Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κάλυψη των κενών που δεν δόθηκαν στον κλάδο ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής ζητά η ΠΕΝΑΦΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κάλυψη των κενών που δεν δόθηκαν στον κλάδο ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής ζητά η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ) από το ΥΠΑΙΘΑ.

Κάλυψη των κενών που δεν δόθηκαν ζητά η ΠΕΝΑΦΑ

Επιστολή απέστειλε στο ΥΠΑΙΘΑ η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ) για να τονίσει την ανάγκη κάλυψης όλων των λειτουργικών κενών ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, προς όφελος των μαθητών – μαθητριών και συνολικά της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ακολουθεί η επιστολή

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Έτος ίδρυσης 2023, Λ. Συγγρού 196, Καλλιθέα Αττικής Τ.Κ. 17671Αρ. Αναγνώρισης: 24/2023, Ειρηνοδικείο Καλλιθέας Αριθμό Μητρώου Εγγραφής ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. 1-00600 την 16/10/2023

Ημερομηνία: 06/ 11/2024

Αρ. Πρωτοκόλλου: 52 —06/ 11/2024

Προς: Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Κυριάκο Πιερρακάκη

Κοινοποίηση: Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση, Υφυπουργό Παιδείας κα Ζέττα Μακρή, Υφυπουργό Παιδείας κα Ιωάννα Λυτρίβη

Θέμα: «Άμεση κάλυψη όλων των κενών που δεν δόθηκαν στον κλάδο ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής»

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να επισημάνουμε την αδήριτη ανάγκη κάλυψης των λειτουργικών κενών σε όλη τη χώρα, εν όψει της Γ’ φάσης προσλήψεων, τα οποία δε δόθηκαν στη Β’ φάση. Διαπιστώνουμε επισταμένως πως οι Διευθυντές των σχολείων και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έχουν δηλώσει τις κενές λειτουργικές θέσεις, προς την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων και προς όφελος των μαθητών. Οι πληροφορίες μας όμως δείχνουν ότι τα δηλωθέντα λειτουργικά κενά δεν έφτασαν στο Υπουργείο!

Παρακαλούμε όπως ζητήσετε απευθείας από τις Διευθύνσεις τις αναγκαίες θέσεις σε ΠΕ11 για να διασφαλιστεί η ηρεμία στα σχολεία, η υγεία, η ευεξία, η εκτόνωση, η χαρά των μαθητών και η ομαλή λειτουργία των σχολείων. Προς επίρρωση των ισχυρισμών αυτών λειτουργούν και τα όσα ειπώθηκαν από την Υφυπουργό Παιδείας, κυρία Μακρή, η οποία χαρακτηριστικά τόνισε στη συνεδρίαση της Ολομέλειας στις 4/11/2024 ΙΖ΄ (Α΄ Μέρος), ότι «ο σκοπός και ο στόχος του υπουργείου είναι να υπάρχει απρόσκοπτη, συνεχής, αδιάλειπτη λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων προς όφελος των μαθητών».

Συνεπώς, καθίσταται αντιληπτό το γεγονός ότι με την ύπαρξη των κενών αυτών ο σκοπός και ο στόχος αυτός του Υπουργείου δεν δύναται να υλοποιηθεί. Το ζήτημα αυτό έχει πολλές και σημαντικές επιπτώσεις. Μια εξ αυτών είναι και η αποστέρηση της δυνατότητας των μαθητριών/τών να συμμετάσχουν στους προκηρυχθέντες τη 1/11/2024 Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ. Ελλάδας – Κύπρου και άλλων σχολικών αθλητικών δραστηριοτήτων σχολικού έτους 2024-2025, που και οι ίδιοι τόσο επιθυμούν.

Η μη στελέχωση των Λυκείων από Κ.Φ.Α., καθιστά αδύνατη την προετοιμασία και συμμετοχή των μαθητριών/των στους Αγώνες. Θεωρούμε πως μια τέτοια διάκριση ανάμεσα στους μαθητές είναι ανεπιθύμητη και ανεπίτρεπτη, καθώς το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα θα πρέπει να παρέχει στις μαθήτριες και στους μαθητές του εφάμιλλες ευκαιρίες.

Επιπρόσθετα, με μεγάλη απογοήτευση έχουμε διαπιστώσει και φέτος, ότι, παρότι η κολύμβηση είναι ένα από τα αντικείμενα του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, όπως αναφέρεται στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Φυσικής Αγωγής για τη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Υ.Α. 21072β/Γ2, ΦΕΚ 304/τΒ/13.3.2003), δεν έγιναν ακόμα οι απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, στην Α΄ και Β΄ φάση, για την έγκαιρη έναρξη του μαθήματος της κολύμβησης.

Παράλληλα, σε προηγούμενες σχολικές χρονιές έχει παρατηρηθεί ότι, μολονότι αποστέλλονται όλα τα έγγραφα και οι δηλώσεις συμμετοχής από τις σχολικές μονάδες, δε γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες από τις Περιφέρειες για την ισότιμη και καθολική μεταφορά όλων των μαθητών/τριών στα κολυμβητήρια. Απόρροια αυτού συνιστά ο αποκλεισμός πολλών μαθητριών και μαθητών από τη συμμετοχή τους στο μάθημα της κολύμβησης.

Συνάμα, η έλλειψη προσωπικού δημιουργεί κενά στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα, γεγονός που επιδρά αρνητικά τόσο στην σωματική όσο και στην ψυχική υγεία των μαθητών. Σε μια εποχή όπου η παιδική παχυσαρκία και οι ψυχικές πιέσεις αυξάνονται ανησυχητικά, είναι απαραίτητη η πλήρης στελέχωση του μαθήματος, ώστε να διασφαλιστεί η σωστή εκπαίδευση και καθοδήγηση των μαθητών στην υγιή σωματική δραστηριότητα και την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων.

Επιπλέον, οι αξίες και οι αρχές –όπως αυτές του αλληλοσεβασμού και της Ευγενούς Άμιλλας- που προτάσσονται και μεταλαμπαδεύονται από τον αθλητισμό μπορούν, σε συνδυασμό με άλλα μέτρα και μεθόδους, να αποτελέσουν τροχοπέδη στην εξάπλωση και στην έξαρση των φαινομένων βίας και κοινωνικής παθογένειας συλλήβδην.

Τέλος, η επαρκής παρουσία εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής ενισχύει τη συμμετοχή σε αθλητικά προγράμματα, την προαγωγή της ομαδικότητας και της συνεργασίας, στοιχεία θεμελιώδη για την υγιή κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.

Σας καλούμε, λοιπόν, να προβείτε άμεσα στην κάλυψη όλων των αναγκαίων κενών θέσεων ΠΕ11, προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιοτική παροχή της Φυσικής Αγωγής, όπως αξίζει στους μαθητές μας.

Με τιμή,

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ * ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ * ΑΛΜΠΑΝΗ ΕΙΡΗΝΗ

Δείτε επίσης

Στοιχεία παραιτήσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ κατέθεσε στη Βουλή η Υφυπουργός Παιδείας Ζ. Μακρή 

Μακρή για εξίσωση μόνιμων και αναπληρωτών: Δεν βρίσκονται σε συγκρίσιμη κατάσταση-Διαφορετικό το κανονιστικό πλαίσιο 

9 προβλήματα στην Παιδεία που αποκρύπτονται και δεν λύνονται με κυριακάτικα τσιτάτα – Δήλωση Σ. Παραστατίδη 

Το φιάσκο των εκλογών Αιρετών: Η κατάρρευση της Ψηφιακής Κάλπης και οι ευθύνες του ΥΠΑΙΘΑ 

Εγκύκλιος 3ης Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Δράσεων 

Προσλήψεις από Ειδική Προκήρυξη 2024: 400 εκπαιδευτικοί Α/θμιας (226) και Β/θμιας (174)

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply