“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κατανομή 4500 θέσεων: Η καθυστέρηση ανακοίνωσής της έχει δημιουργήσει ένα σύννεφο φημών, το οποίο τείνει να σκεπάσει όλο τον ουρανό της εκπαίδευσης.

Κατανομή 4500 θέσεων

Μπαίνουμε στον μήνα Οκτώβριο του 2019 και ακόμη αναμένουμε την κατανομή των 4.500 θέσεων για τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ).

Οπως επίσης αναμένουμε και την έκδοση Προσωρινών Πινάκων των Προκηρύξεων 3ΕΑ/2019 εκπαιδευτικών ΕΑΕ και 2ΕΑ/2019 ΕΕΠ και ΕΒΠ, του ΑΣΕΠ.  Ως γνωστόν οι Προσωρινοί Πίνακες για την 1ΕΑ/2019 για το ΕΒΠ εκδόθηκαν.

Η όλη αυτή καθυστέρηση της ανακοίνωσης της κατανομής των 4.500 θέσεων σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας, εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας, ΕΕΠ και ΕΒΠ, αλλά και στους κλάδους αυτών, έχει δημιουργήσει ένα σύννεφο φημών, το οποίο τείνει να σκεπάσει όλο τον ουρανό της εκπαίδευσης.

Αυτές οι φήμες που ακουμπούν στη βάση της πατροπαράδοτης πελατειακής υποδομής στη χώρα μας, δηλητηριάζουν καθημερινά κάθε εκπαιδευτικό χώρο και σ αυτήν την κατάσταση η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να βάλει ένα τέλος.

Και μπορεί να βάλει ένα τέλος ανακοινώνοντας πολύ απλά την κατανομή, πριν την ανακοίνωση από το ΑΣΕΠ των δυο (2) «μεγάλων» Προκηρύξεων της 2ΕΑ και της 3ΕΑ για ευνόητους λόγους.

Κι αν δυσκολεύεται να κάνει την κατανομή, μιας και κάθε Ομοσπονδία διεκδικεί το κομμάτι θέσεων που πιστεύει πως της αναλογεί με όποια μέθοδο της είναι προσφορότερη, ας χωρίσει τις 4.500 θέσεις δια του τρία (3) να τελειώνουμε.

Η Ειδική Αγωγή τους περικλείει έτσι κι αλλιώς ισότιμα όλους. Και τον εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας και τον Εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας και το ΕΕΠ – ΕΒΠ.

Ουδείς είναι σημαντικότερος του άλλου και ουδείς υπολείπεται κανενός.

Και στο τέλος – τέλος, αν ιδρυθούν θέσεις και στα Τμήματα Ενταξης Δευτεροβάθμιας,  όλοι, grosso modo, θα έχουν τα ίδια Οργανικά Κενά. Και οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και οι Δευτεροβάθμιας και το ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Και κάτι τελευταίο…

Τον γονέα, τον κηδεμόνα, τον Ελληνα πολίτη γενικώς, ουδόλως τον ενδιαφέρει η όλη αυτή θολή ατμόσφαιρα περί την κατανομή. Τον ενδιαφέρει η στήριξη των δομών ΕΑΕ με μόνιμο προσωπικό, που δεν θα εναλλάσσεται και η υποστήριξη των παιδιών του. Από εκεί και πέρα ας προχωρήσει άμεσα το ΥΠΑΙΘ στην κατανομή για να πάμε παραπέρα, σ αυτά που πραγματικά ενδιαφέρουν την Ειδική Αγωγή στη χώρα μας.

Δείτε τα έως σήμερα Οργανικά κενά Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας ΕΑΕ, Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ και ΕΕΠ και ΕΒΠ, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ

Πίνακας

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΑΕ

1.787

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΑΕ

1.045

ΕΕΠ – ΕΒΠ

1.733 (1337 ΣΜΕΑΕ + 396 ΚΕΣΥ)

ΣΥΝΟΛΟ

4.565

___________________________

Δείτε

Κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ: Επιτακτική η ανάγκη κάλυψης στα Ειδικά Σχολεία | Πίνακες

Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 13 ΠΔΕ έως 29/09 – Ενόψη Β Φάσης

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

________________________

Δείτε ακόμη

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Λειτουργικά κενά Δευτεροβάθμιας: Ενημέρωση από τον Αιρετό Ν. Κορδή

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

4 Σχόλια

  1. Βασίλης σε

    Η κατανομή των οργανικών κενών είναι εσφαλμένη. Δεν έχετε προσμετρήσει τις περίπου 500 οργανικές θέσεις τμημάτων ένταξης που πρέπει να νομοθετηθούν στη δευτεροβάθμια

    • Βασίλης Βούγιας σε

      Αυτά τα Οργανικά κενά ισχύουν αυτή τη στιγμή σύμφωνα με το Υπουργείο. Επίσης μέσα στο άρθρο γράφουμε…»Και στο τέλος – τέλος, αν ιδρυθούν θέσεις και στα Τμήματα Ενταξης Δευτεροβάθμιας, όλοι, grosso modo, θα έχουν τα ίδια Οργανικά Κενά. Και οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και οι Δευτεροβάθμιας και το ΕΕΠ-ΕΒΠ…».

Γράψτε μία απάντηση