Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καθηκοντολόγια ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-ΕΠΑΛ-Γενικά σχολεία | Νομοθεσία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καθηκοντολόγια ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-ΕΠΑΛ-Γενικά σχολεία-Ενημέρωση από τη Γεωργία Μπουλμέτη και τον Βασίλη Βούγια-Παράθεση νομοθεσίας.

Παράθεση νομοθεσίας – Καθηκοντολόγια ΕΕΠ-ΕΒΠ

Από τη Γ. Μπουλμέτη και τον Β. Βούγια

Παραθέτουμε ακολούθως, προς ενημέρωση των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, τα καθηκοντολόγια των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ):

  1. Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)-(Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)
  2. Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)-(Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ)-(Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό-ΕΕΠ)
  3. Στις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ)-(Ψυχολόγοι-ΠΕ23 και Κοινωνικοί Λειτουργοί-ΠΕ30)
  4. Στα Γενικά Σχολεία-Πρόγραμμα covid-(Ψυχολόγοι-ΠΕ23 και Κοινωνικοί Λειτουργοί-ΠΕ30)
  5. Στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ)-(Ψυχολόγοι-ΠΕ23)
  6. Στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης-(Ψυχολόγοι-ΠΕ23 και Κοινωνικοί Λειτουργοί-ΠΕ30)
  7. Στα Γενικά Σχολεία-(Σχολικοί Νοσηλευτές-ΠΕ25 και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό-ΕΒΠ)
Αναλυτικά
1. Καθηκοντολόγιο ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ

Απόφαση υπ. αριθμ. 27922/Γ6/8-3-2007-ΦΕΚ B 449 – 03.04.2007 

Τροποποίηση Απόφασης υπ. αριθμ. 27922/Γ6/8-3-2007-ΦΕΚ B 449 – 03.04.2007 με την Απόφαση υπ. αριθμ.  48275/Δ3- ΦΕΚ B 1088 – 02.04.2019

Δείτε τα σημεία που τροποποιούνται ΕΔΩ

_________________

2. Καθηκοντολόγιο ΕΕΠ ΚΕΣΥ-ΚΕΔΑΣΥ

(Σημείωση: Αναμένεται το καθηκοντολόγιο ΕΕΠ ΚΕΔΑΣΥ και έως ότου εκδοθεί ισχύει το των ΚΕΣΥ)

Δείτε το ΦΕΚ B 5614 – 13.12.2018

Δείτε επίσης στη Διαύγεια “Ενιαίος Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες του προσωπικού τους” ΕΔΩ

 _________________

3. Καθηκοντολόγιο ΕΕΠ-(Ψυχολόγων-ΠΕ23 και Κοινωνικών Λειτουργών-ΠΕ30) ΕΔΥ-ΣΔΕΥ

Δείτε το ΦΕΚ B 5009 – 27.10.2021

 _________________

4. Καθηκοντολόγιο Ψυχολόγων (ΠΕ23) και Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30) Γενικών Σχολείων-Πρόγραμμα covid

Δείτε το ΦΕΚ Β 5034/27-9-2022 

_________________

5. Καθηκοντολόγιο Ψυχολόγων (ΠΕ23) ΕΠΑΛ

Δείτε την Απόφαση Φ.ΜΝΑΕ/111356/Δ4 – ΦΕΚ Β 4921/21-9-2022

_________________

6. Καθηκοντολόγιο ΠΕ23-Ψυχολόγων και ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Δείτε την Απόφαση υπ. αριθμ. 142628/ΓΔ4/- ΦΕΚ Β 3032-4-9-2017

_________________
7. Καθηκοντολόγιο Σχολικών Νοσηλευτών-ΠΕ25 και ΕΒΠ Γενικών Σχολείων

Δείτε την Απόφαση 88348/Δ3/ 30-05-2018 / ΦΕΚ-Β-2038-2018

Δείτε το ΦΕΚ B 4706 – 12.10.2021 με την τροποποίηση της Υ.Α 88348/Δ3/ 30-05-2018 / ΦΕΚ-Β-2038-2018 Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και ΕΒΠ στα γενικά σχολεία

Δείτε τι τροποποιείται ΕΔΩ

Δείτε τη νέα Τροποποίηση – 26.04.2022 – για Σχολικούς Νοσηλευτές (ΠΕ25) ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις 

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Διευθυντών Εκπαίδευσης | ΦΕΚ 

Δείτε ακόμη

Τι ισχύει για τις Εφημερίες και την Επιτήρηση μαθητών στο σχολείο 

Αδεια ανατροφής μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει και για τους νεοδιόριστους 

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες άνευ αποδοχών-νεοδιόριστοι: Δίδονται όπως και στους λοιπούς εκπαιδευτικούς-Όχι πάνω από 5 έτη

Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας: Επικαιροποιημένος – Οι αλλαγές στις άδειες

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply