Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ισόνομη κατανομή διορισμών ζητά ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ισόνομη κατανομή διορισμών ζητά ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ) – Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Ισόνομη κατανομή διορισμών ζητά ο ΣΑΦ

Ισόνομη κατανομή διορισμών ζητά με επιστολή της στο ΥΠΑΙΘΑ ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ), αναφέροντας ότι πρέπει να ενισχυθεί το αίσθημα δικαιοσύνης και εμπιστοσύνης μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθότι η κατανομή των μόνιμων διορισμών πρέπει να βασίζεται σε σαφή και αντικειμενικά κριτήρια, που θα διασφαλίζουν την ισότητα ευκαιριών για όλους τους υποψηφίους μιας και είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψη οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων σε όλη τη χώρα, ώστε να αποφεύγονται αδικίες και ανισότητες.

Ακολουθεί η επιστολή του ΣΑΦ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ (ΣΑΦ)

Αριθμός Αναγνώρισης: 27/2023/21-7-2023 απόφαση Ειρηνοδικείου Άρτας, Έδρα: Άρτα, Τηλ.: 6932275565, 6941408865, Email: saf.syllogos@gmail.com

Προς: Υπουργείο Παιδείας

Αγαπητοί/ές υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας,

Ως Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ), επιθυμούμε να εκφράσουμε τις έντονες ανησυχίες και τα αιτήματά μας σχετικά με την επικείμενη κατανομή των διορισμών των φιλολόγων. Η πρόσφατη ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας για τους διορισμούς έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις και ανησυχίες στους κόλπους των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, και θεωρούμε σημαντικό να εκθέσουμε τις απόψεις μας προκειμένου να διασφαλιστεί μια δίκαιη και ισόνομη διαδικασία.

Θεωρούμε ότι η κατανομή των διορισμών πρέπει να βασίζεται σε σαφή και αντικειμενικά κριτήρια, που θα διασφαλίζουν την ισότητα ευκαιριών για όλους τους υποψηφίους. Είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψη οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων σε όλη τη χώρα, ώστε να αποφεύγονται αδικίες και ανισότητες. Οι φιλόλογοι παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των κριτικών και αναλυτικών ικανοτήτων των μαθητών. Μέσω της διδασκαλίας των αρχαίων και νέων ελληνικών, της λογοτεχνίας και της ιστορίας, οι μαθητές μαθαίνουν να αναλύουν κείμενα, να αξιολογούν πηγές και να διαμορφώνουν τεκμηριωμένες απόψεις. Αυτές οι δεξιότητες είναι απαραίτητες όχι μόνο για την ακαδημαϊκή τους πρόοδο αλλά και για τη μελλοντική τους πορεία ως υπεύθυνοι πολίτες που μπορούν να συμμετέχουν ενεργά και κριτικά στην κοινωνία.

Οι φιλόλογοι συμβάλλουν στη διατήρηση και προώθηση της πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς της Ελλάδας. Μέσα από τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας, της νεοελληνικής λογοτεχνίας και της ιστορίας, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με την πλούσια πολιτιστική παράδοση της χώρας. Αυτό τους βοηθά να κατανοήσουν τις ρίζες τους, να εκτιμήσουν την πολιτιστική τους ταυτότητα και να αναπτύξουν μια βαθύτερη σύνδεση με την ελληνική κληρονομιά, στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη διαμόρφωση μιας ισχυρής εθνικής συνείδησης και υπερηφάνειας.

Οι φιλόλογοι συμβάλλουν στην συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών, βοηθώντας τους να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και να κατανοήσουν την ανθρώπινη φύση μέσω της λογοτεχνίας και της ιστορίας. Η μελέτη λογοτεχνικών έργων και ιστορικών γεγονότων επιτρέπει στους μαθητές να εξερευνήσουν ποικίλα ανθρώπινα συναισθήματα και κοινωνικά θέματα, να αναγνωρίσουν τις επιπτώσεις των πράξεων και αποφάσεων και να κατανοήσουν τις διαφορετικές προοπτικές και πολιτισμούς. Αυτή η εκπαίδευση βοηθά στη διαμόρφωση μιας πιο ώριμης και ευαίσθητης προσωπικότητας, ικανής να συμβάλλει θετικά στην κοινωνία.

Οι φιλόλογοι προάγουν τη δημοκρατική σκέψη και την πολιτική συνείδηση των μαθητών μέσω της διδασκαλίας της ιστορίας, της φιλοσοφίας και της κοινωνιολογίας. Η κατανόηση των δημοκρατικών αρχών, των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων των πολιτών, καθώς και των ιστορικών εξελίξεων που οδήγησαν στη διαμόρφωση των σύγχρονων δημοκρατικών κρατών, ενισχύει την πολιτική ευαισθησία των μαθητών. Οι μαθητές μαθαίνουν να συμμετέχουν ενεργά και υπεύθυνα στις δημοκρατικές διαδικασίες, αναπτύσσοντας έτσι την ικανότητα να συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας δίκαιης και δημοκρατικής κοινωνίας.

Οι φιλόλογοι ενθαρρύνουν τους μαθητές να αναπτύξουν ερευνητικές δεξιότητες και να υιοθετήσουν τη φιλοσοφία της δια βίου μάθησης. Μέσα από την ανάλυση κειμένων, την έρευνα ιστορικών γεγονότων και την ερμηνεία λογοτεχνικών έργων, οι μαθητές μαθαίνουν πώς να διεξάγουν έρευνα, να συλλέγουν και να αξιολογούν πληροφορίες, και να παρουσιάζουν τα ευρήματά τους με σαφήνεια και ακρίβεια. Αυτές οι δεξιότητες είναι κρίσιμες για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους εξέλιξη, καθώς και για την ικανότητά τους να προσαρμόζονται και να αναπτύσσονται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο.

Οι φιλόλογοι παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της ηθικής και αξιακής συνείδησης των μαθητών. Μέσω της διδασκαλίας της λογοτεχνίας και της ιστορίας, οι φιλόλογοι βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν και να αξιολογήσουν θέματα ηθικής, δικαιοσύνης και κοινωνικής ευθύνης.

Οι συζητήσεις γύρω από λογοτεχνικά έργα και ιστορικά γεγονότα παρέχουν ευκαιρίες για την εξερεύνηση ηθικών διλημμάτων και την ανάπτυξη κριτικής σκέψης σχετικά με την ηθική και τις αξίες. Αυτή η διαδικασία ενισχύει την ηθική ανάπτυξη των μαθητών και τους βοηθά να γίνουν υπεύθυνοι και ηθικοί πολίτες.

Τέλος, θεωρούμε δεδομένο ότι η ισόνομη και δίκαιη κατανομή των διορισμών αποτελεί κλειδί για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης στη χώρα μας με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι οι καλύτεροι και πιο αφοσιωμένοι εκπαιδευτικοί θα βρεθούν στις τάξεις, παρέχοντας υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στους μαθητές μας.

Ευελπιστούμε ότι το Υπουργείο Παιδείας θα λάβει υπόψη τις προτάσεις μας και θα προχωρήσει σε μια δίκαιη και ισόνομη κατανομή των διορισμών, ενισχύοντας το αίσθημα δικαιοσύνης και εμπιστοσύνης μεταξύ των εκπαιδευτικών. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή συνεργασία προς αυτή την κατεύθυνση.

Με εκτίμηση,

Το ΔΣ του ΣΑΦ

Δείτε επίσης

Ανακοίνωση μόνιμων διορισμών 2024: 10.000 σε όλες τις ειδικότητες, σε όλες τις βαθμίδες 

Ιδρυση οργανικών θέσεων και Μεταθέσεις: Προδιαγραφόμενη αδικία με μακροχρόνιες συνέπειες 

ΣΑΦ για διαγωνισμό ΑΣΕΠ και κατανομή διορισμών: Zητά τον άμεσο διορισμό ικανού αριθμού Φιλολόγων 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση-AI_DUCATION FESTIVAL: Διήμερο εκπαιδευτικό φεστιβάλ στη στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση