“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κατανομή 4.500 θέσεων Ειδικής Αγωγής: Να γίνει δίκαια | Επιστολή ΣΑΚΕΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κατανομή 4.500 θέσεων Ειδικής Αγωγής: Να γίνει δίκαια – Επιστολή του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής στην Υπουργό Παιδείας.

Κατανομή 4.500 θέσεων Ειδικής Αγωγής: Να γίνει δίκαια | Επιστολή ΣΑΚΕΑ

Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (Σ.Α.Κ.Ε.Α) με επιστολή που απέστειλε στην Υπουργό Παιδείας κα Ν. Κεραμέως και αναφορικά με το ζήτημα των μόνιμων διρισμών ζητά:

1) Μια δίκαιη κατανομή των 4.500 μόνιμων θέσεων στην ΕΑΕ, με βάση το ποσοστό των προσλήψεων αναπληρωτών των δύο τελευταίων ετών, σύμφωνα με τα στοιχεία που κοινοποίησε το especial.gr.

2) Σύσταση Οργανικών θέσεων στα Τμήματα Eνταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

3) Σύσταση Οργανικών θέσεων στις δομές Πρωτοβάθμιας ΕΑΕ για τις κοινές ειδικότητες (ΠΕ86, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ08 κλπ).

_______________________________

Δείτε το Εγγραφο του ΣΑΚΕΑ

Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (Σ.Α.Κ.Ε.Α)

Θέμα: Επιστολή παρέμβασης σχετικά με την σύσταση οργανικών και την κατανομή των θέσεων για τον μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης

Από

Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής (Σ.Α.Κ.Ε.Α)

Προς Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Κεραμέως Νίκη

Υφυπουργούς Ζαχαράκη Σοφία Διγαλάκη Βασίλειο

Κοινοποίηση: ΟΛΜΕ Αιρετούς ΚΥΣΔΕ

Βόλος, 14/07/2019

Αρ. Πρωτ. 113

Αξιότιμες/οι Κυρίες/Κύριοι

Ενόψει μιας κρίσιμης περιόδου όπου αναμένονται εξελίξεις γύρω από το ζήτημα των μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και δεδομένου ότι δεν υπάρχει, μέχρι στιγμής, καμία επίσημη ενημέρωση για σοβαρότατα θέματα που εκκρεμούν, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής ζητά:

1) Δίκαιη κατανομή των 4.500 μόνιμων θέσεων στην ΕΑΕ, με βάση το ποσοστό των προσλήψεων αναπληρωτών των δύο τελευταίων ετών ανά βαθμίδα και ανά ειδικότητα.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία (πηγή: Βούγιας Βασίλειος, αιρετός Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.), το 32,8% των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ-Τμήματα Ένταξης (χωρίς τις προσλήψεις για την Παράλληλη Στήριξη και τις ΕΔΕΑΥ), για το σχολικό έτος 2018-2019, αφορούσαν σε ανάγκες της Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ.

Οτιδήποτε λιγότερο από το ποσοστό αυτό (ήτοι περίπου 1.500 από τις 4.500 θέσεις) θα θεωρηθεί εμπαιγμός προς το σύνολο των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ και επικράτηση συντεχνιακών τακτικών που δεν έχουν καμία θέση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, όπου όλοι οι κλάδοι και όλες οι ειδικότητες έχουν να επιτελέσουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο.

2) Άμεση σύσταση οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που αποτελούν βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι των δομών ειδικής αγωγής. Χωρίς οργανικές θέσεις στα Τμήματα Ένταξης οι διορισμοί θα είναι σημαντικά λιγότεροι από τις πραγματικές ανάγκες σε μόνιμο προσωπικό.

3) Άμεση σύσταση οργανικών θέσεων στις δομές Πρωτοβάθμιας ΕΑΕ για τις κοινές ειδικότητες (ΠΕ86, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ08 κλπ.), θεωρώντας δίκαιο να εξυπηρετηθούν οι μόνιμοι διορισμοί των συναδέλφων αυτών, τουλάχιστον κατά το ήμισυ, από τα κονδύλια που έχουν εξασφαλιστεί για το σύνολο των μόνιμων διορισμών στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ και όχι εξολοκλήρου από την Δευτεροβάθμια.

Με εκτίμηση

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Α.Κ.Ε.Α

Η Πρόεδρος                                                                                          Η Γεν.Γραμματέας

Ζήβα Αδαμαντία                                                                                             Στεφάνου Αικατερίνη

Δείτε ακόμη:

Σχέδιο με τη κατανομή των 4.500 θέσεων στην ΕΑΕ

Ενημέρωση για προϋπηρεσίες διορισμών: ΕΕΠ – ΕΒΠ – Εκπαιδευτικών

Ενημέρωση για προσλήψεις σε Ειδικά Σχολεία – Τμήματα Ενταξης – Παράλληλη Στήριξη – ΚΕΣΥ/ΕΔΕΑΥ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση