Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καταχώριση στοιχείων στο myschool μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καταχώριση στοιχείων στο myschool μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοίτησαν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2019-2020 και 2020-2021.

Καταχώριση στοιχείων στο myschool

Με την υπ. αριθμ. πρωτ: 63376/02-06-2021 Εγκύκλιο της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας Ζ. Μακρή παρέχονται οδηγίες στις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης αναφορικά με την οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool σχετικά με τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοίτησαν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2019-2020 και 2020-2021.

Σύμφωνα με το έγγραφο

Α. Καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, έως την 30η Ιουνίου 2021, να εισάγουν στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΠΣ) myschool τα ακριβή στοιχεία και να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων.

Β. Οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει να ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν την υλοποίηση των ανωτέρω για τα σχολεία ευθύνης τους, ως την 7η Ιουλίου 2021.

Αναλυτικά το έγγραφο

ΘΕΜΑ: «Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool σχετικά με τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 2019-2020 και 2020-2021»

 ΣΧΕΤ: Η με αρ. πρωτ. 149084/ΓΔ4/8-9-2017 εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ.

Καλούνται οι Διευθυντές/ντριες

των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, έως την 30η Ιουνίου 2021, να εισάγουν στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΠΣ) myschool τα ακριβή στοιχεία και να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΕΕΑ) μαθητών/τριών, τα οποία αφορούν στο σχολικό έτος 2019-2020 και να ολοκληρώσουν την εισαγωγή των στοιχείων για το σχολικό έτος 2020-2021.

Η καταχώριση των στοιχείων θα γίνει

από όλες τις σχολικές μονάδες, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, στην καρτέλα Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (Μαθητές -> Στοιχεία Μαθητών -> Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών).

Για κάθε ένα από τα σχολικά έτη 2019-2020 και 2020-2021,

ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες, συμπληρώνουν το πεδίο ΝΑΙ/ΟΧΙ στην καρτέλα Γενικά Στοιχεία (Αρχική -> Ο Φορέας μου -> Γενικά Στοιχεία -> Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες), που αφορά στην ύπαρξη ή μη σε αυτές μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην περίπτωση ΝΑΙ, συμπληρώνουν τον πίνακα 1 και εισέρχονται σε πίνακες με τυχόν καταχωρισμένα στοιχεία για διορθώσεις ή εισαγωγή στοιχείων, όπου απαιτείται.

Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται

στον επισυναπτόμενο οδηγό (Οδηγός για την καταχώριση στατιστικών στοιχείων μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) που φοιτούν στα γενικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία), οποίος είναι σε ισχύ και για το σχολικό έτος 2020-2021 και είναι αναρτημένος στον ιστότοπο του ΠΣ myschool.

Οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης

καλούνται να εποπτεύσουν τη διαδικασία, να ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν την υλοποίηση των ανωτέρω για τα σχολεία ευθύνης τους, ως την 7η Ιουλίου 2021.

Δείτε σε μορφή pdf την Εγκύκλιο Οριστικοποίηση στοιχείων στο myschool σχετικά με μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το 2019-20 και 2020-21

Δείτε επίσης

Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Δεν θα υπάρχουν οικονομικά κίνητρα-Θα συνδέεται με επιλογή στελεχών
Πολυνομοσχέδιο Υπουργείου Παιδείας: Οι 3 πυλώνες-Πολλαπλό βιβλίο-Επιλογές στελεχών αμέσως μετά την ψήφιση
Εγκύκλιος για απουσίες μαθητών: Δεν θα προσμετρηθούν αυτές που οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας
Ορισμός μελών Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη
 Οδηγίες ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής Α Φάση 2021-22: Λειτουργία ΤΥ-ΖΕΠ σε δημοτικά σχολεία της χώρας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση