Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υποψήφιοι αναπληρωτές σε 1 ή περισσότερους Αξιολογικούς Πίνακες ή κλάδους | Τι προβλέπεται

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υποψήφιοι αναπληρωτές σε 1 ή περισσότερους Αξιολογικούς Πίνακες ή κλάδους-Τι προβλέπεται σύμφωνα με τις Προσκλήσεις για πρόσληψη αναπληρωτών.

Υποψήφιοι αναπληρωτές

Κοινοποιήθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού:

A. Η Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2023-2024 – Δείτε ΕΔΩ

B. Η Πρόσκληση υποψήφιων μελών ΕΕΠΕΒΠ για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2023-2024 – Δείτε ΕΔΩ

Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης υποβάλλονται από την Παρασκευή 18/8 έως και την Παρασκευή 25/8/2023. 

Σύμφωνα με τις Προσκλήσεις και σχετικά με υποψηφίους σε έναν (1) ή περισσότερους Αξιολογικούς Πίνακες, σε έναν (1) ή περισσότερους κλάδους (ή δομές) και σε πίνακες προγραμμάτων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης και με υποψήφιους ΕΕΠ-ΕΒΠ με περισσότερους από έναν κλάδο, οι οποίοι/ες εντάσσονται σε περισσότερους του ενός ισχύοντες αξιολογικούς πίνακες, προβλέπονται τα εξής:

Υποψήφιοι αναπληρωτές

1. Υποψήφιος σε έναν (1) ή περισσότερους αξιολογικούς πίνακες:

Δεν παρέχεται στον υποψήφιο που κατατάσσεται σε πίνακες περισσότερων του ενός κλάδων (ή δομών), η δυνατότητα ορισμού προτεραιότητας για πρόσληψη στον ένα κλάδο (ή δομή) έναντι του άλλου/των άλλων.

α. Σε περίπτωση κατά την οποία ο εκπαιδευτικός προσληφθεί ως αναπληρωτής με πλήρες ωράριο (σε έναν κλάδο), το σύνολο των αιτήσεών του για πρόσληψη ως αναπληρωτής και ωρομίσθιος απενεργοποιούνται και δεν είναι διαθέσιμος για άλλη πρόσληψη για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα του διδακτικού έτους.

β. Σε περίπτωση κατά την οποία ο εκπαιδευτικός προσληφθεί ως αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου (από 9 έως 15 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως):

(i) είναι δυνατή κατά τη διάρκεια της χρονιάς η τροποποίηση του ωραρίου του από την οικεία Δ/νση έως το μέγιστο των 15 διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως (ή έως το ελάχιστο των 9 ωρών) στο ίδιο ή άλλο/α σχολείο/α της ίδιας περιοχής της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης και

(ii) παραμένει διαθέσιμος για πρόσληψη στην ίδια ή διαφορετική δομή (Γενική Εκπαίδευση ή Ε.Α.Ε.) αποκλειστικά και μόνο με πλήρες ωράριο στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης στον οικείο κλάδο, εφόσον το έχει δηλώσει στην αίτησή του και κατά τη διαδικασία της ροής προγράμματος προσλήψεων προηγείται στη σειρά κατάταξης των υπολοίπων διαθέσιμων υποψηφίων εκπαιδευτικών.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει αναλάβει υπηρεσία ως αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου και να συνεχίζει να υπηρετεί μέχρι την ημερομηνία αναβάθμισής του. Σε περίπτωση αναβάθμισής του με πλήρες ωράριο, ο εκπαιδευτικός οφείλει να αναλάβει υπηρεσία, άλλως ενεργοποιούνται οι προβλεπόμενες (στην παρ.5Α του άρθρου 63 του ν.4589/2019) κυρώσεις. Σε κάθε περίπτωση, μετά την νέα πρόσληψη με πλήρες ωράριο, η πρόσληψη με μειωμένο ωράριο παύει να ισχύει.

Εφόσον ο εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να αναβαθμιστεί η πρόσληψή του σε πλήρους ωραρίου (στην ίδια ή άλλη δομή του οικείου κλάδου) οφείλει να απενεργοποιήσει ο ίδιος τις υποβληθείσες αιτήσεις του (βλ. Κεφ. Δ΄ του Μέρους Α΄ της παρούσης).

Για παράδειγμα, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ06 και ΠΕ70 που είναι υποψήφιος στους αξιολογικούς πίνακες Γενικής Εκπαίδευσης (ως ΠΕ06 και ΠΕ70) και στους αξιολογικούς πίνακες της Ε.Α.Ε. (ως ΠΕ06.Ε.Α.Ε. και ΠΕ70.Ε.Α.Ε.) που έχει προσληφθεί και εργάζεται ως ΠΕ06 στη Γενική Εκπαίδευση στην «Α΄Ανατολικής Αττικής (Π.Ε.) – Μειωμένου Ωραρίου», παραμένει υποψήφιος για πρόσληψη με πλήρες ωράριο (αναβάθμιση σε πλήρες) αποκλειστικά και μόνο στην «Α΄ Ανατολικής Αττικής (Π.Ε.)» στη Γενική Εκπαίδευση (ως ΠΕ06) ή στην Ε.Α.Ε. [ως ΠΕ06.Ε.Α.Ε. (ή ΠΕ06 σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων από τους πίνακες Ε.Α.Ε.)], καθ’ όλο το διάστημα που παραμένει ενεργή η σύμβαση μειωμένου ωραρίουστην οικεία Δ/νση και εφόσον έχει δηλώσει (στην αίτηση υποψηφιότητάς του ως ΠΕ06 ή ΠΕ06.Ε.Α.Ε. αντίστοιχα) τη συγκεκριμένη περιοχή στις προτιμήσεις του.

Επιπλέον, ανάλογα με τις διδακτικές ανάγκες, είναι στη διακριτική ευχέρεια της Δ/νσης Ανατολικής Αττικής η τροποποίηση του ωραρίου από τις 9 έως τις 15 διδ. ώρες εβδομ. στην περιοχή Α΄, στο πλαίσιο των οριζομένων στο τελευταίο εδάφιο της παρ.1 του άρθρου 63 του ν.4589/2019. γ. Σε περίπτωση πρόσληψης υποψήφιου εκπαιδευτικού ως ωρομισθίου, ο ίδιος παραμένει υποψήφιος για πρόσληψη ως αναπληρωτής σε όλους τους κλάδους για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα του διδακτικού έτους.

Προκειμένου, δε, να αναλάβει ως αναπληρωτής υποχρεούται να παραιτηθεί από ωρομίσθιος.

Υποψήφιοι αναπληρωτές

2. Υποψήφιος σε έναν (1) ή περισσότερους κλάδους (ή δομές) και σε πίνακες προγραμμάτων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης

Στην περίπτωση που υποψήφιος εκπαιδευτικός με τη διαδικασία της παρούσας πρόσκλησης, ο οποίος παράλληλα κατατάσσεται και σε πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων των προγραμμάτων Αντισταθμιστικής εκπαίδευσης του άρθρου 26 του ν.4368/2016 (Α΄ 21), εκτός του προγράμματος εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας της δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» (ΜΝΑΕ), προσληφθεί ως αναπληρωτής (πλήρους ή μειωμένου ωραρίου) ή ωρομίσθιος για τα προγράμματα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (εκτός ΜΝΑΕ), παραμένει υποψήφιος για πρόσληψη με την παρούσα διαδικασία ως αναπληρωτής με πλήρες ή μειωμένο ωράριο. Προκειμένου, δε, να αναλάβει υπηρεσία ως αναπληρωτής υποχρεούται να παραιτηθεί. Κατά τα λοιπά ισχύουν τα αναφερόμενα στην παρ. 1 της παρούσας Ενότητας.

Υποψήφιοι αναπληρωτές

3. Υποψήφιοι/ες ΕΕΠ-ΕΒΠ με περισσότερους από έναν κλάδο, οι οποίοι/ες εντάσσονται σε περισσότερους του ενός ισχύοντες αξιολογικούς πίνακες.

Υποβάλλουν διακριτή αίτηση για πρόσληψη για κάθε έναν από τους κλάδους αυτούς. Επισημαίνεται ότι δεν παρέχεται στον/στην υποψήφιο/α η δυνατότητα ορισμού προτεραιότητας στην αξιολόγηση της μίας αίτησης έναντι της άλλης. Η ροή πραγματοποιείται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 5 της αριθ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υ.Α.

Δείτε επίσης

Ποινές για μη ανάληψη υπηρεσίας ή παραίτηση αναπληρωτών: Οι 4 περιπτώσεις και το νομοθετικό πλαίσιο 

Ολη η διαδικασία προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ 

Σειρά πρόσληψης αναπληρωτών: Ποια η σειρά των κλάδων/ειδικοτήτων και ποια η ροή προσλήψεων 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση