Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υποψήφιοι αστυνομικών σχολών: Αποκατάσταση όσων αποκλείστηκαν λόγω Covid-19-Ερωτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υποψήφιοι αστυνομικών σχολών: Αποκατάσταση της αδικίας σε βάρος των υποψηφίων που αποκλείστηκαν λόγω Covid-19-Ερωτηση στη Βουλή από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Υποψήφιοι αστυνομικών σχολών
Την άμεση αποκατάσταση της αδικίας σε βάρος των υποψηφίων αστυνομικών σχολών που νόσησαν από κορονοϊό και αποκλείστηκαν από τις πρακτικές εισαγωγικές δοκιμασίες ζητούν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κ.κ. Μερόπη Τζούφη, Νίκος Φίλης, Όλγα Γεροβασίλη και Χρήστος Σπίρτζης.
Με ερώτηση
που κατέθεσαν προς τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης κο Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, επισημαίνουν πως αν και οι συγκεκριμένοι υποψήφιοι συγκέντρωσαν τα απαιτούμενα μόρια στις γραπτές εξετάσεις, αποκλείστηκαν από τις πρακτικές δοκιμασίες γιατί νόσησαν από Covid-19.
Συνακόλουθα τέθηκαν σε υποχρεωτική καραντίνα κατά το χρονικό διάστημα διεξαγωγής των δοκιμασιών.
Στο πλαίσιο αυτό,
οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ζητούν από τους αρμόδιους Υπουργούς να μεριμνήσουν άμεσα για την αποκατάσταση της αδικίας, εξασφαλίζοντας την ισότιμη συμμετοχή και τη δυνατότητα ολοκλήρωσης των πρακτικών δοκιμασιών των υποψηφίων των αστυνομικών σχολών.

______________

Η Ερώτηση

Θέμα: “Αποκλεισμός υποψήφιων από τη δυνατότητα συμμετοχής  στις πρακτικές δοκιμασίες για την εισαγωγή τους στις Αστυνομικές σχολές εξαιτίας της υποχρεωτικής καραντίνας στην οποία είχαν τεθεί, μετά τη νόσησή τους από κορονοϊό”

Μια κατάφωρη αδικία λαμβάνει χώρα για υποψήφιους που επιθυμούν την εισαγωγή τους στις Αστυνομικές σχολές μέσα από τη διαδικασία των Πανελληνίων Εξετάσεων.

Οι συγκεκριμένοι μαθητές

παρότι συγκέντρωσαν τα απαιτούμενα μόρια στις γραπτές εξετάσεις για την εισαγωγή τους στις Αστυνομικές σχολές, είχαν την ατυχία να νοσήσουν από κορονοϊό και να τεθούν σε υποχρεωτική προσωπική καραντίνα κατά τα επίμαχα χρονικά διαστήματα που διεξήχθησαν οι υποχρεωτικές για την εισαγωγή τους πρακτικές δοκιμασίες.

Έμμεσα αποκλείστηκαν από τη διαδικασία των πρακτικών δοκιμασιών

και σε επανειλημμένες ερωτήσεις ή αιτήσεις τους για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα αυτό από το αρμόδιο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, δεν έχουν λάβει μέχρι σήμερα θετική απάντηση.  Κατά συνέπεια οι μαθητές αγωνιούν για τον ενδεχόμενο  οριστικό αποκλεισμό τους από τις σχολές, γεγονός που ακυρώνει όλη την προσπάθεια των ίδιων και των οικογενειών τους τα  προηγούμενα χρόνια.

Χαρακτηριστικά, μαθητής από τα Ιωάννινα αναφέρει σε email προς το γραφείο του Πρωθυπουργού:

“Φέτος και εγώ, όπως και χιλιάδες παιδιά της ηλικίας μου, έλαβα μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις. Παρά τις αντιξοότητες της φετινής χρονιάς εξαιτίας της πανδημίας, και παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισα στο οικογενειακό μου περιβάλλον όντας γόνος μονογονεϊκής οικογένειας, τα κατάφερα!

Συγκέντρωσα 17.814 μόρια

και ήμουν ένα βήμα πριν το μεγάλο μου όνειρο, την εισαγωγή μου στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας.

Πέντε μέρες όμως πριν ταξιδέψω στην Θεσσαλονίκη

για να δοκιμαστώ στις προκαταρκτικές εξετάσεις της σχολής, βρέθηκα θετικός ασυμπτωματικός στον κορονοϊό, ενώ δύο ημέρες πριν είχα κάνει την πρώτη δόση του εμβολίου.

Έπειτα από αίτημα μου στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας

κατόρθωσα να πάρω μία αναβολή τριών ημερών, όμως λόγω επιβολής προσωπικής καραντίνας από την Πολιτική Προστασία, δεν κατέστη δυνατόν να ταξιδέψω εκ νέου και να παρευρεθώ στην επιτροπή.

Σε νέο αίτημα μου

στο Αρχηγείο να συμμετέχω σε οποιαδήποτε άλλη επιτροπή, έστω και σε αυτή των Ελλήνων ομογενών, πήρα απορριπτική απάντηση, λέγοντάς μου ότι η πολιτεία δεν έχει μεριμνήσει για τους νοσούντες από covid.

Για αυτό σας παρακαλώ

όπως μου δώσετε μία απάντηση καθώς σε αλλεπάλληλες προσπάθειες επικοινωνίας μου με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το υπουργείο Παιδείας μου απάντησαν ότι δεν είναι δικό τους θέμα. Θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ να παρέμβετε καθότι θεωρώ πολύ άδικο όλο αυτό που έχει συμβεί να μου στερεί το όνειρό μου!”.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
  • Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν τα αρμόδια Υπουργεία για την άμεση επίλυση του θέματος;
  • Ποιος ο σχεδιασμός και οι ενέργειες για την αποκατάσταση αυτής της αδικίας;

 

 Οι ερωτώντες Βουλευτές

Δείτε Επίσης

Επαναληπτικές Πανελλαδικές ΕΠΑΛ: Το πρόγραμμα-Εξετάσεις ΤΕΦΑΑ
Πανελλαδικές-αριθμός εισακτέων 10% σε Τμήματα και Σχολές ΑΕΙ | Απόφαση
Πρόγραμμα Επαναληπτικών Πανελλαδικών ΓΕΛ και Ειδικών μαθημάτων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) 2021
Υλη Πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων ΓΕΛ Γ τάξης ημερήσιων και εσπερινών 2022
Υλη Πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων ΕΠΑΛ Γ τάξης ημερήσιων και εσπερινών 2021-22
Εξεταζόμενα μαθήματα ΕΠΑΛ Πανελλαδικών σχολικού έτους 2021-22

Πριν φύγετε

Υποτροφίες ΕΑΠ-Γενικής Γραμματείας Κοινωνικής Αλληλεγγύης: 35 θέσεις για συμμετοχή στα Προγράμματα Σπουδών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση