Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κάλυψη μαθησιακών κενών μαθητών/τριών: Η Ενωση Διευθυντών ζητά να ληφθούν μέτρα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κάλυψη μαθησιακών κενών μαθητών/τριών: Η Πανελλήνια Επιστημονική Ενωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε. ζητά να ληφθούν μέτρα.

Κάλυψη μαθησιακών κενών

Ακολουθεί ανακοίνωση του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που αφορά στο αίτημά του για λήψη μέτρων για την κάλυψη των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Π.Ε.

Αθήνα, 22-03-2021                                                                                                       Αρ. Πρωτ.: 13

 «Να ληφθούν μέτρα για την κάλυψη των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών»

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή την παρατεταμένη αναστολή της διά ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων, και ενόψει της επικείμενης επαναλειτουργίας τους, έχει να επισημάνει τα εξής:

Εκφράζουμε τη βαθιά μας ανησυχία,

γιατί μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιαστεί, αλλά και ούτε έχει διατυπωθεί, καμία πρόθεση  εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, για τη λήψη κάποιου μέτρου εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών, ενώ είναι βέβαιο ότι τέτοια θα υπάρξουν, με βάση σχετικές έρευνες, αλλά και την εμπειρία των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της Τηλεκπαίδευσης,  η οποία δεν αποτελεί, ούτε μπορεί να αποτελέσει εκπαιδευτική κανονικότητα.

Οι ανακοινώσεις περί παράτασης του διδακτικού έτους

σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτελούν απάντηση στο πρόβλημα. Ήδη τα μηνύματα από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου ειδοποιούν ότι πολλοί/ές μαθητές/τριες αντιμετωπίζουν διευρυμένες δυσκολίες στην κατάκτηση των βασικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής.

Για τους παραπάνω λόγους

καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, το ταχύτερο δυνατόν, σε συνεργασία με το ΙΕΠ, να εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών, ιδίως των πρώτων τάξεων(π.χ. αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης, ταχύρρυθμα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, διάθεση του αναγκαίου χρόνου με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς για εμπέδωση της ύλης της προηγούμενης τάξης).

Το σχέδιο αυτό,

θα πρέπει να υλοποιηθεί με βάση τις προτάσεις των εκπαιδευτικών των τάξεων και των Συλλόγων Διδασκόντων, οι οποίοι είναι οι μόνοι που μπορούν να εκτιμήσουν τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών τους.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος                                                                                           Ο Γεν. Γραμματέας

Τηλέμαχος Κουντούρης                                                                             Νικόλαος  Μακεδών

Δείτε επίσης

Εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου 2021: Τι προβλέπεται για τα γενικά σχολεία και τι για τα ειδικής αγωγής
Νίκη Κεραμέως: voucher 200 ευρώ-5 Απριλίου αιτήσεις-Διακοπές το Πάσχα κανονικά
Παράταση προθεσμίας αιτήσεων Πανελλαδικών 2021, υποψηφίων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Ομάδα εργασίας αποτίμησης νομοθετικού πλαισίου και βελτιωτικών αλλαγών εκπαίδευσης ΑμεΑ ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες
Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306: 24ωρης λειτουργίας | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση