“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ηλικιακή κατανομή μονίμων εκπαιδευτικών | Πίνακες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ηλικιακή κατανομή μονίμων εκπαιδευτικών: Η εικόνα της Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης – Β Μέρος – Του Αιρετού ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή.

Ηλικιακή κατανομή μονίμων εκπαιδευτικών

Σε συνέχεια παλαιότερων ενημερωτικών για την εικόνα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο Αιρετός ΚΥΣΔΕ Νεκτάριος Κορδής παραθέτει νεώτερα στοιχεία:

Σχετικά με την ηλικιακή κατανομή των μονίμων εκπαιδευτικών (Β΄ μέρος-Οκτ.2019)

Με βάση τα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος  myschool ο αριθμός των μόνιμων εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια είναι 64.282.

Μαζί με τους 7.702 αναπληρωτές ο συνολικός αριθμός των υπηρετούντων ανέρχεται σε  71.984 εκπαιδευτικούς.

Θεματικές
  • Οι κλάδοι με το μεγαλύτερο αριθμό μονίμων εκπαιδευτικών
  • Η ηλικιακή κατανομή των 15.951 ΠΕ02-Φιλόλογοι
  • Η ηλικιακή κατανομή των 6.502 ΠΕ03- Μαθηματικοί
  • Η ηλικιακή κατανομή των 7.422 ΠΕ04-Φυσικών Επιστημών
  • Η ηλικιακή κατανομή των 5.254 ΠΕ86-Πληροφορικής
  • Η ηλικιακή κατανομή των 4.354 ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής
  • Η συνολική κατανομή των μονίμων εκπαιδευτικών ανά περιφέρεια
  • Η ηλικιακή κατανομή των 19.150 εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Αττικής
  • Η ηλικιακή κατανομή των 11.176 εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
  • Η ηλικιακή κατανομή των 4.780 εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Θεσσαλίας
  • Η ηλικιακή κατανομή των 4.662 εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
  • Η ηλικιακή κατανομή των 4.111 εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Κρήτης

Οι 5 μεγαλύτερες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είναι η Α΄ Αθήνας με 6,40% των μονίμων και ακολουθούν η Δυτική Θεσσαλονίκη με 4,88%, ο Πειραιάς με 4,84%, η Γ΄ Αθήνας με 4,62% και η Ανατολική Θεσσαλονίκη με 4,4% των μονίμων εκπαιδευτικών.

  • Η ηλικιακή κατανομή των 4.115 εκπαιδευτικών της  ΔΔΕ Α΄ Αθήνας
  • Η ηλικιακή κατανομή των 3.137 εκπαιδευτικών της  ΔΔΕ Β΄ Θεσσαλονίκης
  • Η ηλικιακή κατανομή των 2.974 εκπαιδευτικών της  ΔΔΕ Γ΄ Αθήνας
Δείτε αναλυτικά την ηλικιακή κατανομή των μονίμων εκπαιδευτικών  με παράθεση πινάκων

______________________

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

   Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών, αναμένεται η εγκριτική απόφαση για τις νέες πιστώσεις από το ΠΔΕ.

Δεν είναι σίγουρο ότι οι διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί εντός της εβδομάδας για να προχωρήσουμε σε προσλήψεις την Παρασκευή 1 Νοέμβρη ή στις αρχές της επόμενης βδομάδας.

Μετά και τις τελευταίες ενημερώσεις από Αιρετούς και ΕΛΜΕ τα κενά στη Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση, ξεπερνούν τις 2700!

Το Υπουργείο Παιδείας αναζητά «μαγικές» λύσεις οι οποίες όμως δεν μπορούν να κρύψουν το πρόβλημα!

Το κλείσιμο τμημάτων Μαθητείας, οι εντολές για τμήματα 27 μαθητών, οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων και η πρόθεση(;) μετακίνησης «πλεοναζόντων» από νησί σε νησί(!), το μόνο που θα πετύχουν είναι να δημιουργήσουν σοβαρές αρνητικές παρενέργειες στην εκπαιδευτική κοινότητα κάθε περιοχής!

Και αυτό πρέπει να το καταλάβουν -άμεσα- όλοι οι εμπλεκόμενοι!

Δείτε αναλυτικά την ηλικιακή κατανομή των μονίμων εκπαιδευτικών  με παράθεση πινάκων

 ____________________

Δείτε επίσης

Κατανομή μονίμων και αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας | Πίνακες
Κεραμέως στον ΣΚΑΙ: Διορθώνουμε ζημιές της προηγούμενης κυβέρνησης –Τι θα κάνουμε
Επόμενες προσλήψεις σε 10 ημέρες: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη για κενά, Ψυχολόγους και Κ.Λ.
Αντί προσλήψεων…συμπτύξεις τμημάτων με απειλή πειθαρχικών | Ανακοίνωση
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Διορισμοί και Μεταθέσεις: Κομβικό σημείο η πραγματοποίηση διορισμών το 2019

  ____________________

Πριν φύγετε

Ψήφισμα διορισμών: Ισόποση και άμεση κατανομή των 4.500 θέσεων | ΕΕΠ-ΕΒΠ
Εξετάσεις πιστοποίησης ΤΠΕ: Προκήρυξη για φορείς που θα τις αναλάβουν – Εκπαιδευτικό Υλικό
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση