Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υποβολή εργασιών στο Περιοδικό «Μέντορας» με αφορμή το Συνέδριο «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη»

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Υποβολή εργασιών στο Περιοδικό «Μέντορας» του ΙΕΠ με αφορμή το Συνέδριο «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη» – Προθεσμία υποβολής έως 24 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 15:00.
Υποβολή εργασιών στο Περιοδικό «Μέντορας»
Πρόσκληση υποβολής εργασιών στο Περιοδικό «Μέντορας», με αφορμή το Συνέδριο «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη», εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Οι εισηγητές και οι εισηγήτριες του Επιστημονικού Συνεδρίου «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη» εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να υποβάλουν εργασίες προς κρίση για το ειδικό τεύχος που είναι αφιερωμένο στις εισηγήσεις και τις θεματικές του συνεδρίου με προθεσμία υποβολής έως 24 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 15:00.
Η υποβολή των εργασιών γίνεται μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ).
Ακολουθεί η σχετική Ανακοίνωση 

Πρόσκληση Υποβολής Εργασιών στο Περιοδικό «Μέντορας»

Ειδικό Τεύχος: «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη»

Προσκαλούνται οι εισηγητές και οι εισηγήτριες του Επιστημονικού Συνεδρίου «Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη» να υποβάλουν, εφόσον το επιθυμούν, εργασίες προς κρίση για το ειδικό τεύχος που είναι αφιερωμένο στις εισηγήσεις και τις θεματικές του συνεδρίου.

  • Προθεσμία υποβολής: 24 Φεβρουαρίου 2024, ώρα 15:00.
  • Υποβολή: Μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) στον σύνδεσμο:

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/mentoras/information/authors

  • Οι εργασίες πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην παραπάνω ιστοσελίδα.
  • Η έκταση των κειμένων ορίζεται από 3.000 έως 4.000 λέξεις, συμπεριλαμβανομένων περιλήψεων, βιβλιογραφίας, πινάκων, διαγραμμάτων, σχημάτων, εικόνων και παραρτημάτων.
  • Ο τίτλος του αρχείου που θα υποβληθεί πρέπει να περιλαμβάνει τη λέξη «Συνέδριο» (π.χ., Συνέδριο – Η συμβολή του αειφόρου σχολείου στην εκπαίδευση).

 Η Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου

Δείτε επίσης

Αναρτήθηκαν από το ΙΕΠ οι εισηγήσεις του Επιστημονικού Συνεδρίου “Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη” 

Εγκρίθηκαν 2 νομοσχέδια του Υπ. Παιδείας: Δημόσια Ωνάσεια σχολεία-International Baccalaureate-Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία 

Τεχνητή Νοημοσύνη στα σχολεία: Το Πρόγραμμα «Experience AI» εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός 

ΑΙ factories: Mία εκ των 7 χωρών της ΕΕ η Ελλάδα, που επιλέχθηκαν για τη δημιουργία «εργοστασίων» Τεχνητής Νοημοσύνης 

Εξομοίωση Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΠΑΠΕΛ με Πολυτεχνική Σχολή | Απόφαση

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply