Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, με 220 άρθρα.
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
Κατατέθηκε στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, το οποίο περιέχει, μεταξύ άλλων, διατάξεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την επιλογή στελεχών, τα ΚΕΔΑΣΥ κ.α.
Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει 220 άρθρα.
Δείτε σε μορφή pdf τις Διατάξεις του σχεδίου νόμου “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Δείτε την Ανάλυση συνεπειών ρύθμισης
Δείτε την Αιτιολογική Εκθεση
Δείτε την Εκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους
Δείτε την Ειδική Εκθεση
__________
Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ
Στόχος του νομοσχεδίου είναι
η δημιουργία ενός ακόμη καλύτερου σχολείου, που εξασφαλίζει περισσότερα και καλύτερα εφόδια για το παρόν και το μέλλον των μαθητών, καθώς και η απελευθέρωση του δυναμικού των εκπαιδευτικών, σε ένα πλαίσιο μεγαλύτερης ελευθερίας, διαρκούς υποστήριξης και αυξημένης λογοδοσίας.
Το νομοσχέδιο αποτελείται από 3 αλληλένδετους πυλώνες:
1. Την ενίσχυση της αυτονομίας των σχολικών μονάδων.
Ενδεικτικές ρυθμίσεις:
- Ελεύθερη επιλογή βιβλίου (πολλαπλό βιβλίο)
- Ελευθερία ως προς τη μορφή των 4μηνιαίων δοκιμασιών αξιολόγησης (π.χ. εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης/flipped classroom, ατομική/ομαδική εργασία αντί για ωριαίο διαγώνισμα)
- Αποκέντρωση διαδικασίας έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνών και πρακτικής άσκησης
- Δυνατότητα συγκρότησης εκπαιδευτικών ομίλων
- Μηνιαίες παιδαγωγικές συναντήσεις
- Ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή και των Εκπαιδευτικών σε Θέσεις Ευθύνης
- Θέσπιση υποστηρικτών οργάνων στον Διευθυντή και το Σχολείο, με μοριοδότηση και συνεκτίμηση στο φάκελο αξιολόγησης: α) Υποδιευθυντές (με εισήγηση Διευθυντή), β) Ενδοσχολικοί συντονιστές, γ) Μέντορες, δ) Υπεύθυνοι Διασύνδεσης με τη Μαθητεία στα ΕΝΕΕΓΥΛ.
2. Τη θέσπιση μηχανισμού αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών ως μέσου βελτίωσης και ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών, παράλληλα με αυξημένη λογοδοσία και διαφάνεια.
Ενδεικτικές ρυθμίσεις:
- Αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών , με στόχο την επαγγελματική τους ανάπτυξη και τη διασφάλιση της βελτίωσης της ποιότητας παρεχόμενης εκπαίδευσης. Σε περίπτωση θετικής αξιολόγησης, προβλέπεται επιβράβευση μέσω μορίων (για την επιλογή σε θέσεις ευθύνης, πχ Διευθυντής σχολείου) και σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης, υποχρεωτική επιμόρφωση.
- Αξιολόγηση του έργου των στελεχών εκπαίδευσης, με στόχο την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητάς τους, δύο φορές κατά τη διάρκεια της θητείας τους (και στο μέσο και στο τέλος) και πρόβλεψη αντικατάστασης σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης.
- Αυξημένη Διαφάνεια και Λογοδοσία: Ελληνική PISA, με Διαγνωστικά τεστ αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος για μαθητές ΣΤ’ Δημ. και Γ’ Γυμν. (γλώσσα και μαθηματικά), ανώνυμα και χωρίς το αποτέλεσμα να συνεκτιμάται στη βαθμολογία του μαθητή, ιστοσελίδα σχολικών μονάδων (διαφάνεια) και προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, πιο ευέλικτο και λειτουργικό σχήμα Σχολικών Συμβουλίων.
3. Την ενίσχυση των δομών εκπαίδευσης ;για την αποτελεσματική παιδαγωγική υποστήριξη του αυτόνομου σχολείου.
Ενδεικτικές ρυθμίσεις:
- Ενισχύουμε το παιδαγωγικό έργο. Με συγκεκριμένες αρμοδιότητες για την παρακολούθησή του, προκειμένου να διαπιστώσουμε για παράδειγμα πώς προχωρούν τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων τα οποία εισάγονται φέτος σε όλα τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας ή πώς προχωρούν οι δραστηριότητες στα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο, οι οποίες επίσης εισάγονται καθολικά από τον Σεπτέμβριο.
- Ενισχύουμε τη στήριξη των μαθητών μας και των εκπαιδευτικών μας, δεδομένης μάλιστα και της επίδρασης της πανδημίας, με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς στα σχολεία.
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
Με το νέο νομοσχέδιο,
περνάμε από την αποστήθιση στην κριτική ανάλυση και σκέψη, απελευθερώνουμε τη δημιουργική πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών μας, τους εμπιστευόμαστε, δημιουργούμε μηχανισμούς βελτίωσης, αποκεντρώνουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Φτιάχνουμε το σχολείο του αύριο, σήμερα.
Επιπλέον,
εισάγουμε ένα οργανωμένο σύστημα εκκλησιαστικής εκπαίδευσης με στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού επιπέδου του κλήρου και τη συνέχιση εξορθολογισμού του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας. Κληρικοί θα μπορούν να μισθοδοτηθούν από το Δημόσιο πλέον μόνο εφόσον κατέχουν πτυχίο από Σχολή Μαθητείας Κληρικών ή από ΑΕΙ (και όχι π.χ. από πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση όπως ισχύει έως σήμερα), ενώ συνενώνονται οι Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες από 4 σε 2.
Παράλληλα, εισάγονται καινοτόμες ρυθμίσεις, όπως
- η εφαρμογή 123 νέων Προγραμμάτων Σπουδών πιλοτικά την επόμενη σχολική χρονιά.
- η διεξαγωγή όλων των εκλογικών διαδικασιών στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, καθώς και η δυνατότητα συνεδρίασης των συλλογικών οργάνων των ιδρυμάτων με τηλεδιάσκεψη, ανεξαρτήτως κορωνοϊού, με στόχο τη διευκόλυνση των συμμετεχόντων και την αποτελεσματικότερη ολοκλήρωση των ως άνω διαδικασιών με τη χρήση νέων τεχνολογιών
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ |
|||||
ΜΕΡΟΣ Α΄ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ |
|||||
Άρθρο 1 | Αντικείμενο | ||||
Άρθρο 2 | Σκοπός | ||||
ΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
|||||
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
|||||
Άρθρο 3 | Πεδίο εφαρμογής | ||||
Άρθρο 4 | Ορισμοί | ||||
Άρθρο 5 | Αποκεντρωμένες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων |
||||
Άρθρο 6 | Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης | ||||
Άρθρο 7 | Περιφερειακό Συμβούλιο Εποπτών | ||||
Άρθρο 8 | Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης | ||||
Άρθρο 9 | Κοινή Συνεδρίαση Εποπτών
Συμβούλων Εκπαίδευσης |
Ποιότητας | της | Εκπαίδευσης | και |
Άρθρο 10 | Σύμβουλοι Εκπαίδευσης | ||||
Άρθρο 11 | Σκοπός και αρμοδιότητες των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης,
Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
||||
Άρθρο 12 | Παρακολούθηση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής
Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
||||
Άρθρο 13 | Περιοχές αρμοδιότητας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης,
Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
||||
Άρθρο 14 | Διοίκηση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης,
Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
||||
Άρθρο 15 | Στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης,
Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
||||
Άρθρο 16 | Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης των Σχολικών Μονάδων
Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
Άρθρο 17 | Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και Επιτροπές
Διεπιστημονικής Υποστήριξης σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης |
|||||
Άρθρο 18 | Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για το
Περιβάλλον και την Αειφορία |
|||||
Άρθρο 19 | Οργάνωση και στελέχωση
Περιβάλλον και την Αειφορία |
των | Κέντρων | Εκπαίδευσης | για | το |
Άρθρο 20 | Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών | |||||
Άρθρο 21 | Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού | |||||
Άρθρο 22 | Υπεύθυνοι Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών | |||||
Άρθρο 23 | Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων | |||||
Άρθρο 24 | Υπεύθυνοι Αγωγής Υγείας | |||||
Άρθρο 25 | Υπεύθυνοι Πολιτιστικών Θεμάτων | |||||
Άρθρο 26 | Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης | |||||
Άρθρο 27 | Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού | |||||
Άρθρο 28 | Μισθολογικές διατάξεις | |||||
Άρθρο 29 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις | |||||
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
||||||
Άρθρο 30 | Πίνακες και προτάσεις επιλογής στελεχών εκπαίδευσης | |||||
Άρθρο 31 | Προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής | |||||
Άρθρο 32 | Κριτήρια επιλογής | |||||
Άρθρο 33 | Αποτίμηση των κριτηρίων επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κέντρων Διεπιστημονικής
Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
|||||
Άρθρο 34 | Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης | |||||
Άρθρο 35 | Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και
Εργαστηριακών Κέντρων και Προϊσταμένων των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων |
|||||
Άρθρο 36 | Επιτροπές αποτίμησης του συγγραφικού και ερευνητικού έργου | |||||
Άρθρο 37 | Συμβούλια επιλογής | |||||
Άρθρο 38 | Επιλογή Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Προϊσταμένων Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και του Προϊσταμένου του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης |
|||||
Άρθρο 39 | Προκήρυξη και υποβολή αιτήσεων | |||||
Άρθρο 40 | Κατάρτιση αξιολογικών πινάκων επιλογής | |||||
Άρθρο 41 | Τοποθέτηση στελεχών εκπαίδευσης | |||||
Άρθρο 42 | Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίας |
Άρθρο 43 | Σειρά επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης | ||||||
Άρθρο 44 | Απαλλαγή στελεχών
καθηκόντων τους |
της | εκπαίδευσης | από | την | άσκηση | των |
Άρθρο 45 | Μεταθέσεις – τοποθετήσεις των στελεχών της εκπαίδευσης μετά τη
λήξη της θητείας τους |
||||||
Άρθρο 46 | Αναπλήρωση | ||||||
Άρθρο 47 | Επιλογή στελεχών της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και
Επαγγελμάτων |
||||||
Άρθρο 48 | Επαγγελματική ανάπτυξη των στελεχών της εκπαίδευσης | ||||||
Άρθρο 49 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις | ||||||
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Β΄ |
|||||||
Άρθρο 50 | Φορείς και όργανα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών – Τροποποίηση
του άρθρου 29 του ν. 1566/1985 |
||||||
Άρθρο 51 | Διοικητική υπαγωγή των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων –
Τροποποιήσεις του άρθρου 14 του ν. 2817/2000 |
||||||
Άρθρο 52 | Πειθαρχικά Συμβούλια στελεχών της εκπαίδευσης – Τροποποίηση του
άρθρου έκτου του ν. 4057/2012 |
||||||
Άρθρο 53 | Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς για τους
μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Αντικατάσταση του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 |
||||||
Άρθρο 54 | Διαδικασία διάγνωσης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών –
Αντικατάσταση του άρθρου 5 του ν. 3699/2008 |
||||||
Άρθρο 55 | Παράταση φοίτησης μαθητών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και
Εκπαίδευσης – Τροποποίηση του άρθρου 8 του ν. 3699/2008 |
||||||
ΜΕΡΟΣ Γ’ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ THΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
|||||||
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ |
|||||||
Άρθρο 56 | Σκοπός και πεδίο εφαρμογής | ||||||
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
Άρθρο 57 | Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης |
Άρθρο 58 | Όργανα αξιολόγησης |
Άρθρο 59 | Περιοδικότητα αξιολόγησης |
Άρθρο 60 | Κριτήρια και βαθμολογία της αξιολόγησης |
Άρθρο 61 | Διαδικασίες αξιολόγησης |
Άρθρο 62 | Ενστάσεις |
Άρθρο 63 | Όργανα εξέτασης των ενστάσεων |
Άρθρο 64 | Ειδικές ρυθμίσεις για τα στελέχη των Πρότυπων και Πειραματικών
Σχολείων |
Άρθρο 65 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ |
|
Άρθρο 66 | Όργανα και αντικείμενο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των
μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της δημόσιας εκπαίδευσης |
Άρθρο 67 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών |
Άρθρο 68 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών των
Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης |
Άρθρο 69 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού
Εκπαιδευτικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων |
Άρθρο 70 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Επιτροπών
Διεπιστημονικής Υποστήριξης |
Άρθρο 71 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού
Βοηθητικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων |
Άρθρο 72 | Καταχώριση στοιχείων σε ηλεκτρονικό φάκελο |
Άρθρο 73 | Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών |
Άρθρο 74 | Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών των Κέντρων
Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης |
Άρθρο 75 | Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
των σχολικών μονάδων |
Άρθρο 76 | Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Επιτροπών
Διεπιστημονικής Υποστήριξης |
Άρθρο 77 | Περιοδικότητα αξιολόγησης |
Άρθρο 78 | Αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών, καθώς και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού
Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού |
Άρθρο 79 | Ενστάσεις |
Άρθρο 80 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Γ’ |
|
Άρθρο 81 | Ειδική ψηφιακή εφαρμογή για την αξιολόγηση των στελεχών
εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών και του Ειδικού Εκπαιδευτικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού |
Άρθρο 82 | Μεταξιολόγηση του συστήματος αξιολόγησης |
Άρθρο 83 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΜΕΡΟΣ Δ’ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
Άρθρο 84 | Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών
Βιβλίων |
Άρθρο 85 | Επιλογή διδακτικών βιβλίων |
Άρθρο 86 | Αξιολόγηση μαθητών |
Άρθρο 87 | Συνεργασίες με τρίτους φορείς |
Άρθρο 88 | Διεξαγωγή έρευνας και πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα |
Άρθρο 89 | Λειτουργία εκπαιδευτικών ομίλων – Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών
Ομίλων |
Άρθρο 90 | Παιδαγωγικές συναντήσεις |
Άρθρο 91 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ/ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ |
|
Άρθρο 92 | Ενδοσχολικοί Συντονιστές |
Άρθρο 93 | Παιδαγωγικός σύμβουλος –μέντορας στη σχολική μονάδα |
Άρθρο 94 | Υπεύθυνος Διασύνδεσης με τη Μαθητεία στα Ενιαία Ειδικά
Επαγγελματικά Γυμνάσια – Λύκεια |
Άρθρο 95 | Ενδοσχολική επιμόρφωση |
Άρθρο 96 | Άσκηση πειθαρχικού ελέγχου από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο
της σχολικής μονάδας |
Άρθρο 97 | Υπαλλακτικός τρόπος άσκησης των αρμοδιοτήτων των άρθρων 47 και
47 Α του ν. 4547/2018 από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας |
Άρθρο 98 | Χρήση – Αξιοποίηση των σχολικών κτιρίων, υποδομών και λοιπών
εγκαταστάσεων |
Άρθρο 99 | Χρηματοδότηση σχολικών μονάδων και διαχείριση δωρεών |
Άρθρο 100 | Ανάθεση διδασκαλίας από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της
σχολικής μονάδας |
Άρθρο 101 | Ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών από τον Διευθυντή ή τον
Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας |
Άρθρο 102 | Ορισμός υπεύθυνων τμημάτων και μαθητικών κοινοτήτων |
Άρθρο 103 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ′ΘΕΣΠΙΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ |
|
Άρθρο 104 | Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος |
Άρθρο 105 | Δημιουργία και λειτουργία ιστοσελίδας σε επίπεδο σχολικής μονάδας |
Άρθρο 106 | Προσβασιμότητα ιστοσελίδων σχολικών μονάδων |
Άρθρο 107 | Αναμόρφωση του θεσμού του Σχολικού Συμβουλίου |
Άρθρο 108 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΜΕΡΟΣ Ε΄ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Άρθρο 109 | Δευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση |
Άρθρο 110 | Σκοπός των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 111 | Εποπτικό Συμβούλιο Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης |
Άρθρο 112 | Ίδρυση, κατάργηση και αναστολή λειτουργίας Εκκλησιαστικών
Σχολείων |
Άρθρο 113 | Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία |
Άρθρο 114 | Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής |
Άρθρο 115 | Στέγαση Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 116 | Όργανα διοίκησης των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 117 | Διευθυντές Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 118 | Υποδιευθυντές Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 119 | Θητεία διευθυντών και υποδιευθυντών |
Άρθρο 120 | Απαλλαγή των διευθυντών και υποδιευθυντών από την άσκηση των
καθηκόντων τους |
Άρθρο 121 | Μετάθεση – τοποθέτηση διευθυντών και υποδιευθυντών μετά τη λήξη
της θητείας τους |
Άρθρο 122 | Δικαίωμα φοίτησης στα Εκκλησιαστικά Σχολεία |
Άρθρο 123 | Εισαγωγή μαθητών και μαθητριών σε Εκκλησιαστικά Σχολεία |
Άρθρο 124 | Προγράμματα σπουδών |
Άρθρο 125 | Λειτουργία ομίλων και θερινών προγραμμάτων |
Άρθρο 126 | Παροχές και διευκολύνσεις μαθητών και μαθητριών |
Άρθρο 127 | Εκπαιδευτικό Προσωπικό των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 128 | Διοικητική και λειτουργική υποστήριξη των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 129 | Σύνδεση των Εκκλησιαστικών Σχολείων με φορείς και με σχολικές
μονάδες της αλλοδαπής |
Άρθρο 130 | Αξιολόγηση του Διευθυντή και Υποδιευθυντή των Εκκλησιαστικών
Σχολείων |
Άρθρο 131 | Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 132 | Χρηματοδότηση των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 133 | Σχολική Εφορεία |
Άρθρο 134 | Μαθητική εστία |
Άρθρο 135 | Εφαρμογή της νομοθεσίας για τη δημόσια γενική δευτεροβάθμια
εκπαίδευση |
Άρθρο 136 | Κάλυψη δαπανών λειτουργίας |
Άρθρο 137 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ |
|
Άρθρο 138 | Μεταδευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση |
Άρθρο 139 | Σκοπός των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 140 | Δίπλωμα μαθητείας |
Άρθρο 141 | Ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων
Κληρικών |
Άρθρο 142 | Σχολή Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών Ριζαρείου Εκκλησιαστικής
Σχολής |
Άρθρο 143 | Εκπαιδευτικά προγράμματα των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων
Κληρικών |
Άρθρο 144 | Δικαίωμα φοίτησης στις Σχολές Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 145 | Εισαγωγή ιεροσπουδαστών στις Σχολές Μαθητείας Υποψήφιων
Κληρικών |
Άρθρο 146 | Πρώτο στάδιο επιλογής ιεροσπουδαστών |
Άρθρο 147 | Δεύτερο στάδιο επιλογής ιεροσπουδαστών |
Άρθρο 148 | Διδακτικό προσωπικό των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 149 | Όργανα διοίκησης των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 150 | Διευθυντής της Σχολής Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 151 | Στέγαση των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 152 | Ιατροφαρμακευτικές και νοσοκομειακές δαπάνες σπουδαστών |
Άρθρο 153 | Πρόσβαση στις Θεολογικές Σχολές και στα προγράμματα ιερατικών
σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών |
Άρθρο 154 | Χρηματοδότηση Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 155 | Εφορεία Λειτουργίας Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 156 | Σύνδεση των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών με φορείς |
Άρθρο 157 | Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προγράμματος των Σχολών
Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών και του προσωπικού τους |
Άρθρο 158 | Εστίες ιεροσπουδαστών των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων
Κληρικών |
Άρθρο 159 | Ρύθμιση θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας των Σχολών Μαθητείας
Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 160 | Χρόνος έναρξης λειτουργίας των Εκκλησιαστικών Σχολείων και των
Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 161 | Θέματα Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων Βελλά Ιωαννίνων και
Πατριαρχικής Εκκλησιαστικής Σχολής Κρήτης |
Άρθρο 162 | Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής |
Άρθρο 163 | Προθεσμία χορήγησης γνώμης, πρότασης ή εισήγησης |
Άρθρο 164 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ |
|
Άρθρο 165 | Πρόσβαση πτυχιούχων Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών στο Τμήμα Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης
και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
Άρθρο 166 | Οργάνωση και πρόσβαση στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, πρόγραμμα σπουδών και διάρκεια φοίτησης – Τροποποιήσεις των άρθρων 1, 3, 4, 5 και 6 του ν. 3432/2006 |
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
|
Άρθρο 167 | Κατά προτεραιότητα κάλυψη των κενών/κενούμενων θέσεων στα ολιγοθέσια σχολεία – Τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου 63 του ν.
4589/2019 |
Άρθρο 168 | Δυνατότητα μετάταξης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ79 – Μουσικής, ΠΕ08 – Καλλιτεχνικών και ΠΕ91 – Θεατρικής Αγωγής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – Τροποποίηση της παρ. 5 του
άρθρου 12 του ν. 3260/2004 |
Άρθρο 169 | Αιτήσεις – προθεσμίες για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών –
Τροποποίηση των παρ. 2 και 3 του άρθρου 6 του π.δ. 50/1996 |
Άρθρο 170 | Αιτήσεις – προθεσμίες για τις μεταθέσεις των μελών Ειδικού
Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού –- Τροποποίηση της παρ. 7 του άρθρου 23 του ν. 3699/2008 |
Άρθρο 171 | Προσωπικό Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών – Τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου 16 του
ν. 3699/2008 |
Άρθρο 172 | Άδειες χωρίς αποδοχές – Τροποποίηση της υποπαρ. 2 της παρ. Ε’ του
άρθρου 16 του ν. 1566/1985 |
Άρθρο 173 | Εγγραφή αλλοδαπών μαθητών στις σχολικές μονάδες
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
Άρθρο 174 | Δυνατότητα ένταξης των μαθητών με σοβαρές ψυχικές παθήσεις στην
κατηγορία των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων |
Άρθρο 175 | Καταργούμενες διατάξεις |
Άρθρο 176 | Πιλοτική εφαρμογή προγραμμάτων σπουδών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023 –
Προσθήκη άρθρου 11Α στον ν. 4692/2020 |
Άρθρο 177 | Χρηματοδότηση από το συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού
Προσωπικού – Τροποποίηση του άρθρου 19 του ν. 4283/2014 |
Άρθρο 178 | Ρυθμίσεις για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία- Τροποποιήσεις
του ν. 4692/2020 |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Άρθρο 179 | Ρυθμίσεις Ερευνητικών Πανεπιστημιακών Ινστιτούτων |
Άρθρο 180 | Απασχόληση Πανεπιστημιακών Ιατρών στο Ευγενίδειο Θεραπευτήριο |
Άρθρο 181 | Ρυθμίσεις για το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης διαδικασιών εκλογής και εξέλιξης καθηγητών «ΑΠΕΛΛΑ» και το πληροφοριακό
σύστημα «ΕΥΔΟΞΟΣ» |
Άρθρο 182 | Ρύθμιση για τα ασυμβίβαστα του Κοσμήτορα – Τροποποίηση του
άρθρου 24 του ν. 4009/2011 |
Άρθρο 183 | Ρυθμίσεις για τις αποφάσεις σύστασης Μονάδων Ασφάλειας και
Προστασίας των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων |
Άρθρο 184 | Ρυθμίσεις για την απόσπαση προσωπικού στην Εθνική Αρχή Ανώτατης
Εκπαίδευσης – Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4653/2020 |
Άρθρο 185 | Ρυθμίσεις για τη διαδικασία ίδρυσης, κατάργησης, συγχώνευσης και μετονομασίας Α.Ε.Ι., Σχολής και Τμήματος– Τροποποίηση της παρ. 2
του άρθρου 5 και της παρ. 2 του άρθρου 10 του ν. 4485/2017 |
Άρθρο 186 | Χρήση ηλεκτρονικών μέσων για τη διενέργεια εκλογικών διαδικασιών
και συνεδριάσεων των οργάνων των Α.Ε.Ι. |
Άρθρο 187 | Τράπεζα ερωτήσεωνΔιεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης
Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης– Προσθήκη εδαφίου στο άρθρο 12 του ν. 3328/2005 |
Άρθρο 188 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ |
|
Άρθρο 189 | Ρύθμιση θεμάτων επαγγελματικής κατάρτισης στα Πειραματικά και Θεματικά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης και στις Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού – Τροποποίηση του άρθρου 41
του ν. 4763/2020 |
Άρθρο 190 | Ρύθμιση θεμάτων επαγγελματικής κατάρτισης στα δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων – Τροποποίηση της παρ. 17
του άρθρου 34 του ν. 4763/2020 |
Άρθρο 191 | Ρύθμιση θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρέχουν εκπαιδευτικό έργο στα δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής
Κατάρτισης/– Τροποποίηση του άρθρου 50 του ν. 4415/2016 |
Άρθρο 192 | Ρύθμιση θεμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας – Τροποποίηση του άρθρου 36 του ν.
4763/2020 |
Άρθρο 193 | Παράταση απόσπασης και θητείας των διευθυντών και υποδιευθυντών δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων –
Τροποποίηση της παρ. 12 του άρθρου 34 του ν. 4763/2020 |
Άρθρο 194 | Ρυθμίσεις θεμάτων φοίτησης στις Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης και στις Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού – Τροποποίηση της περ. β) της
παρ. 7 του άρθρου 11 του ν. 4763/2020 |
Άρθρο 195 | Ρύθμιση θεμάτων καθορισμού τομέων και ειδικοτήτων των
Επαγγελματικών Λυκείων – Τροποποίηση της περ. ια) της παρ. 2 του άρθρου 43 του ν. 4186/2013 |
Άρθρο 196 | Ρύθμιση θεμάτων εποπτείας και λειτουργίας των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων – Τροποποίηση της παρ. 2 του άρθρου 16
του ν. 4763/2020 |
Άρθρο 197 | Αποσπάσεις Διευθυντών και Υποδιευθυντών των δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (και των δημόσιων Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης – Τροποποίηση του άρθρου 118
του ν. 4692/2020 |
Άρθρο 198 | Τίτλοι σπουδών Μουσουλμανικών Ιεροσπουδαστηρίων Θράκης και
Τράπεζα Θεμάτων |
Άρθρο 199 | Θέματα Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως – Τροποποίηση του
άρθρου 64 του ν. 4415/2016 |
Άρθρο 200 | Ρυθμίσεις μειονοτικών σχολείων Θράκης για την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας – Τροποποίηση του άρθρου 9 του ν.
4692/2020 |
Άρθρο 201 | Παράταση ισχύος ρυθμίσεων αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τα ζητήματα έκτακτης προμήθειας μέσων ατομικής υγιεινής ή συλλογικής προστασίας, την αντιμετώπιση της
διασποράς και των συνεπειών του κορωνοϊού COVID-19 |
Άρθρο 202 | Υποβολή σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-
19 για συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία – Τροποποίηση του πρώτου εδαφίου του άρθρου 96 του ν. 4790/2021 |
Άρθρο 203 | Παράταση της προθεσμίας έκδοσης του Κανονισμού Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» – Τροποποίηση της παρ. 2
του άρθρου 46 του ν. 4589/2019 |
Άρθρο 204 | Πρώιμη εκπαιδευτική και υποστηρικτική παρέμβαση σε μαθητές
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
Άρθρο 205 | Αρμοδιότητες του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης –
Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν. 4115/2013 |
ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Β΄ |
|
Άρθρο 206 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄ |
Άρθρο 207 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄ |
Άρθρο 208 | Κατάργηση των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Συντονσιμού
και των θέσεων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου |
Άρθρο 209 | Μεταβατικές Διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Γ΄ |
|
Άρθρο 210 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου B΄ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Ε΄ |
|
Άρθρο 211 | Μεταβατική διάταξη για τη συγκρότηση του Εποπτικού Συμβουλίου
Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης |
Άρθρο 212 | Μεταβατικές διατάξεις για εκπαιδευτικούς και διευθυντές Γενικών
Εκκλησιαστικών Λυκείων – Γυμνασίων και Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων |
Άρθρο 213 | Μεταβατικές διατάξεις για θέματα φοίτησης, σίτισης και διαμονής μαθητικού δυναμικού των Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων – Γυμνασίων και Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων του ν. 3432/2006 και
στέγασης των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 214 | Μεταβατικές διατάξεις για το προσωπικό διοικητικής και
λειτουργικής υποστήριξης των Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων – Γυμνασίων και Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων του ν. 3432/2006 |
Άρθρο 215 | Λοιπές μεταβατικές διατάξεις για τη δευτεροβάθμια εκκλησιαστική
εκπαίδευση |
Άρθρο 216 | Μεταβατικές διατάξεις για τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες –
Συγχώνευση των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών |
ΜΕΡΟΣ Η΄ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ |
|
Άρθρο 217 | Καταργούμενες διατάξεις Μέρους Β΄ |
Άρθρο 218 | Καταργούμενες διατάξεις Μέρους Ε΄ |
Άρθρο 219 | Καταργούμενες διατάξεις Μέρους ΣΤ΄ |
ΜΕΡΟΣ Θ΄ΈΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ |
|
Άρθρο 220 | Έναρξη ισχύος |
Δείτε επίσης
Η ΚΥΑ με τα μέτρα κορονοϊού έως 26.07.2021: Eστίαση-κέντρα διασκέδασης-γήπεδα-μετακινήσεις
Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2021: Σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ, από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/katatethike-sti-vouli-to-nmosxedio-tou-ypaith-anavathmisi-sxoleiou-endunamwsi-ekpaideftikwn-kai-alles-diata3eis/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.