Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ημερίδα ΚΕΔΑΣΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ: Διεπιστημονική συνάντηση και συνεργασία ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Σύμβουλοι Εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ημερίδα ΚΕΔΑΣΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ: Διεπιστημονική συνάντηση και συνεργασία ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Σύμβουλοι Εκπαίδευσης – Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024.

Ημερίδα ΚΕΔΑΣΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Με επιτυχία έλαβε χώρα τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 η διεπιστημονική συνάντηση του ΚΕΔΑΣΥ Φθιώτιδας με τα μέλη της ΕΔΥ (Κοινωνικοί Λειτουργοί-Ψυχολόγοι) των σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Φθιώτιδας, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους, όπως προβλέπεται από το Ν. 4823/2021 για την ανάδειξη θεμάτων λειτουργίας της ΕΔΥ, συνεργασίες, ρόλων και αρμοδιοτήτων.

Την συζήτηση ενίσχυσαν με την παρουσία τους η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Ψυχολόγων κα Τσιπροπούλου Παρασκευή ΠΕ23, η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Κοινωνικών Λειτουργών κα Θεολογίδου Παναγιώτα ΠΕ30 και η κα Τσαγανού Σοφία, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, αναδεικνύοντας θέματα δεοντολογίας, καλών πρακτικών συνεργασίας και ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών.

Ο σκοπός των ΚΕΔΑΣΥ

Σκοπός των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. είναι η υποστήριξη των μαθητών, των σχολικών μονάδων και των Ε.Κ. της περιοχής αρμοδιότητάς τους για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου. Για τα ζητήματα, για τα οποία επιφυλάσσεται αποκλειστική αρμοδιότητα στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., δεν έχουν αρμοδιότητα άλλες δημόσιες υπηρεσίες ή φορείς.

Ποιοι αξιολογούνται από τα ΚΕΔΑΣΥ

Tα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν μαθητές που φοιτούν μέχρι και την Γ’ τάξη Λυκείου όλων των τύπων και έως το δέκατο όγδοο (18) έτος της ηλικίας τους. Άτομα άνω των δεκαοκτώ (18) ετών, που έχουν μέχρι την ηλικία αυτήν αξιολογηθεί από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ως άτομα με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για την έκδοση αξιολογικών εκθέσεων που αφορούν στη φοίτηση σε εκπαιδευτικές δομές, εφόσον δεν έχουν υπερβεί το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους. Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες μαθητών που φοιτούν μέχρι και την Α’ τάξη Λυκείου όλων των τύπων, οι οποίοι δεν έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο (18ο) έτος της ηλικίας τους.

Δείτε επίσης

Μακρή για εξίσωση μόνιμων και αναπληρωτών: Δεν βρίσκονται σε συγκρίσιμη κατάσταση-Διαφορετικό το κανονιστικό πλαίσιο 

9 προβλήματα στην Παιδεία που αποκρύπτονται και δεν λύνονται με κυριακάτικα τσιτάτα – Δήλωση Σ. Παραστατίδη 

Το φιάσκο των εκλογών Αιρετών: Η κατάρρευση της Ψηφιακής Κάλπης και οι ευθύνες του ΥΠΑΙΘΑ 

Εγκύκλιος 3ης Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Δράσεων 

Προσλήψεις από Ειδική Προκήρυξη 2024: 400 εκπαιδευτικοί Α/θμιας (226) και Β/θμιας (174)

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply