Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεφαλίδου-συζήτηση στη Βουλή για τηλεκπαίδευση: Θα μπορούσε να ολοκληρωθεί σε 5 λεπτά, αν υπήρχαν απαντήσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεφαλίδου-συζήτηση στη Βουλή για εξοπλισμό τηλεκπαίδευσης: Θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί σε 5’ λεπτά, αν υπήρχαν απαντήσεις από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Κεφαλίδου-συζήτηση στη Βουλή

Με Δελτίο Τύπου που κοινοποίησε η Βουλευτή και Τομεάρχης Παιδείας του ΚΙΝΑΛ κα Χαρά Κεφαλίδου, αναφορικά με τη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης για ελλείψεις σε tablets και τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία, επισημαίνει πως η σχετική συζήτηση θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί σε 5’ λεπτά, αν υπήρχαν απαντήσεις.

Απαντήσεις σε τέσσερα ερωτήματα:
  • Πόσα tablets και πότε έχουν φτάσει σε κάθε σχολείο της χώρας;
  • Πόσες είναι οι αιτήσεις των σχολείων/ μαθητών για τη χορήγηση εξοπλισμού και πόσες οι ελλείψεις;
  • Γιατί δεν δημοσιοποιείται η σύμβαση με τη Cisco;
  • Γιατί ενώ δήλωνε πλήρη ετοιμότητα το Υπουργείου τον περασμένο Σεπτέμβριο έχουμε φτάσει 27 Νοεμβρίου και δρομολογούνται οι διαδικασίες για κάλυψη των ελλείψεων στα σχολεία.
Σύμφωνα με την Ανακοίνωση της κας Κεφαλίδου,

η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων “φαίνεται ότι ζει σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν, όπου όλα λειτουργούν  υποδειγματικά στην τηλεκπαίδευση, οι ‘προκλήσεις’ αντιμετωπίζονται με αμεσότητα και το Υπουργείο Παιδείας λειτουργεί υποδειγματικά!”.

Η Βουλευτής του ΚΙΝΑΛ αναφέρει πως

Αντί απαντήσεων η αρμόδια Υπουργός περιορίστηκε να αναρωτιέται με στόμφο και αίσθημα κατατρόπωσης  της αντιπάλου με ποια στοιχεία τολμάμε να ισχυριζόμαστε ότι υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές!!!

Μα με τα δικά της στοιχεία είναι η απάντηση! Πέρα από τα δεκάδες ρεπορτάζ από ολόκληρη τη χώρα  στα ΜΜΕ, αν δεν υπήρχαν χιλιάδες ελλείψεις στις 27 Νοεμβρίου γιατί το Υπουργείο Παιδείας τρέχει και δεν φτάνει να μοιράσει 90.000 tablets; Για να έχει απόθεμα το Υπουργείο;

Καλές οι ωραιοποιήσεις, καλές οι καθυστερημένες προσπάθειες του Υπουργείου αλλά δεν αρκούν και δεν πείθουν.

Και συνεχίζει

Η ελληνική οικογένεια ζει κάθε μέρα, μέσα στο ίδιο της το σπίτι, τις σημαντικές ελλείψεις και τα προβλήματα που παραμένουν άλυτα από τον Μάρτιο, κατά το 1ο κύμα της πανδημίας, με ευθύνη του Υπουργείου που σπατάλησε  εννέα μήνες τους οποίους είχε στη διάθεσή του να προετοιμαστεί για μια σχολική χρονιά δύσκολη με βέβαιη την ανάγκη αντικατάστασης της δια ζώσης εκπαίδευσης με την τηλεκπαίδευση.

Κλείνοντας

Ο κορωνοϊός θα περάσει αλλά η επόμενη ημέρα θα βρει τους μαθητές του δημόσιου σχολείου με δυσαναπλήρωτα κενά και ένα χάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων να τους χωρίζει από συνομηλίκους τους που φοιτούν στα ιδιωτικά σχολεία με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας που ψάχνει ακόμη να δει πως και σε ποιους  θα μοιράσει tablets.

Δείτε αναλυτικά όλη τη διαλογική συζήτηση στα πλαίσια της Επίκαιρης Ερώτησης “Χωρίς tablets και τεχνολογικό εξοπλισμό χιλιάδες μαθητές παραμένουν εκτός τηλε-εκπαίδευσης”.

Δείτε επίσης

Κεραμέως-σύμβαση CISCO: “Είναι αποδοχή δωρεάς, ελάτε να τη δείτε”-Ολος ο διάλογος στη Βουλή
ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ για σύμβαση Cisco: Να κατατεθεί στη Βουλή-Είναι δημόσιο έγγραφο
Υφυπουργός Παιδείας-Βουλή: Τι είπε για τη λειτουργία των ειδικών και τις προσλήψεις Παράλληλης
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας: Σχεδιασμός-Υλοποίηση-ΚΕΣΥ ο υποστηρικτικός θεσμός
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Βασίλης Βούγιας

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση