Σάββατο, 22 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κατανομή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών-Εγγραφο για δημιουργία ομάδων γενικών σχολείων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κατανομή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών γενικών σχολείων-Εγγραφο για δημιουργία ομάδων σχολικών μονάδων στο πλαίσιο της Πράξης “Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”.

Κατανομή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών

Με το υπ’ αριθμ.: 141500 /ΓΔ4/04-11-2021 έγγραφο του Υπουργείου παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: “Δημιουργία ομάδων Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης για την τοποθέτηση ΕΕΠ των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών”, καλούνται οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού λάβουν υπόψη τα στοιχεία κατανομής αναπληρωτών ΕΕΠ ανά κατηγορία περιφέρειας (Πίνακας 1*), να υποβάλουν προτάσεις για τη δημιουργία ομάδων σχολικών μονάδων ανά βαθμίδα.

Ολα αυτά στο πλαίσιο της Πράξης “Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”.

Υπενθυμίζουμε

Α. Πως έχει εκδοθεί ο Οδηγός Υλοποίησης και Εφαρμογής της Πράξης “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”-ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Β. Και τα ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2021-2022 στο πλαίσιο της πράξης “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς” για την αντιμετώπιση των συνεπειών του COVID-19-ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Κάθε ομάδα συγκροτείται από πέντε σχολικές μονάδες, αφού ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα:

α) η απόσταση μεταξύ των σχολείων της ομάδας σε συνάρτηση με τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της περιοχής ευθύνης των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

β) η εξαίρεση σχολικών μονάδων που έχουν ενταχθεί σε ΣΔΕΥ,

γ) η εξαίρεση των σχολικών μονάδων ΣΜΕΑΕ (Α/θμιας και Β/θμιας) και τα ΕΠΑΛ και

δ) η εξαίρεση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες έχει τοποθετηθεί ΕΕΠ κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών

Ο/Η Διευθυντής/ντρια Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

αποστέλλει ηλεκτρονικά έως την 15η Νοεμβρίου στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης πίνακα με τις προτεινόμενες ομάδες των πέντε σχολικών μονάδων της Διεύθυνσης.

*Ο Πίνακας 1

—————–

Αναλυτικά το έγγραφο
ΘΕΜΑ: «Δημιουργία ομάδων Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης για την τοποθέτηση ΕΕΠ των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών»

Στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς» με κωδικό 5070727 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» προβλέπεται η πρόσληψη 400 αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για τη σχολική περίοδο 2021-2022, για την αντιμετώπιση των συνεπειών του Covid 19.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

αφού λάβουν υπόψη τα στοιχεία κατανομής αναπληρωτών ΕΕΠ ανά κατηγορία περιφέρειας (Πίνακας 1), να υποβάλουν προτάσεις για τη δημιουργία ομάδων σχολικών μονάδων ανά βαθμίδα.

Κάθε ομάδα συγκροτείται από πέντε σχολικές μονάδες, αφού ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα:

α) η απόσταση μεταξύ των σχολείων της ομάδας σε συνάρτηση με τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της περιοχής ευθύνης των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

β) η εξαίρεση σχολικών μονάδων που έχουν ενταχθεί σε ΣΔΕΥ,

γ) η εξαίρεση των σχολικών μονάδων ΣΜΕΑΕ (Α/θμιας και Β/θμιας) και τα ΕΠΑΛ και

δ) η εξαίρεση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες έχει τοποθετηθεί ΕΕΠ κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών.

Διαδικασία υποβολής προτάσεων:

Ο/Η Διευθυντής/ντρια Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποστέλλει ηλεκτρονικά έως την15η Νοεμβρίου στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης πίνακα με τις προτεινόμενες ομάδες των πέντε σχολικών μονάδων της Διεύθυνσης.

Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης διαβιβάζουν ηλεκτρονικά έως την 19η Νοεμβρίου τα στοιχεία που θα λάβουν από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (σε συγκεντρωτικό πίνακα) στις Διευθύνσεις Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ., στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου spudonpe@minedu.gov.gr και spoudonde@minedu.gov.gr αντίστοιχα.

Παρακαλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Διευθυντές Π.Ε. και Δ.Ε., για την υποβολή των προτάσεών τους, να χρησιμοποιήσουν τον συνημμένο συγκεντρωτικό πίνακα προκειμένου να υπάρχει ενιαία καταχώριση στοιχείων.

Το Υ.ΠΑΙ.Θ., μετά τη συγκέντρωση όλων των προτάσεων, θα προβεί στην έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης, με σκοπό την πρόσληψη και τοποθέτηση Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Δημιουργία ομάδων Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης για την τοποθέτηση ΕΕΠ των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών

Δείτε σχετικά

Καθηκοντολόγιο Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών γενικών σχολείων-Πρόγραμμα covid | ΦΕΚ
Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία: Ο Οδηγός υλοποίησης για τις προσλήψεις αναπληρωτών 2021-22
Καθυστέρηση προσλήψεων Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών προγράμματος covid-Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Δείτε επίσης

Αποφάσεις πρόσληψης ειδικής πρόσκλησης ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-ΕΠΑΛ-ΤΥ-Παράλληλη Στήριξη
Προγραμματισμός προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ | Ενημέρωση
Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ Β Φάσης 2021-22: 617 σε ΣΜΕΑΕ-Παράλληλη-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕY-ΕΠΑΛ-Τ.Y/ΖΕΠ
Προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22 Α Φάση | Ονόματα

Πριν φύγετε

Συνολικός αριθμός υπηρετούντων ΕΕΠ-ΕΒΠ για το διδακτικό έτος 2020–21
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply