Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020

“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καθηγητής Τσιόδρας: Τα 14 σχολεία είχαν επαφή με κρούσμα – τα άλλα 14 εκδρομές στην Ιταλία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καθηγητής Τσιόδρας: Δράσαμε καθ’ υπερβολήν, για να προστατεύσουμε τα παιδιά – Τα 14 σχολεία ανήκουν στην κατηγορία που είχαν επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα – Τα άλλα 14 είχαν εκδρομές στην Ιταλία | Ενημέρωση.

Καθηγητής Τσιόδρας

“Είναι 14 και 14. Τα 14 σχολεία ανήκουν στην πρώτη κατηγορία, την κατηγορία που είχαν επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα μέσα από το σχολείο και για αυτό, για προληπτικούς λόγους και πάλι, και πάλι με πολύ μικρή πιθανότητα, αλλά για προληπτικούς λόγους το κλείσαμε.

Να τονίσω εδώ, ότι αυτή η κατηγορία είναι διαφορετική από τη δεύτερη κατηγορία των άλλων 14, που επελέγησαν εχθές και αφορούσε σχολεία που είχαν οργανωμένες μαθητικές εκδρομές, που είχαν επιστρέψει από τις πληττόμενες περιοχές της Ιταλίας”.

Αυτή ήταν η απάντηση, σήμερα Τρίτη 03/03/2020, του εκπρόσωπου του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό Καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα, στην ερώτηση διαπιστευμένου συντάκτη Υγείας σχετικά με την εικόνα που έχει για τα σχολεία και για ποιους λόγους αυτά έκλεισαν.

Ο κος Καθηγητής επιπλέον δήλωσε επί του θέματος:

“Γιατί το κάναμε αυτό; Και πάλι ένα καθ’ υπερβολήν μέτρο που συνήθως εφαρμόζεται στο σενάριο 2, αντιμετώπιση πανδημίας ή επιδημίας προς το παρόν, και για αυτό λοιπόν θεωρώ ότι δράσαμε καθ’ υπερβολήν, για να προστατεύσουμε τα παιδιά.

Θα μου πείτε, τα παιδιά δεν νοσούν τόσο σοβαρά. Ναι, δε νοσούν τόσο σοβαρά. Αλλά κανείς δεν ξέρει αν και πόσο διασπείρουν. Αυτή τη στιγμή γίνονται μελέτες για το αν και πόσο διασπείρουν

Επειδή υπάρχει ισχυρή υποψία ότι μπορεί να διασπείρουν, όπως γίνεται και με τη γρίπη. Ευτυχώς την περνούν ελαφρά.

Για αυτό το λόγο θα δείτε και κάποια τέτοια μέτρα, τα οποία αφορούν μεμονωμένα σποραδικά σχολεία.

Τονίζω, πρόκειται για 14 από τα 13.000 σχολεία της χώρας.

Δεν έχουν καμία σχέση με τον όγκο του πληθυσμού και πάλι είναι πολύ σημαντικό, επειδή στα σχολεία δημιουργούνται, ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις των δημοτικών σχολείων, συνθήκες εύκολης διασποράς αναπνευστικών ιώσεων, όπως και ο νέος κορονοϊός, είναι πάρα πολύ σημαντικό τα παιδάκια να εκπαιδεύονται.

Να γίνει απόλυτο μέρος της εκπαίδευσής τους η υγιεινή των χεριών, η υγιεινή του βήχα, αυτό που λέμε για το πρόσωπο, μην αγγίζετε τη μύτη, τα μάτια, το στόμα, πρέπει να γίνει πλέον η καθημερινή τους εκπαίδευση και ενασχόληση και αν θέλετε και το ένα να συμπαρασύρει το άλλο σε αυτή την καλή συμπεριφορά”.

Δείτε ολόκληρη την Ενημέρωση διαπιστευμένων συντακτών Υγείας – 03/03/2020, από τον εκπρόσωπο του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, Καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα

 Δείτε σχετικά

Αναστολή λειτουργίας 28 σχολείων: Το ΦΕΚ με τη λίστα και τα χρονικά διαστήματα
Κλείσιμο σχολείων: Θα το κάνουμε αν μας το υποδείξουν οι ειδικοί – Ζαχαράκη στο MEGA
Υπουργός Υγείας: Να σεβαστούμε τα προσωπικά δεδομένα των ασθενών από κορονοϊό
Απολύμανση σχολείων: Ποιοι Δήμοι της χώρας προχωρούν σε αυτό το μέτρο
Κορωνοϊός και σχολεία: Ερωτήσεις και απαντήσεις για εκπαιδευτικές μονάδες
Αναστολή εκδρομών εξωτερικού |ΦΕΚ
Κορωνοϊός-σχολεία: Ποια κλείνουν – Συνεχής ενημέρωση από το Υπουργείο Υγείας

Δείτε επίσης

Θέμα κορονοϊού: Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο στα σχολεία ; – Ερώτηση στη Βουλή
8 Οδηγίες και 19 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τον κορωναϊό: Από την ΓΓΠΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση