Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κενά εκπαιδευτικών ΠΕ Αν. Αττικής-Θεσμικός ρόλος αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια | Ενημερωτικό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κενά εκπαιδευτικών ΠΕ Ανατολικής Αττικής-Θεσμικός ρόλος αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια – Ενημερωτικό σημείωμα των αιρετών Αγγελου Πούλου και Γιάννη Ρούπα.

Κενά εκπαιδευτικών

Πάνω από 350 τα κενά εκπαιδευτικών στην Π.Ε. Αν. Αττικής – Στηρίζουμε τον θεσμικό ρόλο των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια – Ενημερωτικό σημείωμα των αιρετών Αγγελου Πούλου και Γιάννη Ρούπα.

Άγγελος Πούλος

E-mail: poulos.agg@gmail.comhttps://www.facebook.com/poulos.agg

Τηλ :6932250073

Γιάννης Ρούπας

E-mail: groyp@sch.grhttps://www.facebook.com/giannis.roupas.3

Τηλ: 6945990525

5-10-2020

Πάνω από 350 τα  κενά εκπαιδευτικών στην Αν. Αττική
Στηρίζουμε τον θεσμικό ρόλο των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια

 Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

  Βρισκόμαστε στις αρχές Οκτωβρίου και το Υπουργείο Παιδείας, κατά την προσφιλή του επικοινωνιακή διαχείριση, διατείνεται ότι όλα βρίσκονται υπό έλεγχο.Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα και οι αριθμοί διαψεύδουν όλους αυτούς τους ισχυρισμούς παρόλο που τους χρησιμοποιούν κατά το δοκούν και με την επιλεκτική χρήση της δικής τους στατιστικής.

Αναλυτικά τα κενά στη Δ/νση Π.Ε. Ανατολικής Αττικής:
 

Κλάδος

ΑΠΩ

Αναπληρωτές πλήρους ωραρίου

ΑΜΩ

Αναπληρωτές μειωμένου

ωραρίου

ΠΕ 70 4  
ΠΕ 60  2  
ΠΕ 06  4 2
ΠΕ 08 4 1
ΠΕ 11  5 2
ΠΕ 79 2 1
ΠΕ 86 2 7
ΠΕ 91 2 2
ΠΕ 07  1  
ΠΕ 70 ΤΕ 46  
ΠΕ 60 ΤΕ 5  
ΠΕ 70 παράλληλης στήριξης 213  
ΠΕ 60 παράλληλης στήριξης 26  
ΖΕΠ 16  
Σύνολο 332 15

 

Επιπλέον,

ο αριθμός των εκπ/κών που απουσιάζουν λόγω άδειας covid19 είναι άγνωστος, γιατί τους διαχειρίζεται απευθείας το ΥΠΑΙΘ (υπολογίζονται περίπου 80 σε επίπεδο Δ/νσης). Εδώ προκύπτει ένα μεγάλο ζήτημα και ένας παραλογισμός στη διαχείριση της κατάστασης. Από τη μια γίνονται προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών αλλά για τα κενά λόγω των αδειών covid19, που είναι και τα περισσότερα πια, δε γίνεται καμία προσπάθεια να καλυφτούν.

Από τα παραπάνω

εύκολα προκύπτει η δύσκολη και απαράδεκτη κατάσταση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Αν. Αττική.Υποστελέχωση σχολικών μονάδων, μη εύρυθμη λειτουργία τμημάτων και πολλών ολοήμερων με συνολική υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Από την άλλη

δείχνουν μεγάλη σπουδή στο Υπουργείο καθώς αποφασίζουν οι εκλογές των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια να γίνουν Σάββατο αγνοώντας εντελώς τις εκπ/κές ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ.

Πρόκειται για καταφανή επιλογή να χτυπηθεί και να απαξιωθεί το συνδικαλιστικό κίνημα.

Η κυβέρνηση έχει επιλέξει έναν ολισθηρό δρόμο ενάντια σε δημοκρατικά δικαιώματα που ο Κλάδος κατέκτησε με αγώνες.

Δε θα επιτρέψουμε, σε καμία περίπτωση την αποδυνάμωση του θεσμού του αιρετού που είναι η φωνή και τα αυτιά των εκπ/κών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

Σας καλούμε όλους να συσπειρωθούμε στους τοπικούς ΣΕΠΕ και στην Ομοσπονδία, ώστε συνολικά και ενωτικά να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση και να αποτρέψουμε τα σχέδια της κυβέρνησης.

Το αρνητικό παζλ

ολοκληρώνεται με τις τραγικές ελλείψεις στα σχολεία τόσο από πλευράς υγειονομικού υλικού όσο και από πλευράς ελλείψεων σε προσωπικό καθαριότητας.

Οι Συνάδελφοι καλούνται να επωμιστούν ευθύνες που δεν τους αναλογούν, όπως ο υπεύθυνοςcovid19 σε κάθε σχολική μονάδα.

Από την άλλη το κράτος απέχει παντελώς αφού δεν παρέχει ούτε τα στοιχειώδη όπως είναι τα δωρεάν τεστ, σε μαζική κλίμακα, ούτε ακόμη σε τμήματα που υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Ούτε λόγος βέβαια για ολιγομελή τμήματα (15 μαθητές ανά τμήμα) ακόμα και όπου υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες όπως για παράδειγμα στο Ολοήμερο.

Το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση «λύνουν» τα πάντα με δυσνόητες και ανεφάρμοστες εγκυκλίους που περισσότερο προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν.

‘Όσο για την υποστήριξη,

με σύγχρονη τηλεκπαίδευση, των μαθητών που βρίσκονται σε υποχρεωτική παραμονή στο σπίτι, είτε λόγω ένταξής τους σε ευπαθείς ομάδες, είτε γιατί βρίσκονται σε καραντίνα, είτε γιατί έχει ανασταλεί η λειτουργία τους τμήματός τους, δεν έχει προχωρήσει ακόμα ούτε στο ελάχιστο η οργάνωση, ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη και καθολική συμμετοχή ΟΛΩΝ των μαθητών σε αυτήν με την παροχή ηλεκτρονικού εξοπλισμού αλλά και δωρεάν σύνδεση δικτύου τόσο για όλους τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς.

Παρά μόνο Δ/νση και Υπουργείο αναφέρονται στην εγκύκλιο που προσπαθεί να επιβάλει την κάμερα στην τάξη. Απαράδεκτη ακόμα και ως σκέψη πρωτίστως για παιδαγωγικούς λόγους που έχουν αναλυθεί ενδελεχώς και επαρκώς.

Ο Κλάδος συνολικά και αποφασιστικά δε θα επιτρέψει την κάμερα στην τάξη και τη μετατροπή του μαθήματος σε big brother.

 Συναδέλφισσες,Συνάδελφοι,
 ‘Όλα δείχνουν

ότι φοβούνται το συνδικαλιστικό κίνημα, την οργάνωση στα σωματεία, τη ζωντανή ανταλλαγή απόψεων, το γέννημα αιτημάτων και διεκδικήσεων, τους αγώνες και προσπαθούν να τα χτυπήσουν με κάθε τρόπο. Θα λάβουν την απάντησή τους.

Σας καλούμε να δώσουμε όλοι μαζί τον αγώνα για τη στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης, για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και για τα εργασιακά και δημοκρατικά δικαιώματα των Συναδέλφων.

ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

Δείτε επίσης

Προσλήψεις Γ Φάσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας 2020 | Ονόματα
ΔΟΕ για ηλεκτρονική ψηφοφορία αιρετών: Εαν επιχειρηθεί θα αποσυρθούν όλα τα ψηφοδέλτια των παρατάξεων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση