Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-επέκταση ωραρίου ολοήμερου: Εως τις 17:30 από τον Σεπτέμβριο 2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-επέκταση ωραρίου ολοήμερου: Εως τις 17:30 από τον Σεπτέμβριο 2022 σε πιλοτική εφαρμογή-Τι είπε για το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας.

Μιλώντας στο Συνέδριο “Δημογραφικό 2022. Η μεγάλη πρόκληση”, η Υπουργός ΠΑΙΘ κα Ν. Κεραμέως και τοποθετούμενη σε συνέχεια των λεγομένων του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για επέκταση του ωραρίου του ολοήμερου σχολείου σε Παιδικούς Σταθμούς, Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, ανέφερε πως:

  • Σε πιλοτική εφαρμογή θα ξεκινήσει η επέκταση του ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού ως τις 17.30 (από τις 16:00 που είναι μέχρι σήμερα),  από το προσεχή Σεπτέμβριο του 2022.
  • Στόχος είναι να επεκταθεί έως τις 18.00 το Πρόγραμμα που βρίσκεται υπό διαμόρφωση.
  • Θα αφορά σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες της χώρας χωρίς προαπαιτούμενα.
  • Προς διευκόλυνση των εργαζομένων γονέων θα υπάρξει επέκταση του ωραρίου και θα υπάρξει έμφαση στα εικαστικά, τη μουσική, τις τέχνες γενικότερα, ενώ θα ολοκληρώνεται και η μελέτη των μαθημάτων από τους  μαθητές. Ετσι θα εξοικονομείται χρόνος για παιχνίδι και διάδραση με την οικογένεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ η εφαρμογή του μέτρου αρχικά θα πραγματοποιηθεί στο 50% των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών που ήδη λειτουργούν ως ολοήμερα, δηλαδή σε 5.000 τμήματα σε όλη τη χώρα.

Ερωτηθείσα

σήμερα το απόγευμα στην εκπομπή Live News του MEGA, η Υπουργός ΠΑΙΘ, για το πότε θα εφαρμοστεί σε όλα τα ολοήμερα σχολεία της χώρας, απάντησε πως το Υπουργείο Παιδείας επιθυμεί αρχικά να δει την ανταπόκριση που έχει το μέτρο και ανάλογα θα κρίνει.

Επιπροσθέτως, η κα Νίκη  Κεραμέως προανήγγειλε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών εντός του θέρους αλλά και νέες προσλήψεις αναπληρωτών.

Αναφορικά με το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας

η Υπουργός ΠΑΙΘ κα Ν. Κεραμέως ανέφερε πως τα τελευταία πέντε χρόνια οι εγγραφές στην Α’ Δημοτικού έχουν μειωθεί κατά 16,5-17%.

Ως βασικά αίτια της βραδυφλεγούς βόμβας, όπως χαρακτήρισε το πρόβλημα, ανέφερε την υπογεννητικότητα, και το μεταναστευτικό ισοζύγιο με το brain drain και το brain gain.

Σχετικά με την υποστήριξη της οικογένειας ανέφερε πως θεσπίστηκαν ρυθμίσεις, όπως το υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο από τα τέσσερα, η ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια και το γεγονός, ότι πια τα Ειδικά Μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων προσφέρονται στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα.

Δείτε σχετικά

Πρωθυπουργός-Δημογραφικό: Στην τελική ευθεία η επέκταση ωραρίου Παιδικών Σταθμών και Δημοτικών ως τις 6 το απόγευμα 

Δείτε επίσης

Δικαιώματα παιδιών σε Ιδρύματα: Πρόγραμμα επιμόρφωσης σε 3 Εργαστήρια 

2nd International Rehabilitation Conference “From Disability to Person and Quality of life” | 4-5 November 2022 

Μεταπτυχιακό ΕΚΠΑ: “Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας” | Προκήρυξη 

16η τροποποίηση απόφασης συνάφειας Μεταπτυχιακών με την ΕΑΕ και τη Σχολική Ψυχολογία 

Οι Αποφάσεις συνάφειας Μεταπτυχιακών με την Ειδική Αγωγή και τη Σχολική Ψυχολογία σε ένα αρχείο 

Ατομα με τυφλοκώφωση Yarn Bombing: Καμπάνια ευαισθητοποίησης από το Ειδικό σχολείο Τυφλοκωφών Καλλιθέας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση