“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κατανομή Β Φάσης προσλήψεων Β/θμιας: Σοβαρό ζήτημα με αναβαθμίσεις – Kενά στο 50% | Ενημερωτικό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κατανομή Β Φάσης προσλήψεων Β/θμιας: Σοβαρό ζήτημα με τις αναβαθμίσεις – Τα κενά στο 50%. Ενημερωτικό σημείωμα του Αιρετού ΚΥΣΔΕ Ν. Κορδή.

Κατανομή Β Φάσης προσλήψεων Β/θμιας

Ενημερωτικό του αιρετού στο  ΚΥΣΔΕ
          Νεκτάριου Κορδή

εκλεγμένου  με το ψηφοδέλτιο  των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Θέμα: Σχετικά με την κατανομή της Β΄ Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και τα εναπομείναντα κενά!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

   Ανακοινώθηκαν τελικά τα ξημερώματα του Σαββάτου οι προσλήψεις 3015 αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εξ αυτών 2014 προσλήψεις έγιναν στη Δευτεροβάθμια Γενική και Επαγγελματική Εκπαίδευση, 536 σε ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ένταξης, 15 σε Παράλληλη Στήριξη και 447 σε Μουσικά Σχολεία.

Ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που έχει προκύψει αφορά τις αναβαθμίσεις των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης.

Στο χθεσινό ενημερωτικό είχαμε αναφέρει ότι: «Μετά από ερωτήματα πολλών εκπαιδευτικών, σήμερα αναμένονται και περίπου 800 αναβαθμίσεις των εκπαιδευτικών της Παράλληλης στήριξης!Αυτές θα γίνουν πριν τις σημερινές προσλήψεις».

Δυστυχώς η διαδικασία αυτή δεν τηρήθηκε!

Οι αναβαθμίσεις των 795 εκπαιδευτικών μειωμένου ωραρίου της Παράλληλης Στήριξης δεν έγινε έγκαιρα -και πριν τις προσλήψεις αναπληρωτών- όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια!

Ούτε υπήρξε και κάποια επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου για την τύχη αυτών των εκπαιδευτικών!

Αντιθέτως οι εκπαιδευτικοί αυτοί θεωρήθηκαν πλήρους (!) χωρίς να είναι, αφαιρέθηκαν από τους πίνακες (!) και δεν έτρεξαν στο σύστημα με αποτέλεσμα να προσληφθούν σε ΣΜΕΑΕ και Τ.Ε. εκπαιδευτικοί με λιγότερα μόρια!

Πολλοί από αυτούς μάλιστα, θα μπορούσαν να προσληφθούν στη Γενική Εκπαίδευση, σε ΣΜΕΑΕ ή και σε Τμήματα Ένταξης ως πλήρους ωραρίου και σε περιοχές που θα ήταν λιγότερο δυσπρόσιτες!

Πρόκειται για μια πολύ σοβαρή παράλειψη που αδικεί κατάφωρα 800 εκπαιδευτικούς!

Το ελάχιστο που μπορεί να γίνει τη Δευτέρα, είναι η ανακοίνωση της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών αυτών!

   Σχετικά με τη Β΄ φάση των προσλήψεων η βασική παρατήρηση είναι ότι εξακολουθούν να παραμένουν σοβαρά κενά σε όλες τις περιοχές της χώρας!

Η ανάλυση των στοιχείων είναι ενδεικτική:
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΡΟΣΛ. ΓΕΝΙΚ ΠΡΟΣΛ. ΕΑΕ ΜΟΥΣΙΚΑ
ΑΝ. ΜΑΚΕ ΘΡΑΚ 124 24 42
ΑΤΤΙΚΗ 340 145 58
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ 141 27 20
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ 77 35 26
ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔ. 29 10 34
ΗΠΕΙΡΟΣ 46 11 41
ΘΕΣΣΑΛΙΑ 50 33 45
ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ 129 12 15
ΚΕΝΤΡΙ. ΜΑΚΕΔ 165 90 51
ΚΡΗΤΗ 219 71 25
ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ 389 27 12
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 131 16 47
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ 174 35 31

 

  Υπενθυμίζουμε ότι κατά την Α΄ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών που έγινε στις 5 Σεπτεμβρίου, από τις 20.558 προσλήψεις το 79% δόθηκε στην Πρωτοβάθμια (16.191) και το 21% (4.367) στη Δευτεροβάθμια!

Με 1.078 προσλήψεις περισσότερες από το 2018 η Δευτεροβάθμια στη Γενική είχε 57 προσλήψεις λιγότερες!

Στις περισσότερες περιοχές η κάλυψη των κενών θέσεων έγινε σε ποσοστά 30%-40%!

Είχαν δηλωθεί περίπου 4600 κενά και καλύφθηκαν τα 1719. Είχαμε συνεπώς πάνω από 60% των αρχικών κενών να παραμένουν χωρίς κάλυψη!

Κατανομή Β Φάσης προσλήψεων Β/θμιας

   Για τη Β΄ φάση τα δεδομένα ήταν τα εξής:

Τα κενά που είχαν δηλωθεί από τους ΠΔΕ για τη Γενική Παιδεία ήταν 3800! Παράλληλα υπήρχαν και 26.500 ώρες για τα Μουσικά Σχολεία.

Στην Ειδική Αγωγή υπήρχαν περίπου 1500 κενά κυρίως σε Τμήματα Ένταξης και σε Παράλληλη Στήριξη!

Την προηγούμενη σχολική χρονιά απασχολήθηκαν παράλληλα 450 εκπαιδευτικοί στο Πρόγραμμα για Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ, 50 σε ΔΥΕΠ και 290 περίπου σε Τάξεις Υποδοχής!

Τα κενά αυτά φυσικά δεν έχουν υπολογιστεί στις παραπάνω περιπτώσεις και δεν υπάρχει καμία πρόσληψη μέχρι σήμερα!

Ενδεικτικά στην Κρήτη τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή έφταναν τα 700 με 290 χθεσινές προσλήψεις!

Στο Νότιο Αιγαίο τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή ξεπερνούσαν τα 550 με 416 χθεσινές προσλήψεις και στο Βόρειο Αιγαίο ξεπερνούσαν τα 250 με 168 χθεσινές προσλήψεις!

Στα Ιόνια Νησιά και την Ήπειρο πλησιάζουν τα 200 και οι χθεσινές προσλήψεις ήταν 141 και 57 αντίστοιχα!

Στην Αττική και την Κεντρική Μακεδονία τα λειτουργικά κενά στη Γενική και Ειδική Αγωγή ξεπερνούσαν τα 600 και οι χθεσινές προσλήψεις ήταν 485 και 255 αντίστοιχα!

Από τις 2014 προσλήψεις οι 387 (19,2%) ήταν ΠΕ02, οι 325(16,1%) ήταν ΠΕ03, οι 190 ΠΕ04.01 (9,4%), οι 188 ΠΕ04.04, οι 144 ΠΕ04.02 και οι 156 ΠΕ80. Στην ΕΑΕ οι 213 ήταν ΠΕ02, οι 121 ΠΕ03 και οι 71 ΠΕ04 συνολικά.

Να υπενθυμίσουμε ότι η σχολική χρονιά 2018-19 έκλεισε με 31.300 προσλήψεις αναπληρωτών σε όλη την εκπαίδευση, 9.578 στη Δευτεροβάθμια, 2.500 αποχωρήσεις εκπαιδευτικών και ότι την δεκαετία 2010-2019 είχαμε συνολικά 21.700 αποχωρήσεις εκπαιδευτικών από τη Δ.Ε. και 36.000 αποχωρήσεις από όλη την Εκπαίδευση!

Για τη φετινή σχολική χρονιά έχουν εξασφαλιστεί και προϋπολογιστεί 37.000 πιστώσεις αναπληρωτών! Η Περιφέρεια Αττικής, η Κεντρική Μακεδονία, η Κρήτη και το Νότιο Αιγαίο είχαν τα μεγαλύτερα ποσοστά προσλήψεων Αναπληρωτών.

Τελικά είχαμε 5387 προσλήψεις σε όλη την εκπαίδευση. Εξ αυτών οι 3015 (56%) έγιναν στη Δευτεροβάθμια και 2372 (44%) στην Πρωτοβάθμια.

Από τα 3800 δηλωθέντα κενά καλύφθηκαν τα 2014.

Είχαμε δηλαδή μια κάλυψη των κενών κατά 53%! Από τα 1500 κενά της ΕΑΕ καλύφθηκαν τα 536 (κάλυψη 36%)!

Και τέλος από τις 26.500 ώρες στα Μουσικά είχαμε 447 προσλήψεις εκ των οποίων 117 Αναπληρωτών μειωμένου Ωραρίου.

Σε αρκετές περιοχές που πριν λίγες ημέρες ζητούσαν απόσπαση μόνιμοι εκπαιδευτικοί –και δεν τους δόθηκε- είχαμε προσλήψεις αναπληρωτών στην ειδικότητά τους!

Με βάση τα στοιχεία αυτά, ο Οκτώβρης θα βρει τις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Γενικής, Επαγγελματικής και Ειδικής Εκπαίδευσης με κενά που προσεγγίζουν το 50%!

Για την Προσφυγική Εκπαίδευση δεν έχουμε καμία πρόσληψη!

Συνολικά σε όλη την εκπαίδευση είχαμε πάνω από 11.000 λειτουργικά κενά εκ των οποίων καλύφθηκαν τα 5387!

Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να έχουμε άμεσα και επόμενη φάση για την κάλυψη των σοβαρών κενών.

Η «κανονικότητα» των κενών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από την εκπαιδευτική κοινότητα!

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Αθήνα 28/9/2019

________________________

Δείτε

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αναβάθμιση Ωραρίου: Τι συνέβη

Μετατροπή συμβάσεων σε πλήρους ωραρίου | Εγγραφο

________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις Ειδικής και Γενικής Α/θμιας 2019-20 Α Φάση | Ονόματα

Προσλήψεις Ειδικής και Γενικής Β/θμιας 2019-20 Α Φάση | Ονόματα

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών Εκπαιδευτικών -ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Λειτουργικά κενά Δευτεροβάθμιας: Ενημέρωση από τον Αιρετό Ν. Κορδή

________________________

Δείτε ακόμη

Κατανομή Β Φάσης πιστώσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 Α Φάσης στις 13 ΠΔΕ

________________________

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση