Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπηρεσία επαλήθευσης επαρκούς φοίτησης μαθητών για το “επίδομα στέγασης” | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπηρεσία επαλήθευσης επαρκούς φοίτησης μαθητών ως προϋπόθεση ένταξης στο Πρόγραμμα “Επίδομα Στέγασης” – Απόφαση Υπουργού Επικρατείας κου Κ. Πιερρακάκη σε ΦΕΚ.

Με την υπ. αριθμ. 9949 ΕΞ 2022 Απόφαση  – ΦΕΚ B 1293 – 18.03.2022 – του Υπουργού Επικρατείας κου Κυριάκου Πιερρακάκη διατίθεται η διαδικτυακή υπηρεσία “Υπηρεσία επαλήθευσης επαρκούς φοίτησης μαθητών” του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ, μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η επαλήθευση φοίτησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση αποτελεί προϋπόθεση ένταξης στο Πρόγραμμα “Επίδομα Στέγασης”.

Αναλυτικά

1. Διατίθενται οι κάτωθι μέθοδοι της διαδικτυακής υπηρεσίας «Υπηρεσία επαλήθευσης επαρκούς φοίτησης μαθητών» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω του ΚΕΔ στο πληροφοριακό σύστημα «ΕΠΙΔΟΜΑ ΣΤΕΓΑΣΗΣ» της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ: – Αναζήτηση μαθητή στο myschool και επαλήθευση φοίτησής του κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά (χωρίς ονοματεπώνυμο).

– Αναζήτηση μαθητή στο myschool και επαλήθευση φοίτησής του για συγκεκριμένη σχολική χρονιά (χωρίς ονοματεπώνυμο).

– Επαλήθευση αποφοίτησης μαθητή από το Γυμνάσιο για συγκεκριμένο σχολικό έτος.

2. Σκοπός διάθεσης της διαδικτυακής υπηρεσίας «Υπηρεσία επαλήθευσης επαρκούς φοίτησης μαθητών» είναι η επαλήθευση φοίτησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση ως προϋπόθεση ένταξης στο Πρόγραμμα «Επίδομα Στέγασης», σύμφωνα με την υπ’ αρ. 71670 κοινή απόφαση «Αντικατάσταση της υπό στοιχεία Δ13 οικ. 10747/256/6.3.2019 κοινής υπουργικής απόφασης “Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων για την εφαρμογή προγράμματος Επιδόματος Στέγασης”» (Β’ 4500) και ιδίως την παρ. 3(α) του άρθρου 5.

3. Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ έχει την υποχρέωση λήψης και διαρκούς τήρησης των κατάλληλων και αναγκαίων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων ασφάλειας των λαμβανομένων πληροφοριών και, κατ’ ελάχιστον, την καταγραφή και παρακολούθηση των προσβάσεων, τη διασφάλιση ιχνηλασιμότητας και την προστασία των διακινούμενων δεδομένων από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή.

Ο φορέας και ειδικότερα οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες του πληροφοριακού συστήματος έχουν την υποχρέωση χρήσης των λαμβανομένων πληροφοριών αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό που περιγράφεται στην παρούσα.

4. Η διάθεση των υπηρεσιών διενεργείται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) και σύμφωνα με το ισχύον Πλαίσιο Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Πολιτική Ορθής Χρήσης των διαδικτυακών υπηρεσιών και τις διατάξεις περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Δείτε επίσης

Ελληνική Pisa-επιτροπή εξετάσεων: Για την προετοιμασία εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα μαθητών Στ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου 

Παράταση εγγραφών σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία έως 28 Μαρτίου 2022 

Πρόσκληση σε σχολεία να καταθέσουν υλικό από εκπαιδευτικές επισκέψεις-εκδρομές και project STEM-STEAM 

Εγγραφο: Καταχώριση αδειών και παραιτήσεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στο myschool 

Προσβασιμότητα-Καταγραφή σχολικών κτιρίων-αποκεντρωμένων δομών ΥΠΑΙΘ σε ψηφιακή πλατφόρμα 

Ευρωπαϊκά σχολεία: Διαδικασία επιλογής προσωπικού-στελεχών διοίκησης | Απόφαση 

Πριν φύγετε

Η απάντηση στο εξώδικο για τη νέα Προκήρυξη Ειδικής Αγωγής από το Υπουργείο Παιδείας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply