Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων-Εξετάσεων: Εκδήλωση ενδιαφέροντος ΣΕΕ-εκπαιδευτικών ΔΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων-Εξετάσεων: Εκδήλωση ενδιαφέροντος ΣΕΕ-εκπαιδευτικών ΔΕ  – Αιτήσεις-Υπεύθυνες Δηλώσεις έως 6 Μαΐου 2022.

Σε εκδήλωση ενδιαφέροντος Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών Δ.Ε. για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων καθώς και της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) έτους 2022, προχώρησε το ΥΠΑΙΘ με το υπ. αριθμ. Φ.253.3/ 43957 /A5/15-4-2022 έγγραφό του.

Συγκεκριμένα

Α. Καλούνται οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. και οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ34, ΠΕ79, ΠΕ79.01 (πρώην ΠΕ16) και ΠΕ81 για κάθε ένα από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα Ειδικά Μαθήματα:

  1. Αγγλικά
  2. Γαλλικά
  3. Γερμανικά
  4. Ιταλικά
  5. Ισπανικά
  6. Ελεύθερο Σχέδιο
  7. Γραμμικό Σχέδιο
  8. Αρμονία
  9. Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων

που ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω των Διευθύνσεων Δ.Ε., προκειμένου να εκδοθεί η σχετική Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 της με αριθμ.πρωτ.Φ253/128314/Β6 (ΦΕΚ 1538-Β’/10-12-2002) Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Για το Ειδικό Μάθημα των Ισπανικών μπορούν να ορίζονται και εκπαιδευτικοί Δ.Ε. των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ07 οι οποίοι έχουν και πτυχίο Πανεπιστημίου της Ισπανικής γλώσσας ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε Πανεπιστήμια της Ισπανίας.

Β. Καλούνται οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. κλάδου ΠΕ 79 και οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. κλάδου ΠΕ79.01 για τα παρακάτω πανελλαδικώς εξεταζόμενα Μουσικά Μαθήματα:

Μουσική Αντίληψη και Γνώση, και Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία

που ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) του έτους 2022, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω των Διευθύνσεων Δ.Ε., προκειμένου να εκδοθεί η σχετική Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 της αριθμ.πρωτ.Φ.253/69990/Α5/2019 (ΦΕΚ 1736-Β’) Υπουργικής Απόφασης.

Οι εξετάσεις των Ειδικών Μαθημάτων και των νέων Μουσικών Μαθημάτων θα διεξαχθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε με την αρ. πρωτ. Φ253.2/40410/Α5/8-4-2022 (ΑΔΑ: 6ΩΟΣ46ΜΤΛΗ-ΛΔ3) Υπουργική Απόφαση.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν βαθμό Α΄, ενώ Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να έχουν σύζυγο ή κώλυμα συγγένειας εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο που μετέχει στις παραπάνω Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επίσης, δεν μπορεί να συμμετέχει στην ΚΕΕΜ ή στην ΚΕΕΕ όποιος προετοιμάζει εκτός σχολικού προγράμματος υποψήφιους για τις εξετάσεις των εν λόγω μαθημάτων ή συνδέεται με οποιαδήποτε σχέση με ιδιωτικό εκπαιδευτικό φορέα, στον οποίο προετοιμάζονται υποψήφιοι των μαθημάτων αυτών, καθώς επίσης και όποιος είναι συγγραφέας εξωσχολικού βοηθήματος για υποψήφιους, που είναι συναφές με το εξεταζόμενο μάθημα.

Όσοι από τους ενδιαφερόμενους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικούς Δ.Ε. πληρούν τις ως άνω προϋποθέσεις θα πρέπει να συμπληρώσουν την αντίστοιχη συνημμένη Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση και να την καταθέσουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή την Διεύθυνση Δ.Ε. αντίστοιχα όπου ανήκουν, αποκλειστικά κατά το χρονικό διάστημα έως 6 Μαΐου 2022. Επισημαίνεται ότι οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων και οι προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται θα ελεγχθούν για τους εκπαιδευτικούς με ευθύνη των Διευθυντών Δ.Ε. σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε., ενώ για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, οι οποίοι κατά περίπτωση, συνεκτιμώντας επιπλέον στοιχεία όπως η εμπειρία, η συνέπεια και η οργανωτικότητα, θα καταρτίσουν καταλόγους με τους προτεινόμενους εκπαιδευτικούς και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου αντίστοιχα.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Φ.253.3/ 43957 /A5/15-4-2022 

Δείτε επίσης

Πανελλαδικές-Εγκύκλιοι υπολογισμού μορίων και κριτήρια ισοβαθμίας υποψήφιων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 

Πανελλήνιες 2022-υπολογισμός μορίων ανά επιστημονικό πεδίο-Παραδείγματα-Κριτήρια ισοβαθμίας 

Συντελεστές βαρύτητας ΓΕΛ-ΕΠΑΛ: Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ 

ΦΕΚ: Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ) 2022-23 

Δείτε ακόμη

Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2022 και ανακοίνωση ημερομηνίας διεξαγωγής εξετάσεων-Απόφαση λήξης μαθημάτων 

Πανελλαδικές 2022: Yποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 

Πανελλαδικές-εξέταση υποψηφίων με αναπηρία-ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | Τροποποίηση απόφασης 

Μεταβατικές διατάξεις σχετικά με τη συμμετοχή υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις – Τροποποίηση άρθρου 234 ν. 4823/2021

Ενημέρωση Υπουργείου Παιδείας για 9 διατάξεις του νόμου 4823/2021

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση