Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ισότιμη πρόσβαση στην εξ αποστάσεως διδασκαλία: Συζήτηση στη Βουλή-LIVE στις 4μμ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ισότιμη πρόσβαση στην εξ αποστάσεως διδασκαλία-Τεχνολογικός εξοπλισμός-Συζήτηση στη Βουλή-LIVE στις 4μμ- Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ.

Ισότιμη πρόσβαση στην εξ αποστάσεως

Σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων της Βουλής, η με αριθμό 146/9-11-2020 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Γιάννη Δελή, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων,  με θέμα:

“Εξ’ αποστάσεως διδασκαλία και ο τεχνολογικός εξοπλισμός σε όλους τους μαθητές για την ισότιμη πρόσβαση στη μόρφωση”,

θα συζητηθεί στη Βουλή, σήμερα Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 16:00.

Το especial.gr είχε συνδεθεί με τη Βουλή για τη συζήτηση, η οποία περατώθηκε.
Δείτε τι ειπώθηκε ΕΔΩ

__________________________

Η Επίκαιρη Ερώτηση
“Εξ’ αποστάσεως διδασκαλία και ο τεχνολογικός εξοπλισμός σε όλους τους μαθητές για την ισότιμη πρόσβαση στη μόρφωση”

Η εξ’ αποστάσεως διδασκαλία στο πλαίσιο της επιδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζει, όπως είναι κατανοητό, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που πρέπει να παρθούν υπόψη προκειμένου να βοηθηθούν οι μαθητές.

Υπάρχει έντονα η αγωνία

χιλιάδων γονέων που αδυνατούν να παρέχουν την δυνατότητα στα παιδιά τους να συμμετέχουν στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, λόγω έλλειψης υποδομών και του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού.

Υπάρχει επίσης η αγωνία των εκπαιδευτικών που προκύπτει από την έως τώρα μηδενική επιμόρφωση και προετοιμασία τους για αυτή την πολύ σοβαρή διαδικασία, παρ’ όλες τις κυβερνητικές διακηρύξεις.

Το σοβαρό αυτό πρόβλημα

αναδείχθηκε έντονα την προηγούμενη σχολική χρονιά όταν υπήρξε αντίστοιχη αναστολή λειτουργίας των σχολείων λόγω Covid-19, με αποτέλεσμα πάνω από 250.000 μαθητές να μη συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Άλλωστε και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

με μήνυμα στα σχολεία ενημερώνει για τις περιορισμένες δυνατότητες λειτουργίας της πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης σε σχέση με τις ταχύτητες του ίντερνετ, τόσο στις σχολικές μονάδες όσο και σε σπίτια που έχουν δύο ή περισσότερα παιδιά μαθητές.

Η παραπάνω κατάσταση οξύνει την ανισότιμη πρόσβαση των μαθητών στη γνώση, υποβαθμίζει και ανοίγει δρόμους παρέμβασης στα σχολεία από ιδιωτικές εταιρίες, μέσω χορηγιών ή άλλων τρόπων.

Ερωτάται η κ. Υπουργός, τι μέτρα θα πάρει ώστε:
  • Να διασφαλιστεί τώρα η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στα εξ’ αποστάσεως μαθήματα, με δωρεάν παροχή από το κράτος όλων των απαιτούμενων τεχνικών μέσων (πχ. υπολογιστών, γρήγορου διαδικτύου).
  • Να διασφαλιστεί, για όλους τους μαθητές, ο δημόσιος και δωρεάν χαρακτήρας της εξ’ αποστάσεως εργαστηριακής εκπαίδευσης.
  • Να αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα των απουσιών μαθητών που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.
  • Να επιταχυνθεί η Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για να μπορούν με ουσιαστικούς όρους να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία.

 

Δείτε ακόμη

Αναβάθμιση συστήματος τηλεκπαίδευσης: Οδηγίες προς εκπαιδευτικούς Β/θμιας
Ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία: Κατάλογος-Οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
 Οδηγός Webex Meetings για εκπαιδευτικούς: Mε εικόνες-μετάφραση βασικών όρων και επιλογών στα Ελληνικά
Λειτουργία Δημοτικών και Νηπιαγωγείων από Δευτέρα 16.11.2020: 12 ερωτήσεις και απαντήσεις
Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Δημοτικών-Νηπιαγωγείων | Εγκύκλιος

Πριν φύγετε

ΦΕΚ Σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Δημοτικά-Νηπιαγωγεία, Ωρολόγιο Πρόγραμμα-ΚΕΣΥ-ΠΕΚΕΣ
Ενίσχυση συμμετοχής στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση: Του Κωνσταντίνου Ντίνα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση