Ιδρύσεις Τομέων σε ΕΝΕΕΓΥΛ: Συμπλήρωση Κοινής Υπουργικής Απόφασης – Μεταβολές σχολικών μονάδων ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Ιδρύσεις Τομέων σε ΕΝΕΕΓΥΛ
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 3439/23-5-2023 η υπ. αριθμ. 55874/Δ3 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) με την τροποποίηση-συμπλήρωση της υπό στοιχεία 103691/Δ3/26-8-2022 (Β’ 4583) Κοινής Υπουργικής Απόφασης «Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Καταργήσεις Τομέων και Ειδικοτήτων σε ήδη υφιστάμενα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. και Προαγωγές Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2022-2023».
Συγκεκριμένα έχουμε τις παρακάτω μεταβολές σχολικών μονάδων ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης:
Ιδρύονται, από το σχολικό έτος 2022-2023, οι Τομείς στις παρακάτω Σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) των παρακάτω Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως ακολούθως:
Δείτε το ΦΕΚ Β 3439/23-5-2023
ΠΔΕ | Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ | ΣΧΟΛ
ΜΟΝ |
ΤΟΜΕΙΣ | |
|
ΒΟΡ ΑΙΓΑΙ ΟΥ |
ΛΕΣ ΒΟΥ |
Ενιαίο Ειδικό Επαγγε
ματικό Γυμνάσιο – Λύκειο (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ) Λέσβου (Κωδ. 3311201) |
«Εφαρμο
σμένων τεχνών» |
|
ΔΥΤΙΚ ΕΛΛΑ ΔΑΣ |
ΑΧΑΪ ΑΣ |
Ενιαίο Ειδικό Επαγγε
λματικό Γυμνάσιο – Λύκειο (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ) Αιγίου (Κωδ. 0604000) |
«Πληρο φορι κής» |
Για την Απόφαση ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων:
– Για το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Λέσβου: H πρόταση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου και την πρόταση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου όπως αυτές καταχωρίστηκαν στο πληροφοριακό σύστημα Myschool, το υπ’ αρ. 4715/22-11-2022 έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, τα υπ’ αρ. 8099/22-11-2021, 7712/13-10-2022 και 9104/22-11-2022 έγγραφα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου, την υπ’ αρ. 111/16-11-2021 εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ Λέσβου, την υπ’ αρ. 342/2021 (ΑΔΑ: ΩΝΣΛ46ΜΓΘΓ-ΜΚΘ) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μυτιλήνης, την υπ’ αρ. 8159/21-03-2023 δέσμευση πίστωσης της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Μυτιλήνης και το υπ’ αρ. 188/21-03-2023 έγγραφο της Σχολ. Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Μυτιλήνης.
– Για το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Αιγίου: H πρόταση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και την πρόταση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας όπως αυτές καταχωρίστηκαν στο πληροφοριακό σύστημα Myschool, το υπό στοιχεία Φ.2.1/11251/02-12- 2022 έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, τα υπό στοιχεία Φ.02.1.Γ/18001/23-11-2021 και Φ.35/16861/18-10-2022 έγγραφα και το υπό στοιχεία ΥΠΑΙΘ 153924/Δ3/12-12-2022 ηλεκτρονικό μήνυμα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, την υπ’ αρ. 864/19-11-2021 εισήγηση του 1ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας, τις υπ’ αρ. 179/2021 (ΑΔΑ: ΨΨΔ6Ω6Χ-4ΟΜ) και 65/2022 (ΑΔΑ: 6Β78Ω6Χ-ΒΥΗ) αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας, την υπ’ αρ. 10772/17-03-2023 δέσμευση πίστωσης της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Αιγιαλείας και το υπ’ αρ. 106/17-03-2023 έγγραφο της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αιγιαλείας.
– Οι αυξημένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών όπως πιστοποιούνται από τα ΚΕΔΑΣΥ.
Δείτε σχετικά
Δείτε επίσης
ΣΑΤΕΑ-Ερευνα δράσεων ΕΑΕ: Σχετικά με τα ερωτηματολόγια από την ICAP και τα προγράμματα ΕΣΠΑ
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/idriseis-tomewn-se-eneegyl-simplirwsi-apofasis/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.