Κυριακή, 12 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καταγραφή λειτουργικών κενών Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων 2022 για τη διενέργεια Αποσπάσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καταγραφή λειτουργικών κενών Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων 2022 για τη διενέργεια Αποσπάσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα λειτουργικά κενά Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων για το διδακτικό έτος 2022-23 ζητά με έγγραφό του (υπ. αριθμ. 31661/Ε2/21-3-2022) το ΥΠΑΙΘ από τις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης έως τις 28.03.2022, ώστε να πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2022-23.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Λειτουργικά κενά Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων για το διδακτικό έτος 2022-23.

Δείτε το περιεχόμενο του εγγράφου
ΘΕΜΑ: Λειτουργικά κενά Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων για το διδακτικό έτος 2022-23.

Προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2022-23, παρακαλούμε να καταχωρίσετε τα λειτουργικά κενά διδακτικού προσωπικού στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία αρμοδιότητας σας ανά κλάδο και ειδικότητα έως και τις 28.03.2022, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://inventory.minedu.gov.gr/, ώστε να ενημερωθούν από την ιστοσελίδα οι εκπαιδευτικοί που προτίθενται να υποβάλουν αίτηση απόσπασης στα παραπάνω σχολεία. Διευκρινίζουμε ότι:

  • Τα λειτουργικά αυτά κενά αφορούν αποσπάσεις μονίμων εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης και όχι τοποθετήσεις αναπληρωτών-ωρομισθίων. Επομένως, πρέπει να έχουν μορφή ακέραιων αριθμών που αντιστοιχούν σε κενή λειτουργική θέση (π.χ. 1 κενό ΠΕ01, 3 ΠΕ06 κ.τ.λ.) και όχι μορφή ωρών.
  • Πρέπει να αναφέρεται ο κλάδος και συγκεκριμένα η ειδικότητα (π.χ. 1 κενό ΠΕ04.02 Χημικών, 2 κενά ΠΕ79.01-TE16 παραδοσιακών κρουστών κ.τ.λ.). Στα μουσικά σχολεία, για τους εκπαιδευτικούς Μουσικής Παιδείας πρέπει απαραιτήτως να καταχωρισθεί η ειδίκευση.
  • Μετά την καταληκτική ημερομηνία καταχώρισης των δεδομένων, δεν επιτρέπονται τροποποιήσεις των λειτουργικών κενών.
Δείτε επίσης

Οδηγίες ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής-Πιστώσεις για προσλήψεις 50 εκπαιδευτικών ΠΕ70 

Εγκύκλιος-Εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου 2022: Τι προβλέπεται για τις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας 

Ενημέρωση για νέους διορισμούς-νέα Προκήρυξη ΕΑΕ-Ιδρυση Τμημάτων Ενταξης-Κανονισμό Λειτουργίας ΚΕΔΑΣΥ-ΕΕΕΕΚ 

Παράταση εγγραφών σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία έως 28 Μαρτίου 2022 

Μεταθέσεις Δευτεροβάθμιας 2022-Ονόματα εκπαιδευτικών | Αποφάσεις 

Μεταθέσεις Πρωτοβάθμιας 2022-Ονόματα εκπαιδευτικών Γενικής εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής 

Πριν φύγετε

Προκαταρκτική εξέταση για δημόσιες τοποθετήσεις Διευθυντή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εντολή Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση