Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ και ΟΙΕΛΕ συνεργάζονται με το CERN για Πρόγραμμα επιμόρφωσης ιδιωτικών εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ και ΟΙΕΛΕ συνεργάζονται με το CERN και συνδιοργανώνουν πρόγραμμα για την επιμόρφωση ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Η ΟΙΕΛΕ και το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ ανακοινώνουν σήμερα μια ιστορική συνεργασία με το σημαντικότερο σε παγκόσμιο επίπεδο εργαστήριο Σύγχρονης Φυσικής, το περίφημο CERN (Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire).

Προϊόν της συνεργασίας αυτής είναι η  συνδιοργάνωση του εκπαιδευτικού – επιμορφωτικού προγράμματος: «CERN 2022».

Το Πρόγραμμα απευθύνεται

σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων και στοχεύει:

  • Στην εξοικείωση των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών με την Σύγχρονη Φυσική.
  • Στην ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας.
  • Στην γνωριμία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών με την Ιστορία της Επιστήμης και τον καθοριστικό ρόλο του CERN.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση:
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις:
  1. Πρώτη φάση

Οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν διαδικτυακές διαλέξεις εκλαΐκευσης της Επιστήμης με αντικείμενο «Εισαγωγή στην Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων».

Αναλυτικά θα δοθούν τρεις διαλέξεις με θέματα:
  • Από το «Μικρό» στο «Μεγάλο» – ο Μικρόκοσμος και ο Μακρόκοσμος,
  • Το καθιερωμένο Πρότυπο,
  • Τι είναι και τι κάνει το CERN.

Οι διαλέξεις έχουν σκοπό να εισαγάγουν τους εκπαιδευόμενους στα «μυστικά» της Σύγχρονης Φυσικής ώστε να γίνει καλύτερα κατανοητή η αποστολή του CERN.

Προβλέπεται ότι ο χρόνος των διαλέξεων θα είναι τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2022.

  1. Δεύτερη φάση

Επίσκεψη των εκπαιδευόμενων στο CERN, Πέμπτη 28 Απριλίου 2022.

Οι επισκέψεις στο CERN ξεκίνησαν πάλι ύστερα από 2 χρόνια αυστηρής καραντίνας λόγω της COVID-19. Η ΟΙΕΛΕ κατόρθωσε και έλαβε σχετική άδεια επίσκεψης για 25 Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς.

Μια τυπική επίσκεψη στο CERN, για εκπαιδευτικούς ή/και μαθητές, προβλέπει αυστηρά μία 3ωρη ξενάγηση σε αντιπροσωπευτικές εγκαταστάσεις – εργαστήρια και ξεναγήσεις από επιστήμονες στο Κέντρου. Η ΟΙΕΛΕ κατόρθωσε και επέκτεινε τον χρόνο επίσκεψης ώστε και να καταστεί δυνατόν να επισκεφτούμε περισσότερα εργαστήρια (ανάλογα και με τις υποχρεώσεις των εκεί ερευνητών) αλλά και να λάβει χώρα μία εφ’ όλης της ύλης συζήτηση (Q&A session) με τον διακεκριμένο Ερευνητή του Κέντρου Δρα Μιχάλη Κορατζίνο.

  1. Τρίτη φάση

Με την επιστροφή των εκπαιδευτικών στα σχολεία τους θα πρέπει να παρουσιάσουν και στον Σύλλογο των Εκπαιδευτικών αλλά και στα παιδιά τις εντυπώσεις που αποκόμισαν από την συγκεκριμένη δραστηριότητα. Είναι αναγκαίο να αναπτυχθεί η επιθυμία συμμετοχής συναδέλφων και μαθητών ώστε το πρόγραμμα να συνεχιστεί και να εμπλουτισθεί.

Το ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ, πάντοτε στο πλευρό των εκπαιδευτικών και της Ομοσπονδίας μας, υποστηρίζει το πρόγραμμα προσφέροντας το σημαντικό ποσόν των 400 € ανά συμμετέχουσα/συμμετέχοντα Εκπαιδευτικό.

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα του προγράμματος θα ανακοινωθεί στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα από την ιστοσελίδα της ΟΙΕΛΕ.

Το επόμενο διάστημα, επίσης,

θα ανακοινωθεί σειρά πρωτοβουλιών της Ομοσπονδίας, πολλές από αυτές σε συνεργασία με το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, με στόχο την επιμόρφωση-κατάρτιση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, την παραγωγή πρωτογενούς ερευνητικού υλικού και την κατάθεση εμπεριστατωμένων προτάσεων στον κοινωνικό διάλογο για τον χώρο της Παιδείας.

Οι πρωτοβουλίες αυτές φιλοδοξούν να καλύψουν σε μεγάλο βαθμό

το κενό που δημιουργήθηκε μετά την πρόσφατη κατάργηση της δυνατότητας χορήγησης εκπαιδευτικών αδειών από την πολιτεία.

Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να αναζητούμε τρόπους, ώστε οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί να μπορούν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους και να ενδυναμώνουν το επαγγελματικό τους προφίλ.

Δείτε επίσης

Διδασκαλία Ιστορίας στο σύγχρονο σχολείο: Σεμινάρια ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας
Μεταβολές σχολικών μονάδων 2022-23: Ιδρύσεις-Καταργήσεις-Προαγωγές-Συγχωνεύσεις | Εγκύκλιος
Διακρίσεις στο διδακτικό ωράριο εκπαιδευτικών ανάλογα με τον τύπο των σχολείων: Ερώτηση στη Βουλή

Πριν φύγετε

Κατανομή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών-Εγγραφο για δημιουργία ομάδων γενικών σχολείων
Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση