Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ιδρύσεις-καταργήσεις-συγχωνεύσεις-υποβιβασμοί και προαγωγές Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2022-23

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ιδρύσεις-καταργήσεις-συγχωνεύσεις-υποβιβασμοί και προαγωγές Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2022-2023 – Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κου Θεόδωρου Σκυλακάκη και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή.

Ιδρύσεις-καταργήσεις-συγχωνεύσεις-υποβιβασμοί και προαγωγές

Με την υπ. αριθμ. πρωτ. Φ.10/103443/Δ1 Κοινή Απόφαση (ΚΥΑ) του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κου Θεόδωρου Σκυλακάκη και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 4582/3008-2022, ιδρύονται, καταργούνται, συγχωνεύονται, υποβιβάζονται και προάγονται Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία για το 2022-2023.

Δείτε το ΦΕΚ Β 4582/3008-2022

Αναλυτικά η Κοινή Απόφαση με τα σχολεία

Ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, υποβιβασμοί και προαγωγές Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2022-2023

Α) Ιδρύονται από το σχολικό έτος 2022-2023 οι παρακάτω σχολικές μονάδες κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:

1 Δημοτικό σχολείο και 8 Νηπιαγωγεία

Στα παραπάνω Νηπιαγωγεία και Δημοτικά θα δοθούν οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών όταν λειτουργήσουν οι
σχολικές μονάδες.

Β) Καταργούνται από το σχολικό έτος 2022-2023 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:

23 Δημοτικά Σχολεία και 21 Νηπιαγωγεία

Γ) Συγχωνεύονται από το σχολικό έτος 2022-2023 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:

9 Δημοτικά Σχολεία και 43 Νηπιαγωγεία

Δ) Υποβιβάζονται από το σχολικό έτος 2022-2023 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση ως ακολούθως:

107 Δημοτικά Σχολεία και 24 Νηπιαγωγεία

Ε) Προάγονται από το σχολικό έτος 2022-2023 οι παρακάτω σχολικές μονάδες κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:

10 Δημοτικά Σχολεία και 41 Νηπιαγωγεία

Δείτε επίσης

Πως ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά: Το ΥΠΑΙΘ παρουσιάζει 6 καινοτομίες και 15 μεταρρυθμίσεις 

Ανακοίνωση για άνοιγμα σχολείων: Οι εισηγήσεις των ειδικών που έγιναν δεκτές από την Κυβέρνηση σχετικά με τον κορονοϊό 

Απαλλαγή μαθητών από μαθήματα: Γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων 

Μέντορες-ενδοσχολικοί συντονιστές-εκπαιδευτικοί όμιλοι: 3 Αποφάσεις για το σχ. έτος 2022-23 

Εξεταστέα ύλη Γενικού Λυκείου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων μαθημάτων προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων 

Νόμος 4964/2022: Εκσυγχρονισμός Μουφτειών-Επιλογή Δ/ντών σχολείων-Διατάξεις για ΑΕΙ-ΔΟΑΤΑΠ-Ιδ. σχολεία

Σχολικές εκδρομές με σχολικά λεωφορεία: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών 

Πριν φύγετε

Δήμαρχος Χάλκης για τα προβλήματα στέγασης που αντιμετωπίζουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές 

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας μετά τον διορισμό: Τι προτείνει Καθηγητής του ΑΠΘ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση