Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΙΕΠ: Οδηγός Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας με νέες προθεσμίες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΙΕΠ: Οδηγός Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας με νέες προθεσμίες αναφορικά με τον “Συλλογικό Προγραμματισμό” και τον σχεδιασμό δράσεων από τους εκπαιδευτικούς.

Οδηγός Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας

Δημοσιεύθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ο επικαιροποιημένος οδηγός για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, με βάση τις νέες προθεσμίες αναφορικά με τον “Συλλογικό Προγραμματισμό” και τον σχεδιασμό δράσεων από τους εκπαιδευτικούς.

Ετσι

σύμφωνα και με την Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ οι σχολικές μονάδες θα πρέπει να υποβάλουν:

Α. Την “Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων” έως σήμερα Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021.

Β. Τον “Συλλογικό Προγραμματισμό”,  όπου η εφαρμογή θα παραμείνει ενεργή έως τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021.

Δείτε τα 3 μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης
Α) Σχεδιασμός της Δράσης:

Το μέρος Α παραμένει ενεργό έως και τον Δεκέμβριο (για την πρώτη εφαρμογή – σχ. έτος 2021-22, θα μείνει ενεργό μέχρι τις 12-01-22 για τους εκπαιδευτικούς και μέχρι τις 25-01-2022 για τους ΣΕΕ). Οποιαδήποτε τροποποίηση υπάρξει μετά την οριστικοποίησή τους, καταγράφεται στο μέρος Β.

Β) Υλοποίηση της Δράσης:

Το μέρος Β είναι ενεργό καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς για την καταγραφή ή τροποποίηση των ενεργειών της Δράσης.

Γ) Αποτίμηση της Δράσης:

Συμπληρώνεται στο τέλος της σχολικής χρονιάς, πριν την τελική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για την Εσωτερική Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Δείτε τον Οδηγό Εφαρμογής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας του ΙΕΠ

Δείτε σχετικά

Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας: Νέο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας
Αξιολόγηση: Εγγραφο Κόπτση σε σχολικές μονάδες που αναρτούν προδιαμορφωμένα κείμενα της ΔΟΕ
Εξώδικο ΔΟΕ σε Υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως και Γενικό Γραμματέα Α. Κόπτση
 ΔΟΕ: Παράνομες εντολές προς στελέχη εκπαίδευσης από ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση

Πριν φύγετε

Επιλογές Στελεχών: Πρόσκληση ορισμού μελών στα Συμβούλια Επιλογής Δ/ντών Εκπαίδευσης
Νέα Προγράμματα Σπουδών 2021: Δείτε τα όπως κοινοποιήθηκαν από το ΙΕΠ
Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: “Είναι κακό που τα παιδιά κάνουν μάθημα στα σχολεία τους με τους δασκάλους και συμμαθητές τους;”
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση