Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως για αλλαγές στα σχολεία-πρωτόκολλο κρούσματος-Β Φάση προσλήψεων-διορισμούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως για αλλαγές στα σχολεία-πρωτόκολλα covid και κρούσματος-Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών-διορισμούς-Αξιολόγηση-επιλογή στελεχών, στο OPEN.

Στην πρωϊνή εκπομπή του OPEN  μίλησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, μεταξύ άλλων για το επικείμενο άνοιγμα των σχολείων για το 2022-23 με τις αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί, για τους διορισμούς και τις προσλήψεις αναπληρωτών, την Αξιολόγηση, την επιλογή στελεχών, την Πανεπιστημιακή αστυνομία και για τα υγειονομικά μέτρα για τον κορονοϊό στα σχολεία τη νέα σχολική χρονιά.

Συγκεκριμένα είπε:

Για το άνοιγμα των σχολείων στις 12 Σεπτεμβρίου

“Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου τα σχολεία μας ανοίγουν με την καλύτερη δυνατή εργασιακή κατάσταση του προσωπικού των τελευταίων χρόνων. Ολοκληρώσαμε 25.000 μόνιμους διορισμούς, για 12 χρόνια από το 2008 έως το 2020 δεν είχε διοριστεί ούτε ένας εκπαιδευτικός. Ενισχύουμε διαρκώς το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης”.

Για τις καινοτομίες στα σχολεία

“Προχωρούμε στο άνοιγμα των σχολείων με καινοτομίες, επί παραδείγματι το Ολοήμερο σχολείο. Διευρύνουμε  το ωράριο λειτουργίας των Ολοήμερων σχολείων και το 50% εξ αυτών θα σχολάει στις 17:30 αφενός για να ενισχυθεί η δημόσια εκπαίδευση και αφετέρου για να φέρει πιο κοντά το ωράριο των σχολείων με το ωράριο της εργασίας”.

Για τα υγειονομικά μέτρα κατά του covid στα σχολεία

“Είμαστε σε μια συνεχή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας. Γενικότερα είμαστε σε μια φάση συνύπαρξης με την πανδημία. Η τάση είναι για τα ηπιότερα δυνατά μέσα, γιατί πλέον έχουμε επιστρέψει στην κανονικότητα”.  “Kατά τη διάρκεια της ερχόμενης εβδομάδας αναμένεται να γίνει η πρώτη συνεδρίαση των ειδικών για να υπάρξουν οριστικές αποφάσεις για τη χρήση ή όχι μάσκας”.

Για το Πρωτόκολλο που θα ισχύει και τα self test από μαθητές και εκπαιδευτικούς

“Εχουμε φύγει από τη λογική του συστηματικού ελέγχου, γιατί αυτό σε αυτή τη φάση δεν αποδίδει καθώς έχει εμβολιαστεί ή νοσήσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας τα πρωτόκολλα έχουν λειτουργήσει πολύ καλά. Φέτος πάμε σε μια όσο το δυνατόν κανονική σχολική χρονιά και σε μια κανονικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας”.

Για την περίπτωση κρούσματος

“Η Πολιτεία έχει μέτρα για όποιον νοσήσει, που είναι καραντίνα πέντε ημερών και μετά έξοδος με μάσκα. Εκεί κινούμαστε και εμείς. Δεν θα κάνουμε κάτι διαφορετικό από ό,τι γίνεται σε όλη την κοινωνία”.

Για Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών

“Γίνεται μια πρώτη φάση προσλήψεων που καλύπτει την μεγάλη πλειοψηφία των κενών και μετά επειδή τις πρώτες μέρες δηλώνονται άδειες και άλλες διαδικασίες γίνεται και δεύτερη φάση. Αυτό θα το δούμε, δεν μπορώ τώρα να σας πω ακριβή ημερομηνία, περιμένουμε από τους διευθυντές εκπαίδευσης να δηλώσουν τα όποια κενά παρατηρηθούν από άδειες και άλλες μονάδες προκειμένου να τα καλύψουμε αμέσως με εκπαιδευτικούς”.

Επίσης

η Υπουργός αναφέρθηκε στις προσλήψεις αναπληρωτών, την Πανεπιστημιακή Αστυνομία, την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την επιλογή στελεχών στην εκπαίδευση και τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ 2008.

Δείτε το σχετικό video

Δείτε επίσης

Επιστροφή στα σχολεία χωρίς μάσκες για τον κορονοϊό-Ο Σεπτέμβριος θα είναι ένας καλός μήνας

Πλεύρης για επαναλειτουργία σχολείων: Τι απάντησε για τη χρήση μάσκας και το εκπαιδευτικό πρωτόκολλο

Απαλλαγή μαθητών από μαθήματα: Γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων 

Μέντορες-ενδοσχολικοί συντονιστές-εκπαιδευτικοί όμιλοι: 3 Αποφάσεις για το σχ. έτος 2022-23 

Εξεταστέα ύλη Γενικού Λυκείου Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων μαθημάτων προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων 

Νόμος 4964/2022: Εκσυγχρονισμός Μουφτειών-Επιλογή Δ/ντών σχολείων-Διατάξεις για ΑΕΙ-ΔΟΑΤΑΠ-Ιδ. σχολεία

Σχολικές εκδρομές με σχολικά λεωφορεία: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών 

Πριν φύγετε

Δήμαρχος Χάλκης για τα προβλήματα στέγασης που αντιμετωπίζουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές 

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο ΙΕΠ 2022 ως επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση