Κατανομή μαθητών σε τμήματα: Ισόρροπη, με βάση τις μαθησιακές ανάγκες και με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου-Διάταξη στο νέο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ.
Στο σε Δημόσια Διαβούλευση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, περιλαμβάνεται στο άρθρο 85 διάταξη αναφορικά με την κατανομή των μαθητών σε Τμήματα.
Στη διάταξη παρατίθενται ενδεικτικά κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών, τα οποία δύνανται να καθορίζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
Η ποσοτική αναλογία, οι ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες μαθητών/τριών και η διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των, παρατίθενται ως ενδεικτικά κριτήρια στη διάταξη.
Επιπροσθέτως προβλέπεται ότι η κατανομή των μαθητών/τριών σε τμήματα πρέπει να είναι ισόρροπη.
_______________
Αναλυτικά η διάταξη
Άρθρο 85
Κατανομή μαθητών σε τμήματα
1. Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων δύνανται να καθορίζονται γενικά ή ειδικά κριτήρια, βάσει των οποίων κατανέμονται οι μαθητές σε τμήματα.
Τα κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών περιλαμβάνουν ενδεικτικώς:
(α) την ποσοτική αναλογία μαθητών/τριών,
(β) τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και
(γ) τη διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών.
Με την ίδια απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιείται η κατανομή των μαθητών/τριών σε τμήματα, η οποία πρέπει να είναι ισόρροπη.
2. Ο Σύλλογος Διδασκόντων δύναται να αποφασίζει για τη μεταβολή της σύνθεσης των τμημάτων καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχουν παιδαγωγικοί λόγοι.
3. Σε περίπτωση που ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν λαμβάνει για οποιονδήποτε λόγο τις αποφάσεις των παρ. 1 και 2, αυτές λαμβάνονται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας.
Δείτε επίσης
Διαβούλευση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας έως 14 Ιουλίου 2021
Το νομοσχέδιο Αναβάθμιση Σχολείου και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: 172 άρθρα-238 σελίδες
Αποκλεισμός εκπαιδευτικών-ΕΕΠ ΚΕΔΑΣΥ από υπηρεσιακές μεταβολές και επιλογές στελεχών
Νομοσχέδιο για το νέο σχολείο: 12 διατάξεις που θα συζητηθούν
Επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης-Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ: 2 διατάξεις που χρειάζονται άμεση διόρθωση
Η σειρά επιλογής στελεχών εκπαίδευσης-Εως πότε παραμένουν τα νυν στελέχη στη θέση τους
Πριν φύγετε
Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
11.700 μόνιμοι διορισμοί: Οι 1.200 θέσεις, επιπλέον των 10.500 δεν αφορούν σε διορισμούς Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών
Αποσπάσεις εντός περιοχής ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ενημέρωση για τη διαδικασία-Τι ισχύει για τους νεοδιόριστους
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/katanomi-mathitwn-se-tmhmata-isorropi-me-vasi-mathisiakes-anagkes-kai-th-diefkolinsi-koinwnikis-enta3is/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.