Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καθηγητής Κώστας Μάρκου: “Ο φόβος για την κοινωνιολογική γνώση η πραγματική αιτία για την υποβάθμιση των κοινωνικών επιστημών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καθηγητής Κώστας Μάρκου: “Ο φόβος για την κοινωνιολογική γνώση είναι η πραγματική αιτία για την υποβάθμιση των κοινωνικών επιστημών” – Η τοποθέτηση του Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην ΕΜΥ της Βουλής.

Καθηγητής Κώστας Μάρκου

Ο φόβος για την κοινωνιολογική γνώση είναι η πραγματική αιτία για την υποβάθμιση των κοινωνικών επιστημών, κατά τον Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας – Καθηγητή Κώστα Μάρκου.

Τα παραπάνω ανέφερε ο Βουλευτής, κατά την χθεσινή ομιλία του στην Αίθουσα Συνεδριάσεων της Ολομέλειας της Βουλής, κατά την 3η συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, με θέμα ημερήσιας διάταξης τη συνέχιση της επεξεργασίας και εξέτασης του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”.

Ο κος Μάρκου, σύμφωνα με σχετικό Δελτίο Τύπου που κοινοποίησε, ξεκίνησε την τοποθέτησή του καταγγέλοντας:
  • Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων πως εμφανίσθηκε αλαζονική και κυνική.
  • Tην κυβέρνηση για σκοταδισμό, διότι, με την επιχειρούμενη υποβάθμιση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας, θα διαμορφώσει ένα λύκειο χωρίς καμία ουσιαστική επαφή με τον 19ο και τον 20ο αιώνα, δηλαδή τον διαφωτισμό και τη νεωτερικότητα.
Κοινωνιολογία

Χαρακτήρισε δε την κυβέρνηση ως το χαρακτηριστικό παράδειγμα εξουσίας, που προτιμά μια νεολαία άβουλη και εν πολλοίς αλλοτριωμένη και ισχυρίστηκε ότι ο φόβος της για την κοινωνιολογική γνώση είναι η πραγματική αιτία για την υποβάθμιση των κοινωνικών επιστημών.

Διαγωγή

Σκοταδισμός όμως και ακραία οπισθοδρόμηση, όπως δήλωσε ο κ. Μάρκου, αποτελούν και τα σχετικά άρθρα του σχεδίου νόμου που αφορούν στην διαγωγή και τις αποβολές.

Πανεπιστημιακά ιδρύματα και επιχειρούμενες αλλαγές

Ως προς τα πανεπιστημιακά ιδρύματα και τις εκεί επιχειρούμενες αλλαγές, ο Βουλευτής κ. Μάρκου επικεντρώθηκε στην όλως προβληματική από δημοκρατική και συνταγματική άποψη περιστολή του δικαιώματος εκλέγειν σημαντικού μέρους της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Πρυτάνεις

Ως προς τη συνταγματικότητα της συγκεκριμένης διάταξης ο κ. Μάρκου αναφέρθηκε και κατέθεσε στα Πρακτικά της Βουλής σχετική γνωμοδότηση, που συνέταξε το έτος 2011 ο Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και νυν Υπουργός Επικρατείας κ. Γεραπετρίτης, στην οποία αναφέρεται ρητά ότι η επιλογή του Πρύτανη χωρίς τη συμμετοχή του συνόλου της ακαδημαϊκής κοινότητας τυγχάνει αντισυνταγματική.

Δείτε επίσης

Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις: Κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
ΕΝΕΛΕΑ για νομοσχέδιο: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής-Ψυχολόγοι και Κ.Λ. στα σχολεία-Κοινωνιολογία στις Πανελλαδικές
Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Ξεκινάει το επόμενο διάστημα η διαδικασία σύνταξης πλαισίου”
Προσλήψεις Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων: Διατίθενται 46.000.000 ευρώ-Τι είπε η Ν. Κεραμέως στη Βουλή
Κοινωνιολογία-Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστολή ΠΕΕΚΕ στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και στα κόμματα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση