Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κάλεσμα ΠΟΣΕΕΠΕΑ για απεργία αποχή από τη διαδικασία ατομικής αξιολόγησης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κάλεσμα ΠΟΣΕΕΠΕΑ για απεργία αποχή από τη διαδικασία ατομικής αξιολόγησης – Συντάσσεται μαζί με την ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ – Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας-απεργίας – αποχής – Ανακοίνωση με επισύναψη της Δήλωσης απεργίας-αποχής ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Κάλεσμα ΠΟΣΕΕΠΕΑ για απεργία αποχή-Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας- απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)

(Χρήστος Βουλιώτης – Πρόεδρος )

(Σεραφείμ ( Μάκης ) Λάππας –Γεν.Γραμματέας)

Πανεπιστημίου 59, 4ος όρ., Τ.Κ. 105 64, Αθήνα,

e-mail: poseepea@yahoo.gr

ιστολόγιοwww.poseepea.blogspot.gr

Α.Π.:02

 Αθήνα, 11.02.2023

Προς:

– Περ. Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

– Περιφ. Συλλόγους

– Μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ

Θέμα: Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας για την αξιολόγηση

Το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. κηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας για το 1ο ή 2ο 3ωρο του προγράμματος των σχολικών μονάδων και των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. από τη Δευτέρα 13/02/2023 μέχρι και την Τρίτη 28/02/2023, στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του Ν. 4823/21 και της Υ.Α. 9950/ΓΔ5 ΦΕΞ 388/27-01-2023, «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».

 ΕΚ ΤΟΥ Δ.Σ. 

 Πρόεδρος                               Γενικός Γραμματέας. 

Χρήστος Βουλιώτης             Σεραφείμ |(Μάκης) Λάππας

__________________________________

Κατεβάστε τη Δήλωση απεργίας-αποχής ΕΕΠ-ΕΒΠ από εδώ

__________________________________

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)

(Χρήστος Βουλιώτης – Πρόεδρος )

(Σεραφείμ ( Μάκης ) Λάππας –Γεν.Γραμματέας)

Πανεπιστημίου 59, 4ος όρ., Τ.Κ. 105 64, Αθήνα,

e-mail: poseepea@yahoo.gr

ιστολόγιο: www.poseepea.blogspot.gr

 Α.Π.:01

Αθήνα, 11.02.2023

Προς:

– Περ. Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

– Περιφ. Συλλόγους

– Μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ

 ΚΑΛΕΣΜΑ Δ.Σ. ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Το Υπουργείο Παιδείας επισπεύδει τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης του κλάδου και μάλιστα των νεοδιόριστων όπως έχει ήδη ανακοινωθεί. Στις 27/1/2023 δημοσιεύτηκε η σχετική Υπουργική Απόφαση Αριθμ.99/50/ΓΔ5 με την οποία καθορίζονται τα κριτήρια της «ατομικής αξιολόγησης». Φαίνεται πως τόσο η κυβέρνηση όσο και το Υπουργείο Παιδείας βιάζονται να χρεώσουν τις δικές τους ευθύνες στην εκπαιδευτική κοινότητα, τους γονείς και τους μαθητές.

Παρουσιάζουν την αξιολόγηση ως το κλειδί για τη λύση κάθε προβλήματος του εκπαιδευτικού συστήματος. Δεν αναφέρουν πουθενά όμως ότι η αξιολόγηση οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και την οποία ονομάζουν «συλλογικό προγραμματισμό, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση σχολικών μονάδων», την απομάκρυνση των μαθητών στα 15 τους χρόνια από το σχολείο και την ανήλικη εργασία τους, «ενίσχυση» της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, «απεγκλωβισμό» ονομάζουν τον αποκλεισμό 40.000 μαθητών από τα Πανεπιστήμια μέσω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και την Τράπεζα Θεμάτων, «αναβάθμιση του Εθνικού Απολυτήριου».

Όλοι μας παρατηρούμε το «έργο» της αξιολογημένης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής και μια ματιά και μόνο στον νόμο αρκεί για να καταλάβουμε ότι οι προθέσεις της κυβέρνησης είναι πολύ μακριά από την «αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών» όπως ευαγγελίζεται:

  • Για μια ακόμη φορά με την πρώτη βροχή έκλεισαν σχολεία σε όλη τη χώρα. Είδαμε όλοι τραγελαφικές φωτογραφίες με μαθητές να προσπαθούν να πάνε και να γυρίσουν από τα σχολεία περνώντας από χείμαρρους, ανεβαίνοντας σε θρανία κλπ. Αλλά ούτε λόγος για τα ασυντήρητα και επικίνδυνα κτήρια στα οποία είμαστε όλοι μας και μαθητές μας, μιας και η ανεπαρκής χρηματοδότηση είναι πλέον νόμος.
  • Μάθαμε όλοι μας και μείναμε συγκλονισμένοι για το μαθητή από τις Σέρρες που σκοτώθηκε μέσα στο σχολείο εν ώρα μαθημάτων λόγω συντήρησης και άθλιων υποδομών.
  • Ενημερωνόμαστε για την έξωση μαθητών από τα σχολεία τους εν μέσω σχολικής χρονιάς (Αιγάλεω).
  • Γνωρίζουμε όλοι μας για τις ελλείψεις προσωπικού ακόμη και σήμερα που βρισκόμαστε στα μέσα της σχολικής χρονιάς.
  • Ξέρουμε και βιώνουμε όλοι μας πολύ καλά την παντελή στήριξη προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα οξυμένα προβλήματα.
  • Δουλεύουμε οι περισσότεροι σε σχολεία υπεράριθμα και με εντατικούς ρυθμούς για να έχουν οι μαθητές μας ουσιαστική υποστήριξη.

 Οι γονείς, οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι αν η κυβέρνηση ήθελε να στηρίξει το δημόσιο σχολείο θα έκανε μαζικούς και μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ, δεν θα επέτρεπε να χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες, δεν θα άφηνε μαθητές χωρίς στήριξη. Δεν θα στοίβαζε 25 μαθητές σε αίθουσες κλουβιά, θα έπαιρνε ειδικά μέτρα στήριξης των μαθητών για τα τεράστια γνωστικά, ψυχολογικά και κοινωνικά προβλήματα που άφησε ο διετής εγκλεισμός και τα κλειστά σχολεία. Θα την απασχολούσε το πώς θα κατασκευάσει σύγχρονα σχολεία, θα επισκεύαζε τα παλιά, δεν θα άφηνε χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς να περνούν τη μισή τους μέρα σε ακατάλληλα κτίρια για το επιδιωκόμενο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα αλλά και επικίνδυνα για την ασφάλειά μας. Για όλα αυτά προφανώς ο νόμος δεν προβλέπει τίποτα!!!

Είναι ολοφάνερο ότι ο στόχος του Υπουργείου, -μέσα από την τρομοκρατία για την αξιολόγηση-, είναι να χειραγωγήσει και να κατευνάσει όσους αντιδρούν, προκειμένου να αποδεχτούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά θα υποβαθμίζεται, θα κατηγοριοποιείται και ουδεμία σχέση έχει με προοδευτικές διαδικασίες. Θέλει να δημιουργήσει σχολεία που θα μετατρέπονται σε αυτοχρηματοδοτούμενες μονάδες και όποιος μπορεί να το ακολουθήσει καλώς, διαφορετικά τα παιδιά από χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα θα οδηγούνται κυριολεκτικά στον Καιάδα.

Άλλωστε η ίδια υπουργός στο δελτίο τύπου αλλά και σε συνεντεύξεις παρουσιάζει την ατομική αξιολόγηση ως ολοκλήρωση ενός ενιαίου σχεδιασμού που περιλαμβάνει την αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τις εξετάσεις τύπου PISA. Το ίδιο το νομοσχέδιο προβλέπει σε δύο από τους 11 δείκτες που αποτιμούν την υπηρεσιακή επάρκεια του εκπαιδευτικού, τη συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και την εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Η εμπειρία από τις χώρες της Ευρώπης όπου εφαρμόστηκαν αντίστοιχα συστήματα όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία αλλά και η Αμερική είναι αποκαλυπτικά. Αποτέλεσε βασικό εργαλείο για την διαφοροποίηση των σχολείων με βάση την οικονομική-κοινωνική προέλευση των μαθητών, την ένταση των ταξικών φραγμών, την υποβάθμιση-υποχρηματοδότηση και εν τέλει το κλείσιμο σχολείων σε εργατικές περιοχές, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών ακόμα και απολύσεις.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ συντάσσεται μαζί με την ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ και καλεί το ΕΕΠ και ΕΒΠ να απέχουν από την αξιολόγηση .

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΕΣ!!

 ΕΚ ΤΟΥ Δ.Σ

 Πρόεδρος                          Γενικός Γραμματέας. 

Χρήστος Βουλιώτης             Σεραφείμ |(Μάκης) Λάππας

Δείτε σχετικά

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-αξιολόγηση ΕΕΠ ΕΒΠ: Κάλεσμα σε Πανεκπαιδευτική Απεργία στις 15 Φεβρουαρίου 

ΟΛΜΕ-ατομική αξιολόγηση: Συμμετοχή στην απεργία της 15ης.02 και απεργία/αποχή από τις διαδικασίες 

Βήματα αποτροπής ατομικής αξιολόγησης-Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία/αποχή-Γνωμοδότηση νομικής κάλυψης 

ΔΟΕ-Κινητοποιήσεις για την αξιολόγηση: 24ωρη απεργία Τετάρτη 15.02-Απεργία/αποχή-Στάσεις εργασίας 

ΔΟΕ-Στάσεις εργασίας: Aπό 13.02 έως 28.02.2023: Δευτέρα 13.02 στις 14:00 κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας 

Πριν φύγετε

Οδηγίες για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Υπουργείο Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση