υφυπουργού Παιδείας στη Θεσσαλία ήταν η αναλυτική ενημέρωση του Υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη σχετικά με την κατάσταση των σχολείων, τις ζημιές και τις καταστροφές που έχουν υποστεί υποδομές, κτήρια και εξοπλισμός. Για τις επισκευές των σχολικών κτηρίων η ευθύνη και η αρμοδιότητα ανήκει στους οικείους Δήμους, από τους οποίους και αναμένεται εκτίμηση της κατάστασης και ενημέρωση για τον άμεσο προγραμματισμό των εργασιών επισκευής, που θα καθορίσει και την έναρξη της σχολικής χρονιάς που μετατέθηκε για τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου, με απόφαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας και σε συνεννόηση με τον Υπουργό Παιδείας.

Στη Λάρισα, την κα Μακρή συνόδευσαν στις επισκέψεις της στο 19ο Νηπιαγωγείο, στο 15ο και το 43ο Δημοτικό, στο 14ο Γυμνάσιο, στο 9ο ΓEΛ και στο 1ο Δημοτικό Φαρσάλων, εκτός από την κα Ζιάκα, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κα Καραγιώργου και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ζέρβας.

Στην Καρδίτσα, η Υφυπουργός Παιδείας, συνοδευόμενη από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ζαχαρή, επισκέφτηκε το ΕΠΑΛ Σοφάδων, το 3ο Nηπιαγωγείο και το 3ο Δημοτικό Παλαμά.

Και τέλος, στα Τρίκαλα, όπου βρέθηκε στο 30ο Νηπιαγωγείο και στο Γυμνάσιο Μεγάλων Καλυβίων, η κα Μακρή συνοδευόταν από τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Τρικάλη και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Καπανιάρη.

Στις προσβάσιμες σχολικές μονάδες, την Υφυπουργό Παιδείας και την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας υποδέχτηκαν οι Διευθυντές των σχολείων και συζήτησαν μαζί τους για την ομαλή επαναλειτουργία των σχολείων. Η κα Μακρή, που από τις επισκέψεις της  αποκόμισε σαφή εικόνα του μεγέθους της πρωτόγνωρης καταστροφής, μετέφερε τη διαβεβαίωση του Υπουργού Παιδείας για ολοκληρωμένο σχέδιο, συντονισμένες και τάχιστες ενέργειες προκειμένου η σχολική χρονιά να ξεκινήσει και στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας χωρίς ελλείψεις σε βιβλία, που καταστράφηκαν, σε τεχνολογικό εξοπλισμό, σε σχολικά υλικά και μαθητές και εκπαιδευτικοί να μπουν στις τάξεις, όπου όλα θα ειναι έτοιμα για τη νέα σχολική χρονιά.

Δείτε επίσης

Στον αγιασμό στο σχολείο Παλαγίας Εβρου που κάηκε στις πρόσφατες πυρκαγιές ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Παιδείας 

Παρουσίαση αναπληρωτών από ή προς τις πληγείσες περιοχές: Μπορούν επόμενη μέρα, όταν έχουν δυνατότητα πρόσβασης 

Κλειστά σχολεία στη Θεσσαλία: Μη διεξαγωγή μαθημάτων από τη Δευτέρα 11 έως Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση