Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020

“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καθηγητές Φυσικής Αγωγής ΕΑΕ: Να συσταθούν οργανικές θέσεις στις ΣΜΕΑΕ | Επιστολή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καθηγητές Φυσικής Αγωγής ΕΑΕ: Να συσταθούν νέες οργανικές θέσεις στις ΣΜΕΑΕ και να καλυφθούν με μόνιμο και επαρκώς, αριθμητικά, εξειδικευμένο προσωπικό.

Καθηγητές Φυσικής Αγωγής ΕΑΕ

Με επιστολή τους οι αναπληρωτές Καθηγητές Ειδικής – Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.ΕΑΕ), ζητούν τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων στις ΣΜΕΑΕ της χώρας και την κάλυψη με μόνιμο και επαρκώς, αριθμητικά, εξειδικευμένο προσωπικό των ΣΜΕΑΕ, μονάδων που, όπως αναφέρουν, τυγχάνουν μεγαλύτερων αναγκών συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη δομή.

Δείτε την Επιστολή

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΠΕ 11.ΕΑΕ)

Αξιότιμη/ε Κυρία/ε,

Η συνεχής προσπάθεια που καταβάλλει το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση τους τελευταίους μήνες ώστε να προχωρήσει η πραγματοποίηση των 4500 διορισμών που έχουν εξαγγελθεί στην ειδική αγωγή, εκτιμάται ιδιαιτέρως από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Τα ειδικά σχολεία, από την αρχή της επόμενης σχολικής χρονιάς θα πρέπει να βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία στελεχωμένα από όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών.

Με μεγάλη μας λύπη και τρομερή απογοήτευση, πληροφορούμαστε τις τελευταίες ημέρες ότι το Υπουργείο δεν προτίθεται να προχωρήσει στη σύσταση νέων οργανικών κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), διατηρώντας τα ήδη υπάρχοντα συστημένα κενά από το 2012.

Αντιθέτως δόθηκε άμεση προτεραιότητα στη σύσταση οργανικών κενών στα τμήματα ένταξης των σχολείων της χώρας, αφήνοντας τις ΣΜΕΑΕ, που όπως γνωρίζετε πολύ καλά έχουν και τις μεγαλύτερες ανάγκες, υποστελεχωμένες εάν, δεν συσταθούν νέα οργανικά κενά στη θέση όλων των λειτουργικών που εργάζονται ως σήμερα οι αναπληρωτές.

Βάσει των δεσμεύσεων του Υπουργείου και με δεδομένο ότι τα πραγματικά κενά είναι αναμφισβήτητα όσα και οι προσλήψεις αναπληρωτών του κλάδου μας (ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής) που γίνονται τα τελευταία χρόνια σταθερά και ανέρχονται τουλάχιστον στις 130-140 σε όλη την Ελλάδα (Αθμια και Βθμια), με την παρούσα επιστολή, αιτούμαστε :

  • Να συσταθούν νέα, αδιαμφισβήτητα πραγματικά, κενά στις ΣΜΕΑΕ όλης της χώρας, τόσο σε σχολεία της Αβθμιας όσο και της Βθμιας Εκπαίδευσης και να δοθούν προς κάλυψη με μόνιμο διορισμό.
  • Ισότιμες και δίκαιες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών της ειδικότητας ΠΕ11.ΕΑΕ με κατανομή των θέσεων διορισμού βάσει του αριθμού προσλήψεων αναπληρωτών των τριών τελευταίων ετών. Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό χωρίς τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων στις ΣΜΕΑΕ.
  • Το ζητούμενο από πλευράς μας είναι να μη παραβλεφθούν οι ανάγκες της ειδικότητας μας σε έκτακτο προσωπικό, ειδικά όταν υπάρχουν δεκάδες κενά. Δεν ζητούμε εύνοια, αλλά ισοτιμία με δημιουργία νέων οργανικών θέσεων και ανάλογη στελέχωση των ΣΜΕΑΕ από εκπαιδευτικούς ΠΕ11.ΕΑΕ.
  • Μόνο έτσι θα μπορέσουν να καλυφθούν, επιτέλους, πάγιες και διαρκείς ανάγκες στις ΣΜΕΑΕ που τόσα χρόνια τώρα καλύπτονταν από συνάδελφους εκπαιδευτικούς λόγω των πολλών ετών αδιοριστίας και ένας από τους βασικούς λόγους που γίνονται επιτέλους ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!!

 Σας αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή ελπίζοντας να μεριμνήσετε για κάλυψη με μόνιμο και επαρκώς, αριθμητικά, εξειδικευμένο προσωπικό στις ΣΜΕΑΕ, μονάδες που τυγχάνουν μεγαλύτερων αναγκών συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη δομή, κάτι το οποίο δεν μπορεί να είναι εφικτό χωρίς τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων.

 Με εκτίμηση,

Αναπληρωτές Καθηγητές Ειδικής- Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής

________________

Δείτε σχετικά

Ηγεσία ΑΣΕΠ: Οριστικοί 2ΕΑ μέχρι Χριστούγεννα και 3ΕΑ την Ανοιξη – Τροπολογία ΣΥΡΙΖΑ για παράβολο
Επιστολή διαμαρτυρίας ΣΑΚΕΑ: Για τις παρεμβάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών στις διαδικασίες μεταθέσεων στην ΕΑΕ
Απάντηση μονίμων στον ΣΑΚΕΑ: Για τις διαδικασίες Μεταθέσεων στην ΕΑΕ
Μόνιμοι εκπαιδευτικοί: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου των μεταθέσεων
Μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ: Γιατί πρέπει να τιμωρηθούμε;
Β ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής: Αρση της αδικίας για τους ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών

Δείτε επίσης

Προγραμματισμός διορισμών: Τι ανέφερε ο Υπουργός Εσωτερικών για τους εκπαιδευτικούς
Απάντηση για παράβολο: Τι είπε στη Βουλή η Υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση