Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΙΕΠ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου: Συνάντηση εργασίας και ανταλλαγής ιδεών και καλών πρακτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΙΕΠ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου: Συνάντηση εργασίας και ανταλλαγής ιδεών και καλών πρακτικών, τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021.

Εκπρόσωποι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου (ΠΙΚ) και στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) πραγματοποίησαν τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021, στην έδρα του ΙΕΠ, συνάντηση εργασίας.

Συγκεκριμένα, εκ μέρους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (Υ.Π.Π.Α.Ν.) της Κύπρου, συμμετείχαν:
  • H Δρ. Αθηνά Μιχαηλίδου, Διευθύντρια του Π.Ι.Κ.,
  • η Δρ. Έλενα Χατζηκακού, Πρώτη Λειτουργός, και
  • ο κ. Χρίστος Παρπούνας, Συντονιστής Υπηρεσίας Ανάπτυξης Προγραμμάτων (Υ.Α.Π.).
Από την πλευρά του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, συμμετείχαν:
  •  O Πρόεδρος, κ. Ιωάννης Αντωνίου,
  • μέλη του Δ.Σ.,
  • οι προϊστάμενοι των επιστημονικών τμημάτων καθώς και
  • Σύμβουλοι του ΙΕΠ,
  • ενώ τη συνάντηση παρακολούθησαν εξ αποστάσεως πολλά στελέχη του ΙΕΠ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΙΕΠ
Η Δρ. Μιχαηλίδου παρουσίασε το εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου

καθώς και το αντικείμενο εργασιών του Π.Ι.Κ., που αφορά κυρίως στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, στην εξασφάλιση σχολικών εγχειριδίων για παιδιά που φοιτούν σε σχολεία όλων των βαθμίδων, στη διεξαγωγή εκ μέρους του Υ.Π.Π.Α.Ν. διεθνών αλλά και τοπικών ερευνητικών προγραμμάτων αλλά και στη συμβολή στη διαμόρφωση εκπαιδευτικής πολιτικής του Υ.Π.Π.Α.Ν.

Από την πλευρά του ΙΕΠ,

ο Πρόεδρος παρουσίασε επιγραμματικά το πλαίσιο του εκπαιδευτικού μετασχηματισμού που λαμβάνει χώρα μέσω των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών, του πολλαπλού βιβλίου και της ψηφιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού, της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου κ.ά.

Εν συνεχεία, παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δράσεις

από τους υπευθύνους έργων και τους προϊσταμένους των επιστημονικών τμημάτων, οι οποίοι εστίασαν επιπροσθέτως σε θέματα ψηφιακής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης παιδιών με μεταναστευτικό ή προσφυγικό υπόβαθρο, καθώς και σε καινοτομίες όπως τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, κ.ά.

Στη συζήτηση που ακολούθησε,

έγινε αντιληπτή η ύπαρξη κοινού οράματος των δύο φορέων για αλλαγές και βελτίωση του εκπαιδευτικού πλαισίου, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο.

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν την ανταλλαγή ιδεών και καλών πρακτικών

και δεσμεύτηκαν για νέα συνάντηση, το αμέσως επόμενο διάστημα, με σκοπό την ενημέρωση όλων των στελεχών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου και την υλοποίηση κοινών δράσεων και προγραμμάτων, στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου.

Δείτε επίσης

Κεραμέως-συναντήσεις ΟΟΣΑ και UNESCO για διεθνή εκπαιδευτική πολιτική–Συνέδριο
Νέα Προγράμματα Σπουδών-Παρουσίαση: Από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας
Νέα Προγράμματα Σπουδών-Επιμόρφωση: Ξεκινά εντός Νοεμβρίου

Δείτε ακόμη

Εκθεση ΑΔΙΠΠΔΕ 2021: “Σχολικά Εγχειρίδια: Από τη Θεωρία στα Κριτήρια Αξιολόγησης”
 Μήνυμα Κεραμέως για το Πολυτεχνείο και την 48η επέτειο του
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση