Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καθυστέρηση προσλήψεων Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών προγράμματος covid-Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καθυστέρηση προσλήψεων Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών προγράμματος για την αντιμετώπιση των συνεπειών covid-Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Αθήνα, 04/11/2021

Αρ. Πρωτ.: 47

 Προς:

– Την Υπουργό ΥΠΑΙΘ κα. Ν. Κεραμέως

– Την Υφυπουργό ΥΠΑΙΘ κα. Ζ.  Μακρή

– Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ κ. Α. Κόπτση

Κοινοποίηση:

Αυτοτελές Τμήμα ΕΕΠ- ΕΒΠ ΥΠΑΙΘ

Ειδική Υπηρεσία Επιτελική δομή ΕΣΠΑ ΥΠΑΙΘ

Θέμα: «Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την καθυστέρηση προσλήψεων Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών του προγράμματος για την αντιμετώπιση των συνεπειών του COVID19 για το 2021-22».

Αξιότιμες κα. Υπουργέ, κα. Υφυπουργέ,

Αξιότιμε κ. Γενικέ Γραμματέα,

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α), Α.Μ.765, σύμφωνα με την υπ. Αριθμ. 6470/26-11-2007 απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών αποτελεί το δευτεροβάθμιο  συνδικαλιστικό φορέα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και του Ειδικού Βοηθητικού προσωπικού (Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π.) που υπηρετεί με μόνιμο διορισμό ή ως αναπληρωτές στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση και στα ΚΕΔΑΣΥ.

Από τις 24/08/2021 έχει δημοσιευθεί η απόφαση έγκρισης

του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης «Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς», με κωδικό ΟΠΣ 5070727, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 και 9, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020.

Η Δράση προβλέπει

την πρόσληψη αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κατηγορίας κλάδων ΠΕ 23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ και ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ, στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευση από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς» για την αντιμετώπιση των συνεπειών του COVID19.

Διαμαρτυρόμαστε έντονα γιατί

ενώ η διάρκεια υλοποίησης της Πράξης ορίζεται από 01/09/2020 – 30/06/2022 (Σχολικό έτος 2021-2022) μέχρι σήμερα το ΥΠΑΙΘ δεν έχει προχωρήσει σε απόφαση για τον καθορισμό ομάδων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης στις οποίες ασκούν καθήκοντα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων και του κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2021 – 2022, προκειμένου στη συνέχεια να καλυφθούν μέσω προσλήψεων οι θέσεις αυτές.

Ζητάμε τις άμεσες και επιβεβλημένες ενέργειες

του υπουργείου Παιδείας προκειμένου να προχωρήσει και κατά την παρούσα σχολική χρονιά η εφαρμογή του προγράμματος, ιδιαίτερα λόγω της έξαρσης της πανδημίας καθώς και των απότοκων προβλημάτων που έχουν προκαλέσει οι προηγούμενες χρονιές στο ψυχισμό μαθητών και οικογενειών.

Παραθέτουμε τα λόγια της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως 

μέσω της ανακοίνωσης στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ στις 8/10/2020: «Σε αυτή την ιδιαίτερη σχολική χρονιά, με τις πιέσεις που προκαλεί η πανδημία στον ψυχισμό αλλά και στις ενδοοικογενειακές και διαπροσωπικές σχέσεις, στόχος μας εκτός από την Παιδεία είναι και η προστασία της υγείας, ατομικής, οικογενειακής και δημόσιας. Στελεχώνουμε τα σχολεία μας με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς και εξασφαλίζουμε ένα υγιές και συναισθηματικά ασφαλές σχολικό περιβάλλον, προκειμένου τα παιδιά μας να αναπτύξουν ελεύθερα τα ταλέντα και τις κλίσεις τους.

Δείτε επίσης

Ζέττα Μακρή-Δ φάση προσλήψεων: Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021 το πιθανότερο, 3000 προσλήψεις αναπληρωτών
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων: 3η περίοδος-Αιτήσεις από 5 έως 19.11
Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμορφωτικό σεμινάριο του Συντονιστή ΕΑΕΕ Κ. Ντίνα
Ημερίδες ειδικής αγωγής ΙΕΠ: Οδηγίες εγγραφής και σύνδεσης
Σεμινάριο: Διαχείριση σεισμικού κινδύνου, πλημμυρών και μετα-πυρικών φαινομένων από τις Σχολικές Μονάδες
Ερευνα ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ: Το “μετέωρο βήμα” της επαγγελματικής αποκατάστασης των Ελλήνων φοιτητών
Διαθέσιμο στους ενδιαφερόμενους το σεμινάριο ΠΔΕ Αττικής και Ημέρες Erasmus 2021
Κεραμέως: Πάνω από 70% των σχολείων προχώρησαν στην αξιολόγηση-Δεν κλείνουν τα σχολεία
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν
Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Τι απάντησε για το αν υπάρχει σκέψη να κλείσουν τα σχολεία στις “κόκκινες” περιοχές

Πριν φύγετε

Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση