Δευτέρα, 27 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καθυστέρηση πρόσληψης Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα γενικά σχολεία | Διαμαρτυρία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καθυστέρηση πρόσληψης Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα γενικά σχολεία: Διαβίβαση αιτήματος 301 μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ από την ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Αίτημα μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ αναφορικά με την καθυστέρηση πρόσληψης Κοινωνικών Λειτουργών-ΠΕ30 και Ψυχολόγων-ΠΕ23 στα πλαίσια του προγράμματος “Υποστήριξη σχολικών μονάδων από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς”, κατέθεσε στο ΥΠΑΙΘ η ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Το αίτημα το υπογράφουν 301 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Η επιστολή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Αθήνα, 22/12/2021

Αρ. Πρωτ.: 50

Προς:

– Την Υπουργό Παιδείας κα. Ν. Κεραμέως

-Την Υφυπουργό Παιδείας κα. Ζ. Μακρή

Κοινοποίηση:

– Το Διευθυντή ΕΑΕ ΥΠΑΙΘ κ. Χ. Παπαϊωάννου

Θέμα: «Διαβίβαση αιτήματος μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για την καθυστέρηση έκδοσης του προγράμματος “Υποστήριξη σχολικών μονάδων από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς” »

Αξιότιμες κα. Υπουργέ και κα. Υφυπουργέ,

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ είναι αρωγός των θεμάτων που αφορούν τη βελτίωση, την προάσπιση και την προαγωγή των εργασιακών και γενικότερων επαγγελματικών συνθηκών των μελών ΕΕΠ- ΕΒΠ των συλλόγων της χώρας, της υποστήριξης των μαθητών, των οικογενειών, των σχολικών μονάδων ειδικής και γενικής εκπαίδευσης καθώς και των εκπαιδευτικών δομών της επικράτειας.

Προς την κατεύθυνση αυτή, προωθούμε τα δίκαια αιτήματα 301 συναδέλφων ΕΕΠ-ΕΒΠ, οι οποίοι πήραν την πρωτοβουλία και υπέγραψαν το κείμενο που ακολουθεί, και αναμένουμε τις δικές σας ενέργειες.

_______________

Το άιτημα με τις 301 υπογραφές μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ

15/12/2021

Προς:

– ΠΟΣΕΕΠΕΑ

– ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

Κείμενο υπογραφών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Με αφορμή την τεράστια αργοπορία και τη σιγή του ΥΠΑΙΘ για την υλοποίηση του “Υποστήριξη σχολικών μονάδων από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς”, θέλουμε συλλογικά να διεκδικήσουμε:

  1. Να προχωρήσει άμεσα το υπουργείο στις αναγκαίες προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών αλλά και των λοιπών ειδικοτήτων ΕΕΠ-ΕΒΠ, στη βάση των πραγματικών εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών της σχολικής κοινότητας.
  2. Ένας ψυχολόγος και κοινωνικός λειτουργός ανά σχολείο, σε κάθε σχολείο της χώρας, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα κατάρτισης πλάνου παρέμβασης και ολόπλευρης υποστήριξης της σχολικής κοινότητας. Η σταθερή παρουσία των ίδιων επαγγελματιών είναι εχέγγυο για την ανάπτυξη εμπιστοσύνης και την άσκηση του ρόλου μας.
  3. Παροχή επιμόρφωσης και συχνής εποπτείας και υποστήριξης στους επαγγελματίες για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο ρόλο τους.

Ζητάμε από την Ομοσπονδία και το Σύλλογο Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού Αττικής να προωθήσουν το κείμενό μας στο ΥΠΑΙΘ, να οριστεί παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ την επόμενη εβδομάδα, καθώς και να υπάρξει συντονισμός με τις ενώσεις των εκπαιδευτικών.

Υπογραφές

Ακολουθούν 301 ονόματα με υπογραφές

Δείτε επίσης

Εγγραφο ΠΟΣΕΕΠΕΑ για προσλήψεις Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών και κάλυψη κενών στα σχολεία
Προσλήψεις Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών στα γενικά σχολεία: Ενημέρωση για τη διαδικασία
ΠΑΣΑΔ: Ενημέρωση για μικρή φάση πρόσληψης αναπληρωτών και την Ειδική Πρόσκληση
Τοπική Πρόσκληση πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ενημέρωση για τη διαδικασία

Πριν φύγετε

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο
 Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο
 Συνδικαλιστικές οργανώσεις-Μητρώο ΓΕΜΗΣΟΕ: Προσφυγές στο ΣτΕ για ακύρωση της Υπουργικής Απόφασης ως αντισυνταγματική
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση