Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κενά Ειδικής Αγωγής ανά Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας: Πίνακες ανά περιοχή και ειδικότητα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κενά Ειδικής Αγωγής ανά Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας: Διαδικασία Μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής | Ενημέρωση.

Κενά Ειδικής Αγωγής ανά Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας

Ο Αιρετός στο ΚΥΣΠΕ Νίκος Φασφαλής με ανακοίνωσή του παραθέτει αναλυτικούς Πίνακες με τα κενά ΕΑΕ, όπως αυτά δόθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, ανά περιοχή και ειδικότητα για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΦΑΣΦΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
Τηλ. 6975 30 31 05
e-mail: nfasfalis1@gmail.com                                           Αθήνα, 4 Μαρτίου 2020

Ανακοίνωση

Μεταθέσεις Ειδικής Αγωγής

Ολοκληρώνεται σε λίγο η διαδικασία μεταθέσεων 2020, αφού αυτή τη στιγμή τρέχει το σύστημα, στην Ειδική Αγωγή. Τα κενά όπως αυτά δόθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας ανά περιοχή και ειδικότητα για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι συνολικά 2.206. Αναλυτικά φαίνονται στον συνημμένο πίνακα.

Πάντα κοντά σας,
Φασφαλής Νίκος­­

Δείτε επίσης

Κενά Ειδικής Αγωγής 2.206 στην Πρωτοβάθμια: Ενημέρωση για τη σημερινή συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ
Ενημέρωση για τη σημερινή συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ, από τον Αιρετό του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βασίλη Παληγιάννη.

Την εισήγηση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) επί των θεμάτων της Ημερήσιας Διάταξης κατά τη σημερινή του συνεδρίαση κοινοποίησε ο Αιρετός Βασίλης Παληγιάννης.

Επίσης ο Αιρετός παραθέτει Πίνακα με τα 2.206 επικυρωμένα κενά στην Ειδική Αγωγή.

Δείτε αναλυτικά την Ανακοίνωση και τον Πίνακα

Παληγιάννης Βασίλειος                                                               

Αιρετός ΚΥΣΠΕ

Τηλ.6974750409

paligiannis@hotmail.gr                                                             Αθήνα, 4/3/2020 

 Τι εισηγήθηκε στη σημερινή συνεδρίαση 4/3/2020 το ΚΥΣΠΕ

Το ΚΥΣΠΕ στη σημερινή του συνεδρίαση 4/3/2020 με βάση τα θέματα Η.Δ. συζήτησε και εισηγήθηκε τα παρακάτω:

  • Εισηγήθηκε θετικά για 2 αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών για σοβαρούς λόγους
  • Εξέτασε τις προϋποθέσεις 80 αιτήσεων εκπαιδευτικών για ένταξή τους στη διαδικασία μεταθέσεων για Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Τα οργανικά κενά είναι 11.
  • Εισηγήθηκε θετικά τη χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε στελέχη εκπαίδευσης.
  • Εισηγήθηκε θετικά για την αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών αιρετών μελών ΑΠΥΣΠΕ.
  • Εισηγήθηκε θετικά για την αποδέσμευση 3 αιτήσεων για μετάταξη σε διοικητικές θέσεις και 2 για απόσπαση μέσω ΕΣΚ.
  • Επικύρωσε τους πίνακες των οργανικών θέσεων Π.Ε. δομών Ειδικής Αγωγής και επικύρωσε και τους πίνακες των μεταθέσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. σε δομές Ειδικής Αγωγής. (173 είναι το σύνολο των αιτήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις για μετάθεση στην Ειδική Αγωγή).
…..Δείτε τους Πίνακες εδώ

Δείτε επίσης

ΔΟΕ-Σύνοδος Προέδρων και Κοσμητόρων Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών: Ανακοίνωση για Κολλέγια
Νομοσχέδιο 3 Αξόνων για την Παιδεία: Παρουσιάσθηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο
Δείτε αναλυτικά τι θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο εδώ

Δείτε ακόμη

Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ 25-02-2020: Ενημέρωση – Τα κενά μετά τις Μεταθέσεις
Λειτουργία τμημάτων Εξομοίωσης: Καταγραφή ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών από ΔΟΕ
Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών Ξένων Γλωσσών: Διερεύνηση Επιμορφωτικών Αναγκών-Ανακοίνωση ΙΕΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση