“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΚΑΝΕΠ: Δεξιότητες, εκπαίδευση και απασχόληση – Εκπαιδευτικοί δείκτες και εργατικό δυναμικό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΚΑΝΕΠ: Δεξιότητες, εκπαίδευση και απασχόληση – Εκπαιδευτικοί δείκτες και εργατικό δυναμικό – Σειρά Κειμένων Παρέμβασης (Policy Papers) για την προώθηση του διαλόγου στην εκπαίδευση και την απασχόληση – ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ.

ΚΑΝΕΠ: Δεξιότητες, εκπαίδευση και απασχόληση

Το Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΚΑΝΕΠ) της ΓΣΕΕ εγκαινιάζει μια νέα σειρά Κειμένων Παρέμβασης (Policy Papers) για την προώθηση του διαλόγου στην εκπαίδευση και την απασχόληση με τη δημοσιοποίηση του κειμένου με θέμα:

«Δεξιότητες, εκπαίδευση και απασχόληση: Εκπαιδευτικοί δείκτες και εργατικό δυναμικό».

Στο Kείμενο αυτό επιχειρείται η όσο το δυνατόν πληρέστερη χαρτογράφηση της κατάστασης της ελληνικής αγοράς εργασίας σε σχέση κυρίως με το εκπαιδευτικό επίπεδο και τις δεξιότητες του εργατικού δυναμικού, με στόχο τη δημιουργία μιας βάσης διαλόγου –θεμελιωμένης σε επιστημονικά δεδομένα και μη αμφισβητούμενες μετρήσεις– για ζητήματα ανάπτυξης δεξιοτήτων, εκπαίδευσης-κατάρτισης και εργασίας.

Οι θεματικοί άξονες που αναπτύσσονται στο Κείμενο Παρέμβασης είναι οι ακόλουθοι:

1. «Εκπαιδευτικοί δείκτες και εργατικό δυναμικό» όπου μελετώνται μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς εργασίας σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά του ενεργού και μη ενεργού πληθυσμού της χώρας,

2. «Επιχειρήσεις και εργατικό δυναμικό στην Ελλάδα» όπου γίνεται καταγραφή των εργαζομένων ανά κλάδο παραγωγής ως πρωτεύουσα προϋπόθεση για τη χάραξη πολιτικών που θα στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση των αποδεδειγμένων παθογενειών της ελληνικής αγοράς εργασίας, και

3. «Δεξιότητες και εργατικό δυναμικό» όπου καταγράφονται η “οριζόντια” και η “κάθετη” αναντιστοιχία προσόντων του εργατικού δυναμικού της χώρας.

Επιπλέον, αναδεικνύεται ότι η ¨κάθετη¨ αναντιστοιχία δεξιοτήτων (όταν το εργατικό δυναμικό εργάζεται σε θέσεις εργασίας που απαιτούν λιγότερα και χαμηλότερα προσόντα από αυτά που κατέχουν) συνιστά την κύρια διάσταση του χάσματος δεξιοτήτων καθώς δεν πρόκειται για παροδική τάση αλλά για σταθερή αυξητική ροπή εικοσαετίας, η οποία δεν αφορά περιορισμένο αριθμό παραγωγικών κλάδων αλλά σχεδόν στο σύνολό τους.

Κείμενα παρέμβασης για την προώθηση του διαλόγου στην εκπαίδευση και την απασχόληση
“Δεξιότητες, εκπαίδευση και απασχόληση: Εκπαιδευτικοί δείκτες και εργατικό δυναμικό”
Συγγραφείς:
  • Χρήστος Γούλας,
  • Χρήστος Ζάγκος,
  • Νίκος Παΐζης
Δείτε το κείμενο παρέμβασης

  _______________________

Δείτε επίσης

Ιστορία και Εκπαίδευση: 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο στη Λαμία – 22 έως 24/11/2019
Ιδιαίτερες σεξουαλικές στιγμές παιδιών ΑμεΑ – Εσπερίδα στο ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου – Τετάρτη 11/12/2019
Προκήρυξη 31 θέσεων υποψηφίων διδακτόρων: Στο Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας
Υποτροφίες για διδακτορικά: Οροι και διαδικασίες επιλογής δικαιούχων 

_______________________

Θέσεις Υποψηφίων Διδακτόρων: Αιτήσεις στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής: Παιδαγωγική, νέες Τεχνολογίες και Βιοϊατρική σε ένα μεταπτυχιακό
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Μεταπτυχιακές σπουδές στη Βιοτεχνολογία – Ποιότητα Διατροφής και Περιβάλλοντος
Πανεπιστήμιο Κύπρου: Μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα σπουδών για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος

_______________________

Δείτε ακόμη

Συνέδριο για την ένταξη στην εκπαίδευση: 22 και 23/11/2019 στο ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας 
Συνέδριο για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής: Παρασκευή 29/11/2019 – Γαλλικό Ινστιτούτο
Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ειδική Εκπαίδευση με Κριτές: 23-25 Απριλίου, Αγρίνιο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Συνέδριο για την επιμόρφωση των προσφύγων και μεταναστών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση