Σάββατο, 25 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κάλυψη κενών Δευτεροβάθμιας ειδικής Β Φάσης σε ποσοστό 24%: Επιστολή εκπαιδευτικών Β/θμιας ΕΑΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κάλυψη κενών Δευτεροβάθμιας ειδικής Β Φάσης σε ποσοστό 24%: Επιστολή εκπαιδευτικών Β/θμιας ΕΑΕ – Ποσοστό κάλυψης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 18%.

Κάλυψη κενών Δευτεροβάθμιας ειδικής Β Φάσης

Σύμφωνα με επιστολή εκπαιδευτικών Β/θμιας ΕΑΕ, από τα 1359 δηλωθέντα κενά B φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 329 (ποσοστό κάλυψης: περίπου 24%) και ειδικότερα στους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 από τα 1144 δηλωθέντα κενά για τους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 206 (ποσοστό κάλυψης 18%).

Τα στοιχεία όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί βασίζονται σύμφωνα με όσα δημοσίευσε το μέλος του PDE Patreas.

Ακολουθεί η επιστολή των εκπαιδευτικών

Μηδαμινή η κάλυψη των κενών της Β φάσης αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

 Σύμφωνα με τις προσλήψεις της Β φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ανακοινώθηκαν από το ΥΠΑΙΘ και τα κενά της Β φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που δημοσίευσε το μέλος του PDE Patreas, προκύπτουν τα εξής για τις προσλήψεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή:

Από τα 1359 δηλωθέντα κενά B φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 329 (ποσοστό κάλυψης: περίπου 24%) και ειδικότερα στους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 από τα 1144 δηλωθέντα κενά για τους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 206 (ποσοστό κάλυψης 18%).

Πιο συγκεκριμένα:

→ Από τα 782 δηλωθέντα κενά σε ΣΜΕΑΕ, ΤΕ και ΚΕΔΑΣΥ Β φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 202 (ποσοστό κάλυψης: περίπου 26%) και ειδικότερα στους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 από τα 567 δηλωθέντα κενά σε ΣΜΕΑΕ, ΤΕ και ΚΕΔΑΣΥ για τους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 (οι μόνοι κλάδοι της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που στελεχώνουν τα ΤΕ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα ΚΕΔΑΣΥ) καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 79 (ποσοστό κάλυψης: περίπου 14%).

→ Από τα 577 δηλωθέντα κενά σε Παράλληλη Στήριξη Β φάσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύφθηκαν με αναπληρωτές τα 127 (ποσοστό κάλυψης 22%)

Ως προς τα κενά της Παράλληλης Στήριξης πρέπει να σημειωθεί ότι αναμένονται αρκετά νέα κενά, καθώς οι αιτήσεις γονέων/κηδεμόνων για παράλληλη στήριξη γίνονται ως τις 20 Οκτωβρίου.

Είναι ολοφάνερο ότι το ΥΠΑΙΘ, παρ’ όλο που έχει δηλώσει πολλές φορές δια στόματος Κεραμέως ότι η πρώτη προτεραιότητα είχε δοθεί στην Ειδική Αγωγή (κάνοντας αναφορά στους πρώτους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή στην ιστορία της χώρας επί κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη) έχει αφήσει στο περιθώριο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Το νέο ΕΣΠΑ για την Παιδεία (ΕΣΠΑ 2021-27) έχει εγκριθεί, αλλά όπως φαίνεται εδώ: https://www.epiteliki.minedu.gov.gr/?page_id=3384&lang=el, στην Ειδική Αγωγή χρησιμοποιείται ακόμα το παλιό ΕΣΠΑ!

Είναι επιτακτική ανάγκη με τη Γ φάση αναπληρωτών να καλυφθούν πλήρως όλα τα κενά της Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (δηλαδή όλες οι ώρες σε όλα τα μαθήματα που προτείνουν οι γνωματεύσεις των μαθητών) !!!

Δείτε επίσης

Μαθητές με αναπηρία: Με εμπόδια και αποκλεισμούς και η φετινή χρονιά-Επιστολή ΕΣΑμεΑ στο ΥΠΑΙΘ 

Υπουργείο Παιδείας-Ειδική Αγωγή: Η ανεπάρκεια του ΣΥΡΙΖΑ δεν κρύβεται από τη “λάσπη στον ανεμιστήρα” 

Πόρισμα Συνηγόρου Πολίτη για ειδική αγωγή: Ερώτηση 58 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή 

Πόρισμα για την Ειδική Αγωγή από τον ΣτΠ: Προβλήματα ένταξης, ελλείμματα στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήμ. Ενταξης 

Πριν φύγετε

Μονιμοποίηση εκπαιδευτικών ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο Παιδείας 

Εκκρεμότητες ζητημάτων ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι κατατέθηκε στο ΥΠΑΙΘ-Ποια επιλύονται 

Υλικό για μαθητές με τύφλωση, τυφλοκώφωση και πολυαναπηρίες, από το ΙΕΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση