Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κατανομή θέσεων Φυσικής Αγωγής για διορισμό: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κατανομή θέσεων Φυσικής Αγωγής για διορισμό: Ερώτηση στη Βουλή από τον Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Βασίλη Οικονόμου προς την Υπουργό ΠΑΙΘ.

Κατανομή θέσεων Φυσικής Αγωγής

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε ο Βουλευτής Α Ανατολικής Αττικής της Ν.Δ Βασίλης Οικονόμου με θέμα την κατανομή θέσεων των επικείμενων μόνιμων διορισμών καθηγητών Φυσικής Αγωγής.

Ο Βουλευτής ρωτά την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με το τι προτίθεται να κάνει για την κάλυψη των οργανικών κενών του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.

Η Ερώτηση

Αθήνα, 3 Ιουνίου 2021

Ερώτηση ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΘΕΜΑ : ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Κυρία Υπουργέ,

Όπως ήδη γνωρίζετε τη φετινή σχολική χρόνια χρειάστηκαν περίπου 1.200 προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών Φυσικής Αγωγής για να καλυφθούν τα κενά του συγκεκριμένου κλάδου.

Ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν καθηγητές Φυσικής Αγωγής που εργάζονται ως αναπληρωτές ανελλιπώς τα τελευταία 20 χρόνια, με προϋπηρεσία που ξεπερνά κατά πολύ το ανώτατο όριο μοριοδότησης των 120 μηνών και ηλικία που κυμαίνεται στα 50 και πλέον έτη.

Οι περισσότεροι εξ’ αυτών είναι οι εναπομείναντες του άρθρου 5 του νόμου 3687/2008.

Με τον παραπάνω νόμο προβλέπονταν ότι οί 1200 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής που κατείχαν προϋπηρεσία τουλάχιστον 30 μηνών θα μονιμοποιούνταν.

Από αυτούς όμως διορίστηκαν οι 970 και παρέμειναν αδιόριστοι οι 250 λόγω αλλαγής της νομοθεσίας (νόμος 3848/2010).

Ομοίως έγινε και με τους εναπομείναντες της ρύθμισης όσων είχαν 24 μήνες προϋπηρεσία και επιτυχία σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

Κατόπιν αυτών ερωτάσθε:

Τι προτίθεστε να κάνετε τόσο για την κάλυψη των οργανικών κενών του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής όσο και για την αποκατάσταση ενός πολυετούς άλυτου προβλήματος σε βάρος των καθηγητών Φυσικής Αγωγής;

Ο ερωτών

ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Δείτε επίσης

Υπολογισμός κενών στην εκπαίδευση-Να διασφαλισθεί η διαφάνεια: Ερώτηση στη Βουλή
Ερώτηση στη Βουλή: Ιδρυση Οργανικών Θέσεων σε κλάδους Πρωτοβάθμιας
Διορισμοί εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Επιστολή ΠΣΑΠ-Πίνακες κατανομής θέσεων
Ανακατανομή οργανικών θέσεων κλάδου ΠΕ86-Πληροφορικής στην περιοχή Πιερίας και Πέλλας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας 2021: Ανάλυση με συγκεντρωτικούς πίνακες ανά ειδικότητα και περιοχή

Πριν φύγετε

 Ψήφισμα-Κοινωνικές Επιστήμες: Για την επαναφορά τους στο Λύκειο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση