Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας-Υποστηρικτής SID 2024: Για 4η συνεχή χρονιά Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας-Υποστηρικτής SID 2024: Για τέταρτη συνεχή χρονιά Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου με ποικίλες δράσεις, μέσα στο 2024, για τα οφέλη και την ελαχιστοποίηση κινδύνων που απορρέουν από τη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI).

ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας-Υποστηρικτής SID 2024

Το ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας ήταν για τέταρτη συνεχή χρονιά Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου με ποικίλες δράσεις, μέσα στο 2024, για τα οφέλη και την ελαχιστοποίηση κινδύνων που απορρέουν από τη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Αιτωλοακαρνανίας συμμετείχε με δράσεις, για τέταρτη συνεχή χρονιά, ως Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου (06/02/2024) με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των οnline τεχνολογιών ιδίως μεταξύ των παιδιών. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE (https://www.betterinternetforkids.eu), των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας. Την ευθύνη οργάνωσης στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ που εφιστά την προσοχή και στους κινδύνους που απορρέουν από την χρήση των αναδυόμενων τεχνολογιών, όπως αυτή της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) κυρίως από ανήλικους χρήστες.

Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας αξιοποιεί ήδη και <<εκπαιδεύει>> όπως οι πολίτες την εφαρμογή παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης mAIgov (με αξιολόγηση απαντήσεων) με σκοπό την όλη βελτίωσή της και την επιτάχυνση της όλης διάδρασης με τον Δημόσιο Τομέα. Το chatbot του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενσωματώθηκε και ως ψηφιακή πτυχή στο μενού του συνεργατικού ιστολόγιου της δημόσιας κυψέλης με αναγνωριστικό kesyait (στην εκπ/κή πλατφόρμα e-me του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) https://blogs.e-me.edu.gr/hive-kesyait/?lang=el_GR για το e-ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (Digital Gov Award από το Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το 2022) Αιτωλ/νίας από τον διαχειριστή/υπεύθυνο του κ. Χαμπεσή Κων/νο εκπ/κό κλ. ΠΕ83 Ηλεκτρολόγων ώστε να επιτρέπει στους πολίτες μέσω φωνητικής ή γραπτής εντολής να αναζητούν αρχικές πληροφορίες για συναλλαγές με το Δημόσιο και για τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

Παράλληλα κάθε χρόνο για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου μαθητές/τριες, σχολικές μονάδες όλων των εκπ/κών βαθμίδων καλούνται να δημιουργήσουν υλικό σχετικό με τη σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις στον ψηφιακό κόσμο στα πλαίσια Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού υπό την αιγίδα του Υπ. Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Με αφορμή όλα τα παραπάνω και για την υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ο υπεύθυνος του e-ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. διερεύνησε και αξιοποίησε-μέσα από τη δημόσια συνεργατική κυψέλη ως κοινότητα μάθησης και δίκτυο ανατροφοδότησης-θετικά σημεία από εφαρμογές ανθρωποκεντρικής τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση με έμφαση την υπεύθυνη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και την αποφυγή ποικίλων κινδύνων, τη συνεργατική δημιουργικότητα και την οικοδόμηση κριτικής σκέψης μέσα από την παραγωγή σχετικού εκπ/κού υλικού (καθώς η Τεχνολογία μπορεί να κάνει και λάθη).

Τέλος το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας πρόκειται να παρακολουθήσει κατόπιν προσκλήσεως τις εργασίες του ετήσιου Συνεδρίου Greek ICT Forum και την 1η Έκθεση Athens ICT Expo με τίτλο «Digitalizing the Future» στην Αθήνα (6-7/3/2024), υπό την αιγίδα του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, τόσο για την πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας όσο και για τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Αριθμό αιτημάτων για αξιολόγηση μαθητών στα ΚΕΔΑΣΥ για τα σχολικά έτη 2021-22, 2022-23 και 2023-24 ζητά το ΥΠΑΙΘΑ 

Διορισμοί στα ΚΕΔΑΣΥ αλλά όχι φέτος: Διάταξη στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ 

Πριν φύγετε

Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή προσεχώς: Συναινέσεις ζήτησε ο Υπουργός Παιδείας από τα κόμματα

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply