Κυριακή, 13 Ιουλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπόμνημα ΠΕΚΑΔΕ προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και του ΙΕΠ για την αναβάθμιση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπόμνημα ΠΕΚΑΔΕ προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και του ΙΕΠ για την ουσιαστική αναβάθμιση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας.

Υπόμνημα ΠΕΚΑΔΕ

Ακολουθεί Υπόμνημα της Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και του ΙΕΠ με τις προτάσεις της Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. για την ουσιαστική αναβάθμιση της διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας, με αφορμή τις εξαγγελίες του ΥΠΑΙΘΑ και του ΙΕΠ για την ενίσχυση του μαθήματος μέσω ενός νέου σύγχρονου και ενιαίου πλαισίου διδασκαλίας των Αγγλικών από το Νηπιαγωγείο έως και το Λύκειο.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΗΣ Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση χαιρετίζουμε την εξαγγελία σας για αναβάθμιση του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας μέσω ενός νέου, σύγχρονου και ενιαίου πλαισίου διδασκαλίας του μαθήματος στη σχολική εκπαίδευση, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.), εκπροσωπώντας το σύνολο των εκπαιδευτικών ΠΕ06 που υπηρετούν στη δημόσια εκπαίδευση για 47 χρόνια, έχει καταθέσει τεκμηριωμένα τη θέση της για την αναγκαιότητα ουσιαστικής ενίσχυσης του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας καθώς και τη διάθεσή της για συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προς αυτόν το σκοπό.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας αιτούμαστε συνάντηση μαζί σας ώστε να καταθέσουμε τις προτάσεις μας και να συζητήσουμε για τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο μας. Η αναγκαιότητα για υψηλού επιπέδου γνώση της αγγλικής γλώσσας είναι αδιαμφισβήτητη, καθώς αποτελεί τη γλώσσα της διεθνούς επικοινωνίας σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας…

Δείτε αναλυτικά το Υπόμνημα ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Ενίσχυση των φιλολογικών μαθημάτων ζητά ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων από Υπ. Παιδείας και ΙΕΠ 

Μονιμοποίηση Θεατρολόγων Ειδικής Αγωγής ΠΕ91.01 ΕΑΕ και σύσταση νέων οργανικών θέσεων ζητά ο ΠΕΣΥΘ και αναπληρωτές 

Μέριμνα για τη μετακίνηση αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών εν όψει της λήξης της σχολ. χρονιάς ζητά η ΠΕΑΔ 

Αναπληρωτές και επίδομα ανεργίας: Προϋποθέσεις και δικαιολογητικά-Νέος τρόπος καταβολής με προπληρωμένη κάρτα 

Νέες οδηγίες ΟΠΣΥΔ: Επισημάνσεις και ενημερώσεις-Επικαιροποίηση εγχειριδίου-Ανανεώθηκε η σελίδα

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply