Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεφαλίδου για νόμο Ιδιωτικής Εκπαίδευσης: Μεταρρυθμίσεις και συναινέσεις χωρίς τον φόβο του πολιτικού κόστους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεφαλίδου για νόμο Ιδιωτικής Εκπαίδευσης: Μεταρρυθμίσεις και συναινέσεις χωρίς τον φόβο του πολιτικού κόστους – Η ομιλία στη Βουλή.

Κεφαλίδου για νόμο Ιδιωτικής Εκπαίδευσης

Στην Ολομέλεια της Βουλής μίλησε εχθές Τρίτη 28.07.2020 η Χαρά Κεφαλίδου Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής, στο πλαίσιο της συζήτησης για το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την ιδιωτική εκπαίδευση το οποίο και ψηφίσθηκε επί της αρχής, των άρθρων και στο σύνολο του κατά πλειοψηφία, αργά το βράδυ.

Νέα Δημοκρατία και Ελληνική Λύση ψήφισαν υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου και ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ, ΜέΡΑ25 το καταψήφισαν.

Χαρά Κεφαλίδου: Μεταρρυθμίσεις και συναινέσεις χωρίς τον φόβο του πολιτικού κόστους
Στην ομιλία της ανέφερε:
  • H Εκπαίδευση είναι ΜΙΑ.Δημόσια ή ιδιωτική, αποτελεί παροχή του δημόσιου αγαθού της Παιδείας, πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας. Σύγκρουση  ανάμεσα στη δημόσια και την ιδιωτική εκπαίδευση υπάρχει μόνο στο μυαλό φανατικών μικρονοϊκών.
  • Τα δύο συστήματα είναι εξίσου απαραίτητα, κινούνται παράλληλα και όπου χρειαστεί ενισχύονται μεταξύ τους.
Και αναρωτήθηκε:

Μας λένε ότι οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων είναι δυο εκπαιδευτικά έτη πιο μπροστά από τους μαθητές των δημοσίων.Το Υπουργείο Παιδείας είναι υπερήφανο για αυτά τα αποτελέσματα;

Διαπίστωση
  • Ως Βουλευτής, Tομεάρχης παιδείας, ως εκπρόσωπος του Νομού Δράμας που δεν  έχει ούτε ένα ιδιωτικό σχολείο αλλά και ως γονιός, νιώθω ΝΤΡΟΠΗ.
  • Μια τέτοια διαπίστωση λέει ότι εδώ και ένα χρόνο το Υπουργείο δεν έχει καταφέρει ούτε να αντιληφθεί, ούτε να ανταποκριθεί, στην πρωταρχική του αποστολή.
Αναφορικά με τις  ρυθμίσεις για τα εργασιακά των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία
  • Πόσο καλά μπορεί να συνεχίσει το εκπαιδευτικό του έργο ένας δάσκαλος μαριονέτα και για πόσο; Η επικράτηση του Easy hire – easy fireδεν  απελευθερώνει το ιδιωτικό σχολείο. Απελευθερώνει μόνο τους ιδιοκτήτες.
 Επισήμανε δε ότι:
  • Tο νομοσχέδιο δημιουργεί εκπαιδευτικούς διαφορετικών κατηγοριών και ταχυτήτων έτσι η συνταγματική επιταγή για ισότιμη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών πάει περίπατο.
  • Tι σχέση μπορεί να έχει η απελευθέρωση και η  εύρυθμη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων, η  διασφάλιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας,με τον δάσκαλο “Τιραμόλα” που προβλέπει το νομοσχέδιο.
 Αναφορικά με την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας
  • Tο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα εξακολουθεί να στερείται πραγματικών αξιολογικών διαδικασιών γιατί λείπει η τόλμη από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
  • Τόλμη που είχε το Κίνημα Αλλαγής, ο πολιτικός χώρος που εισήγαγε την έννοια της αξιολόγησης και την εφάρμοσε στα Πρότυπα-Πειραματικά.
Απευθυνόμενη στην Υπουργό Παιδείας είπε
  • Η Παιδεία είναι ο ιδανικότερος ‘πιλότος’ για την Ευρωπαϊκή Σύγκλιση αλλά απαιτεί τη θέληση  του Υπ. Παιδείας να ξεφύγει από τα δεσμά του βραχύβιου εντυπωσιασμού.
Η τοποθέτηση έκλεισε με τα λόγια της καςΕλένηςΓλύκατζη- Αρβελέρ

“Η Εκπαίδευση δεν είναι σαλάμι να την κόβουμε και να κάνουμε αλλαγές ανά βαθμίδα”

Ούτε ανά πάροχο συμπλήρωσε, αναφερόμενη στους ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων.

Προσωρινοί Διευθυντές Εκπαίδευσης-Ανασύσταση Υπηρεσιακών Συμβουλίων | Τροπολογία
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση