Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ημερίδα για τον Αυτισμό από το ΚΕΔΙΜΑ της ΑΣΠΑΙΤΕ και το Επιστημονικό Δίκτυο για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ημερίδα για τον Αυτισμό από το ΚΕΔΙΜΑ της ΑΣΠΑΙΤΕ και το Επιστημονικό Δίκτυο για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΕΕΔΔΑΦ) – «Αυτισμός, σχεδιάζοντας το μέλλον: Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Επαγγελματικές Προοπτικές» – Τρίτη 2 Απριλίου 2024.

Ημερίδα για τον Αυτισμό

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό, στις 2 Απριλίου, το Κέντρο υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) της ΑΣΠΑΙΤΕ σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (ΕΕΠΑΑ) και το Ελληνικό Επιστημονικό Δίκτυο για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΕΕΔΔΑΦ), διοργανώνει Ημερίδα με θέμα: «Αυτισμός, σχεδιάζοντας το μέλλον: Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Επαγγελματικές Προοπτικές» την Τρίτη 2 Απριλίου 2024 από τις 16:00 – 21:00 στο Αμφιθέατρο της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Αναλυτικά η Ανακοίνωση και το Πρόγραμμα της Ημερίδας

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (World Autism Awareness Day) στις 2 Απριλίου 2024, με πρωτοβουλία του Κέντρου υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), διοργανώνεται ημερίδα στο Αμφιθέατρο της ΑΣΠΑΙΤΕ, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (ΕΕΠΑΑ) και το Ελληνικό Επιστημονικό Δίκτυο για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΕΕΔΔΑΦ).

Το θέμα της ημερίδας «Αυτισμός, σχεδιάζοντας το μέλλον: Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Επαγγελματικές Προοπτικές» αναφέρεται αφενός, στις προκλήσεις συμπερίληψης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και αφετέρου, στην προοπτική επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής αποκατάστασης αυτιστικών ατόμων.

Στη διάρκεια των εργασιών της ημερίδας, στο πρώτο μέρος, άτομα με αυτισμό θα παρουσιάσουν την εμπειρία τους από τη φοίτησή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικοί θα αναφερθούν στις ανάγκες και σε προσαρμογές που απαιτούνται για τη συμπερίληψη και την αποτελεσματική φοίτηση των αυτιστικών φοιτητών/τριών.

Στο δεύτερο μέρος της ημερίδας, θα παρουσιαστούν αποτελεσματικές πρακτικές για την επαγγελματική κατάρτιση, αποκατάσταση και διατήρηση εργασίας, με εισηγήσεις, τόσο από αυτιστικά άτομα, όσο και από ειδικούς του πεδίου. Οι εργασίες της ημερίδας, θα ολοκληρωθούν με παρέμβαση για το ρόλο της τέχνης και με την παρουσία μουσικής μπάντας, η οποία αποτελείται από μέλη, με και χωρίς αναπηρία.

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο της ΑΣΠΑΙΤΕ (Μαρούσι, Σταθμός ΗΣΑΠ Ειρήνη) στις 2 Απριλίου από τις 16:00 – 21:00 (Προσέλευση/εγγραφές: 16:00)

Η παρακολούθηση της ημερίδας είναι ελεύθερη. Οι διοργανωτές: ΑΣΠΑΙΤΕ/ ΚΕΔΙΜΑ ΕΕΠΑΑ ΕΕΔΔΑΦ

Δείτε το Πρόγραμμα ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Down-21 Mαρτίου: Οι ειδικοί μας μιλούν (video) 

Δράση Συμβούλων Εκπαίδευσης Πληροφορικής (ΠΕ86): «Κρυπτογραφία και Μηχανική Μάθηση» 

Πρόγραμμα συνεδρίου LAHERS & ΙΜΕΓΕΕ για τις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες 

Αιτήσεις για εργαστήρια αειφορίας: Πρόσκληση του ΙΕΠ σε εκπαιδευτικούς 

Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας η 4η Απριλίου κάθε σχολικού έτους: Αφιερωμένη στην υλοποίηση δράσεων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση